Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet kaikkiaan ihana nainen

Vierailija
20.11.2017 |

ja seksi upeaa. Joo. Hyviä hetkiä yhdessä, tavataan satunnaisesti. Vapaita molemmat. Mies ujo ja herkkä, loukkaantuu helposti. Jos kysyn, kiinnostaako minussa vain seksi, niin pitää hiljaisuutta muutaman päivän. Olenko liian hätäinen ja pitäisi vaan antaa miehelle aikaa vai unohtaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aina lähtee siitä, mitä itse haluaa.

Vierailija
2/4 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmistaa saannin noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuosa jo sanottiin, sun pitää miettiä, mitä itse haluat. Kertomasi perusteella mies ei ole oikein innokas mihinkään vakavampaan. Jos se riittää sinullekin, niin jatkakaa vain. Eikä sitä koskaan tiedä, vaikka mieskin innostuisi sitoutumisesta. Tulkintaan vaikuttaa myös aikajänne, onko tapailtu seksin merkeissä 2 viikoa vai 2 vuotta. Kahden viikon epävarmuus voi vielä olla ihan vain alkuvaiheen panikoimista.

Jos ei ole sullakaan minnekään kiirettä, niin katselkaa vain ja nauttikaa tosiistanne. Ei kai siinä mitään.

Vierailija
4/4 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kuukauden ajan on tavattu harvakseltaan ja sitä edelsi kuukauden viestivaihe ja puheluita. Miehellä on ollut kaksi pitkää suhdetta, joista toinen päättyi naisen vakavaan sairauteen. Sanoi kerran, että sitoutuminen pelottaa, jos ei onnistukaan .

Pidän tuon miehen herkkyydestä ja siitä, kuinka helppoa on vaan olla siinä vierellä. Käsi kädessä istuminen tuntuu niin hyvältä ja tapa, jolla silittää hiuksiani. Ja katsoo minua.

En halua pilata tätä olemalla innokas tai puhumalla mistään haaveista. Miehellä ilmeisesti menetyksiä taustalla ja pettymisiä.

Olen kuitenkin realisti eli mies voi olla herkkä ja tunteellinen, edetä hitaasti. Menee lukkoon, jos ahdistellaan.

Tai sitten on vaan pelimies, joka seksin perään.

Kuulostelen pari viikkoa ja ellei mikään etene hyvään, laitan estot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi