Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kahvinkeitin?

Vierailija
20.11.2017 |

Vanha Moccamaster alkaa tulla tiensä päähän, pitäisi löytää uusi keitin. Antakaas vinkkejä, millä tulee hyvää kahvia? Ihan peruskeitintä kuitenkin haen, ei mitään kahvikonetta. Hinnalla ei ole väliä, kriteerinä hyvänmakuinen kahvi ja hieman myös moderni ulkonäkö.

Kahvin jauhan jo tuoreista pavuista ja hyvästä laadusta, nyt vinkkejä keittimeen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitta 👋 moccamaster on yliarvostettu.

Vierailija
42/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 vuotta sitten parilla kympillä ostettu Electrolux. Eroaa Moccamasterista siinä, että tässä on toimiva tippalukko. Lapsi rikkoi kerran pannun, uusi tuli alle viikossa kun tilasin Electroluxin sivuilta.

Suosittelen. Säästää satasen siihen "laatukeittimeen" verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tulevat vastaamaan että MOCCAMASTER!!!!!!!!!

Mutta ei se ole hintansa arvoinen. Olen nähnyt muutamankin testin joissa paljon paremmat keittimet on pärjänneet yhtä hyvin tai paremmin.

Meillä on kahdenkympin Electrolux. Ei pahaa sanottavaa, ja sanoinko jo että maksoi parikymppiä? Vertailun vuoksi mainitsen että vaimon työpaikalla on uusi Moccamaster. Vaimoni, jolla on tarkempi makuaisti kuin minulla, ei mitenkään pysty löytämään siitä sadan euron keittimellä tehdystä kahvista mitään parempaa.

Moccamaster on ihan hyvä. Mutta niin on muutkin, ja halvempia. Muut myös mahtuu pienempää tilaan.

Samikset! Electrolux For The Win!!!

Vierailija
44/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen se "muka laadukas" mokkamaster on, koska sellaiset edes tuli myyntiin?

Eikös kaikilla ole kesämökkien hyllyissä niitä 60-70 luvulla valmistettuja "vitosen keittimiä", niitä kelta-ruskea-oranssi sävyisiä, jotka edelleen toimivat vaikka talvetkin pakkasessa seisovat.

Vierailija
45/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Olen Moccamaster-uskovainen. Niihin saa varaosia ja kun koneen rekisteröi netissä niin siihen saa 5 vai 10 vuoden takuun joillekin osille.

Jos tuo leviää niin en tiedä muistanko enää, että sain jonkun bonustakuun. Kun tytär asui okt ostin sille haravan, jossa oli 10 takuu. Itelle osin kattilan jossa samantapainen takuu. Ei me kumpikaan enää muisteta takuita.

Myös mm. Electroluxiin saa varaosia. Takuuta ei ole  tarvittu, toimii kuin junan vessa vaikka ikää yli 10 vuotta. 

Vierailija
46/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se ole hintansa arvoinen. Olen nähnyt muutamankin testin joissa paljon paremmat keittimet on pärjänneet yhtä hyvin tai paremmin.

Meillä on kahdenkympin Electrolux. Ei pahaa sanottavaa, ja sanoinko jo että maksoi parikymppiä? Vertailun vuoksi mainitsen että vaimon työpaikalla on uusi Moccamaster. Vaimoni, jolla on tarkempi makuaisti kuin minulla, ei mitenkään pysty löytämään siitä sadan euron keittimellä tehdystä kahvista mitään parempaa.

Moccamaster on ihan hyvä. Mutta niin on muutkin, ja halvempia. Muut myös mahtuu pienempää tilaan.

Tarkoitin että paljon halvemmat on pärjänneet yhtä hyvin.

Ja toisessa kommentissa mainittiinkin se testi. Se oli muistaakseni Kuluttaja-lehdessä, siitä on alle vuosi. Sen perusteella mekin se kahdenkympin Electrolux ostettiin.

3

Joudut ostamaan uskoakseni neljä Elektroluxsia siinä ajassa, missä kerran maksettu Moccamaster jaksaa aina vaan.

Vierailija
47/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 10 vuotta sitten parilla kympillä ostettu Electrolux. Eroaa Moccamasterista siinä, että tässä on toimiva tippalukko. Lapsi rikkoi kerran pannun, uusi tuli alle viikossa kun tilasin Electroluxin sivuilta.

Suosittelen. Säästää satasen siihen "laatukeittimeen" verrattuna.

Meillä on 18 vuotta vanha Moccamaster, kyllä sen tippalukko toimii edelleen moitteetta.

Vierailija
48/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma akka.

Vierailija
49/49 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin että paljon halvemmat on pärjänneet yhtä hyvin.

Ja toisessa kommentissa mainittiinkin se testi. Se oli muistaakseni Kuluttaja-lehdessä, siitä on alle vuosi. Sen perusteella mekin se kahdenkympin Electrolux ostettiin.

3

Joudut ostamaan uskoakseni neljä Elektroluxsia siinä ajassa, missä kerran maksettu Moccamaster jaksaa aina vaan.

Voi noita moccalaisten harhaluuloja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan