Miksi et alkaisi seurustella vaikka sen 57-vuotiaan Matin kanssa?
Kommentit (49)
Liian vanha, oma isänikin on nuorempi. Olen myös naimisissa ja perheellinen. Uskonnollisuus vie myös pisteet miinukselle. Selkeästi hän ei tiedä itsekään mitä hakee. Luulis että 50+ naisissa olisi paljonkin kiinnostuneita miehestä joka puhuu ja liikkuu luonnossa. Mutta kelpaisiko tollainen yli 50v nainen Matille, vähän veikkaan että ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kenestä Matista on kyse, mutta minä seukkasin 1970-luvulla. Sitten menin naimisiin, perustin perheen ja vuosia myöhemmin erosin. Lapseni ovat jo aikuisia ja omillaan, mulla on kiva koti, hyvä työ, mieluisat harrastukset ja hyviä ystäviä. Ei mulla ole ensimmäistäkään syytä alkaa seukkaamaan Matin eikä kenenkään muunkaan kanssa.
-N56-
Eikö edes fyysinen läheisyys ja seksi?
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha, oma isänikin on nuorempi. Olen myös naimisissa ja perheellinen. Uskonnollisuus vie myös pisteet miinukselle. Selkeästi hän ei tiedä itsekään mitä hakee. Luulis että 50+ naisissa olisi paljonkin kiinnostuneita miehestä joka puhuu ja liikkuu luonnossa. Mutta kelpaisiko tollainen yli 50v nainen Matille, vähän veikkaan että ei.
Matti ei tajua ettei niitä nuorempia naisia kiinnosta noin vanha mies. Itsestäni ainakin joku, joka hakee paljon nuorempaa kumppania, vaikuttaa automaattisesti vähän lapselliselta.
Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei kyseinen 'Matti' (tai mikä hänen oikea nimensä sitten lieneekään) ole kuitenkaan lähettänyt tänne mitään seurustelupyyntöjä, eikä yhteystietojaan, eikä liioin kysynyt kuka täällä nyt haluaisi, tai ei haluaisi seurustella hänen kanssaan.
Idea siitä on siis ihan jonkun muun kuin Matin koneelta lähtöisin (joka varmaan etsii sitä mahdollista vapaana olevaa seurustelukumppania ihan vaan jostain omista piireistään)
Se tyypillinen ikäilkeily on nyt siis tällä kertaa aivan tarpeetonta ja siis aivan jonkun muun toiveista ja halusta lähtevää saada sitä täälllä taas esille.
Kenenkään ei siis tarvitse todistaa täällä omaa nuoremmuuttaan häneen verrattuna, eikä kenenkään torjua hänen seurustelupyyntöjään, koska niitä ei tänne ole tullutkaan.
Positiivisinta suhtautumista olisi vain toivottaa hänelle mielessään onnea ja jättää hänet täällä sen enempää nyt ruotimatta, sillä emmehän me edes tiedä kuka hän on ja missäpäin Suomea elää tai itse asiassa mitään muutakaan hänestä.
Edes sitä, onko häntä oikeasti yleensä olemassakaan , vai oliko juttu vain jonkun toimittajan kynästä tällä kertaa.
Kuka nuori nyt melkein eläkeläisen kanssa haluaa yhdessä olla? Matille vain ei sitten 100 kg Sirpa 57 kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kenestä Matista on kyse, mutta minä seukkasin 1970-luvulla. Sitten menin naimisiin, perustin perheen ja vuosia myöhemmin erosin. Lapseni ovat jo aikuisia ja omillaan, mulla on kiva koti, hyvä työ, mieluisat harrastukset ja hyviä ystäviä. Ei mulla ole ensimmäistäkään syytä alkaa seukkaamaan Matin eikä kenenkään muunkaan kanssa.
-N56-Eikö edes fyysinen läheisyys ja seksi?
Ei. En ole 15:een vuoteen kaivannut fyysistä läheisyyttä ja seksiä. Elämäni on ollut paljon parempaa ilman niitä kuin aikana, jolloin elämässäni oli niitä.
Jos ei edes uskispiireistä löydä puolisoa, on henkilössä itsessään jotakin todella karttamisen arvoista.
Mitäpä tuo seksistä edes tietää, kun on noin aloitekyvytöntä nyhveröelämää viettänyt naisista lähinnä vain haaveillen etäisinä saavuttamattomina olentoina. Ei jatkoon. Yksi peräkammarinpoika lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nuori nyt melkein eläkeläisen kanssa haluaa yhdessä olla? Matille vain ei sitten 100 kg Sirpa 57 kelpaa.
Kuvitteletko että kaikki yli viiskymppiset olisivat ylipainoisia ja että kaikki esim. alla 30-vuotiaat olisivat painoltaan sopusuhtaisia
ja olemukseltaan solakkavartaloisia ?
Kävelepä vähän kaduilla ja kaupoissa ja tarkkaile hieman sillä silmällä vastaantulevien ihmisten kroppaa aina kun silmiisi joku heistä osuu.
Saatat ehkä jopa muuttaa tuota ikä/paino- mielipidettäsi, jos kävelet ja katselet ihmisiä avoimin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen mies!
Niin, Matti kaiketi on hetero ja etsii tietysti kumppania sen mukaan.
Ihan oikea päätelmä siis,ettet hänelle seurustelukumppaniksi kelpaisikaan.
En ole vielä lukenut ketjua, joten en tiedä joko joku toinenkin on tätä kysynyt, mutta kysyn:
Miksi alkaisin seurustella Matin kanssa?
En ikinä ottaisi uskovaista miestä, ja on Matti vähän vanhakin mulle. Osaisko tuon ikäinen edes elää kenenkään kanssa, kun on tuohon asti elänyt vain itselleen? Jotenkin vähän yksinkertaiselta vaikuttaa Matti.
Oli minkä ikäinen tahansa, niin uskovaisuus estää kyllä edes ajatustasolla parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen yli-ikäinen peräkammarinpoika. Kiitos, mutta ei kiitos.
Onpas syväluotaava analyysi ihmisestä, jota tuskin olet edes tavannut.
Minä olisin varmasti sellainen ihminen joka voisi Matille sopia, ikä olisi hyvä, olen pari vuotta nuorempi, pidän luonnossa liikkumisesta ja rauhallisesta elämästä.
Mutta, mutta, mutta Matti hakee tai ei edes hae vaan toivoo jonkun hakevan hänet, joku joka on samanlainen kuin hän, uskovainen, joka ei kuuntele radion renkutusta ja rivien välissä lukee nuori.
Minä taas en usko, hyväksyisin kyllä toisen uskon, jos ei tarvitsisi saarnoja kuunnella. Tykkään kaiken maailman renkutuksesta, matkustelusta, teatterista, vasta 50v jälkeen on tullut päähän, että koskaan en ole ollut suuressa rockkonsertissa ulkomailla, sellaiseen haluaisin. Mahtaisko Matti lähteä mukaan, minä kyllä voisin joskus mennä kirkkoon hänen kanssaan. Hyväksyisikö Matti tyttöjen reissun Ruisrockiin tai Berliiniin?
Seksiä Matti tuskin kaipaa ja ajatus opettaa 57v tyydyttämään nainen ei kiinnosta. Se juna meni 40v sitten.
-N56-