Miksi et alkaisi seurustella vaikka sen 57-vuotiaan Matin kanssa?
Kommentit (49)
Olen varattu, paljon nuorempi ja en seurustele kulttilaisten eli uskovaisten kanssa.
Ei Matti opi enää kunnolla kuksimaan vanhalla iällä. Erektio vaikeuksia taustalla kun tuollaista elämää viettäny..
Koska en ole ihastunut Mattiin ja olisi julmaa pitää häntä rakkaudettomassa suhteessa.
Eihän se oikeasti edes halua naista, häneltä puuttuu motivaatio. Yhdessäolo olisi kidutusta.
Olen jo naimisissa, Matti on minulle liian vanha, ja lisäksi en halua uskonnollista miestä.
Tuossa on tullut monta hyvää syytä jo ja omani on kooste niistä, eli olen liian vanha hänelle (olen 43 vuotias), en jaksa uskonnollisia ihmisiä, en usko hänen osaavan edes olla suhteessa ja minua ei kiinnostaisi opettaa hänelle kaikkea seksistä lähtien. Sitä paitsi olen ollut varattu jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se oikeasti edes halua naista, häneltä puuttuu motivaatio. Yhdessäolo olisi kidutusta.
Tämä on miehinen näkemyskin. Koruttomasti "normaalilla" sukupuolivietillä varustettu mies laskee rimaa niin alas, että seksiä alkaa saamaan. Tai käyttää viimeisenä keinona maksullisten palveluja.
Matti tuntuu ehkä vähän lapselliselta? Nuo uskontojutut ja se että on ihastunut pääosin nuorempiin määräaikaisiin työntekijöihin jotka ei seurustele, ja tuosta kyllä tulee mieleen että on sarjaihastunut työpaikkansa kesätyöntekijöihin, ehkä jotain opiskelijatyttöjä jopa.
Minä olisin saattanut tuota jopa harkita, mutta nyt elelen onnellisessa parisuhteessa, joten en ole ehkä se,mitä hän hakee.
Tämä Matti taitaa kuulua niihin ikuisiin etsijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Matti tuntuu ehkä vähän lapselliselta? Nuo uskontojutut ja se että on ihastunut pääosin nuorempiin määräaikaisiin työntekijöihin jotka ei seurustele, ja tuosta kyllä tulee mieleen että on sarjaihastunut työpaikkansa kesätyöntekijöihin, ehkä jotain opiskelijatyttöjä jopa.
Niinpä. Se yhdistettynä siihen, ettei Matti halua oikeaa parisuhdetta, näytä osoittavan mitään kiinnostusta sukupuolielämään ja omaa jotenkin muutenkin naiivin ja lapsellisen maailmankuvan saa aikaan sen että Matti vaikuttaa autismin kirjolaiselta tai jollain muulla tapaa erikoiselta. En tarkoita tätä pahalla.
Kukas tämä Matti sitten on? En kyllä ole kiinnostunut noin vanhoista, olen itse 48 v ja mulle sopiva kumppani on n. 40-50 v. Ympärillä olevat kuusikymppiset miehet ovat niin sairaita ja raihnaisia, että en vielä sellaista kumppania halua. Monta tuttua tuon ikäistä miestä on jo saanut sydäninfarktin ja paljon muitakin vaivoja on.
Nyt pitää oikeasti jo alkaa kysymään, että miksi jatkuvasti vastaatte tämän saman mt-ongelmaisen henkilön huomiohuorausviesteihin, joissa kaikissa on sama fetistinen pohjavire, jossa hekumoidaan käsi sepaluksella sille, että kauniit naiset joutuisivat väkisin olemaan yhdessä näiden vanhojen "kilttien" kaljamahaisten seppojen ja mattien, jotka pieni muna ojossa hikoilevat kuin siat. Tämä jatkuva näiden aloitusten tekijä asuu luultavasti isin ja äidin peräkamarissa, selkeästi syrjäytyneenä, jo ties kuinka monetta(kymmenettä) vuotta, eikä hänellä oikein ole enää mitään muuta kuin pårno, vauvapalstat, ja runkkkailu. Oikeati hän tarvitsisi mt- apua, eikä sitä että saa tällaisilta palstoilta itselleen huomiota.
Huomio vain pahentaa mt-ongelmia, ja estää hankkimasta apua, koska siitä huomiosta saa just sen verran hyvän mielen, että avun hakeminen lykkäytyy, jaksaa taas hakea keittiöstä äidin tekemää läskisoosia, ja voi jatkaa runkkkailua ja aasialaisten naisten kuvien katselua netistä. Sitten taas välillä henkistä pervobuustia vähän vauvapalstalta.
Ai eikö Matti halunnutkaan oikeaa parisuhdetta? Lukaisin jutun vähän kursorisesti, myönnän.
Mutta vaikka kukaan tämän palstan lukijoista ei lämpene Matille, niin minäpä uskon, tai siis olen ihan varma, että jossain olisi hänellekin sopiva kumppani. Siksipä ihmettelen, että jutussa ei ollut Matista edes viitteellistä kuvaa. Tämän parempaa deitti-ilmoitusta kun ei saa rahallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö Matti halunnutkaan oikeaa parisuhdetta? Lukaisin jutun vähän kursorisesti, myönnän.
Mutta vaikka kukaan tämän palstan lukijoista ei lämpene Matille, niin minäpä uskon, tai siis olen ihan varma, että jossain olisi hänellekin sopiva kumppani. Siksipä ihmettelen, että jutussa ei ollut Matista edes viitteellistä kuvaa. Tämän parempaa deitti-ilmoitusta kun ei saa rahallakaan.
No minulle ainakin muodostui kuva tyypistä tyyliin parisuhde ois kiva. Ja silloin siis se olis kiva, jos se tupsahtaisi jostain eikä sen eteen tarttisi venyä yhtään. Aina hyvät asiat ja saavutukset vaativat omaa vaivannäköä (hyvä kunto, ura, hieno talo, kallis auto, unelmien lomamatkat, useat harrastukset ja hyvä parisuhde).
Koska kiihotun vain oman ikäisistäni tai pari vuotta vanhemmista/nuoremmista. En kiihotu isäni ikäisistä. N28
Liian vanha.