Voiko ujo ja herkkä nainen saada miestä?
Pukeudun naisellisesti mutta söpösti (mekkoja ja hameita), olen hoikka. En ole mikään pärjäävä ja rationaalinen uranainen vaan pikemminkin tunteellinen "runotyttö".
Kommentit (23)
No yritä kuitenkin olla vähemmän ujo niin mahdollisuudet paranevat.
Miksi sellainen ihana nainen haluaisi jotain miestä? Valitettavasti niitä hyviä miehiä ei ole kuin muutama, ja suurin osa on pelkkiä pelimiehiä joiden käsittelyssä kiltti ja herkkä nainen menee pilalle, eikä sen jälkeen kelpaa enää niille oikeasti kivoille miehille.
Miehet haluaa vahvan, itsenäisen ja rempseän naisen. Sori. Mun mielestä vaan hyvä että nainen on pärjäävä.
Millä tavalla haluat saada miestä?
Mieti niin päin miten mies voisi saada sinut.
Ujolle ja herkälle naiselle on ottajia. Ujolle ja herkälle miehelle ei.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun naisellisesti mutta söpösti (mekkoja ja hameita), olen hoikka. En ole mikään pärjäävä ja rationaalinen uranainen vaan pikemminkin tunteellinen "runotyttö".
Aijaa, minä olen sekä pärjäävä ja rationaalinen uranainen että tunteellinen "tyttö". Mies löytyy. Ei tosin pudonnut eteen, vaan ihan itse hankin omalla myötävaikutuksellani.
Jos miehet ja naiset ovat vastakohtia, niin tuohan on melkeinpä ihanteellinen nainen, kun miehenä tuollainen olisi varmaan aina vaan yksin.
Tuskin. Naisellisten naisten on tooosi vaikeata löytää miesseuraa niin seksiin kuin yhteiselämäänkin.
Voi tottakai. Ujo ja herkkä mies taas ei voi saada naista
Tottakai ja helposti jos ei ole kovin kranttu.
Olen ujo ja herkkä. Luulin nuorena, että jään vanhaksipiiaksi, mutta olen ollut jo 19 vuotta nykyisen mieheni kanssa.
Moni nainen ei koskaan saa tuntea miehen kosketusta vaikka etsisi sitä koko elämänsä.
Vaimillaisemeni..
Oot ihana. Minä oon vähän rempseä. Mutta tykkään ujosta ja arasta naisesta. Ne on ihania. Kirjoitellaan. Asun Jyväskylässä
Martti Juhani Häyrynen
Ei.