Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen siveysvyö ja orgasmien rajoittaminen minimiin

Anton
19.11.2017 |

Siveysvyö (CB-6000s) on ollut pari vuotta käytössä, välillä on pidetty useamman viikonkin taukoja ja sitten taas jatkettu. Nyt ollaan suunniteltu tehdä käytöstä pysyvää ja samalla pidentää lukossa viettämiäni aikoja. Tällä hetkellä laukeamisteni väli on 10 vrk ja lisäksi vaimo saa määrätä enintään 4 rangaistuspäivää käytöksestäni riippuen. Vaimo on nyt sitä mieltä, että 14 vrk + max 7 rangaistuspäivää olisi hyvä, eli enintään tulisi kolme viikkoa kerrallaan. Periaatteessa olen myöntyväinen, mutta vähän tämä jännittää. En tiedä olenko jotenkin keskimääräistä herkempää sorttia, mutta jo 7-9 päivän jälkeen olo on todella tukala ja orgasmin tarve on sekä henkisesti että fyysisesti aika sietämätön. Kieltämättä ”kärsimyksestä” on monia hyötyjä, tekee tottelevaiseksi ja pakottaa yrittämään ettei rangaistuspäiviä tule. Sekös vaimoa miellyttää, eikä kai ole mitään syytä miksi minun pitäisi saada laueta useammin. Paitsi oma mukavuudenhaluni.

Kertokaapa kokeneemmat, onko pitkittäminen tuottanut tulosta ja miten miestä kannattaa totuttaa tiukempaan kuriin? Vai kannattaako?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on yhteisestä sopimuksesta ja mitään rajoja tuskin kannattaa hakea muilta. Omaa kokemusta on jo kolmen vuoden ajalta. Vuodesta tulee oltua lukittuna noin kolmasosa, loppu menee lomien ja työn johdosta ulkomailla olosuhteissa, joissa ei ole mahdollista olla lukittuna.

Meillä settiin kuuluu myös femdom, feminisointi ja alistaminen. Sessiot on olleet noin parin viikon mittaisia, mutta niinä aikoina on avainenhaltija on hieromasauvalla tai sträpärillä usein saanut anaaliorkun ja lastit lentämään lukossa ollessa.

Siveysvöitä on tullut matkan varrella ostettua erilaisia, häkkejä, teräksisiä, läpinäkyviä, värillisiä ja tapillisia. Alushousut menee tässä uusiksi, myynnissä on ns bulge panties malleja, usein pitsiä, pvctä tms.

Avaimenhaltija vaatii lukitusjaksolla todistusaineistoa, esim. kuvan tai videoviestin 20 min sisällä. Jos ei tule, lukitusaikaa tulee lisää. Avaimenhaltijan rooli on vaativa, onneksi omani on fiksu ja kunnioitettava tyttöystäväni, jolle täydellinen omistautuminen on kunnia-asia. Hän on hieman bi henkinen ja siksi oma femme puolen esiintuominen tyydyttää kovasti.

On jotain aivan spesiaalia, kun makaamme vierekkäin, täysin karvattomat vartalomme korseteissa ja stay upeissa, minä lukittuna ja samanlaisilla dildoilla jalat ristissä tyydytämme toisiamme. Jalat vaan tärisee kun orkku tulee lukittuna. <3

Vierailija
22/42 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juurikin näin! feminiiniksi homoksi sitä muuttuu, kun on munatki lukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tullut monesti mietittyä, että ne naiset jotka ei pidä miestään lukittuna, eivät välttämättä tiedä mitä menettävät. Jos itse olisin nainen, suostuminen orgasmien säännöstelyyn olisi miehelleni ehdoton vaatimus.

Puutteessa pitäminen vaikuttaa mm. miehen oksitosiini- ja testosteronitasoon ja ihan oikeasti tekee miehestä hellemmän, kiinnostuneemman, myöntyväisemmän, todella monin tavoin paremman kumppanin. Lisäksi kun mies kantapään kautta oppii että ainut keino omaan nautintoon on pitää nainen tyytyväisenä, kaikenlaiset kotityöt ym. palvelukset alkaa sujua ihan toisella tapaa. Joku imurointikaan ei ole enää pelkkää imurointia vaan miehen itsensäkin kannalta erittäin hyödyllistä toimintaa, joka kannattaa hoitaa hyvin, koska jos nainen joutuu huomauttamaan työn laadusta, mies tietää että laukeamisesta on turha haaveilla tänä iltana...

Nämä siveysvyöt on tavallaan keino valjastaa miehen tarpeet hyötykäyttöön. Edellyttää tietty naiselta johdonmukaista kurinpitoa ja sitä että antaa itselleen luvan nauttia tilanteesta. Lukitsematon mies viettää kaiken aikansa tyydyttyneenä, hormonit ja aivokemia siinä moodissa että eniten kiinnostaa autot ja urheilu, nainen ei niinkään. Panetus on melkoinen voimavara, vähän kuin joki joka voidaan padota ja saada siitä energia talteen.

Vierailija
24/42 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en ole mitää edellä mainittuja asioita itsessäni havainnut vaikka munat on ollut lukossa jo monta vuotta.

Vierailija
25/42 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten en ole mitää edellä mainittuja asioita itsessäni havainnut vaikka munat on ollut lukossa jo monta vuotta.

No lopeta hyvä mies jos ei mitään hyödytä! Kyllä väittäisin että tuo edellinen kuvaus pitää hyvin pitkälti paikkansa, kai poikkeuksia aina mahtuu kun ihmisestä on kyse.

Vierailija
26/42 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmin oli juttua siveysvyön toimimattomuudesta. Samaa mieltä että sieltä saa keploteltua kikkelin pois. Meillä on käytössä sykevyö. Vaikea on orkkuja saada ilman että näkyisi sykkeissä. Helppo systeemi.

Vierailija
27/42 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopettaisin? Kyllä tästä on hyötyä, jos tavoite on itsetyydytyksen vähentäminen. Siveysvyön ja avaimenhaltijan kanssa se on mahdollista.

Vierailija
28/42 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB-6000s pystyy pitämään pidempiäkin aikoja. Itsellä pisimmät jaksot olleet kahtaviikkoa, siten että tyttöystävä pitäää avainta ja määrittää pesut sekä muut vapautukset. CB6000 (pidempi) oli vähän hankalampi ja hankasi jonkin verran. Lyhyt malli vaikuttaa aika pieneltä, mutta istuu päällä paremmin ja sulautuu arjessa paremmin mukaan. Seisokkia ei varsinaisesti heikennä, mutta kun päällä ollessa saattaa olla kiihottuneena suuren osan vuorokaudesta, niin voi vaaia tyttöystävän halujen mukaan hieman herättelyä jos kiihotusjakso on ollut pitkä. Suosittelen rohkeasti kokeilemaan pienempiä häkkejä.

Vierailija
29/42 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin, että olen siveysvyössä jatkuvasti ja tyttöystäväni pitää minua "vireessä" ottamalla siveysvyön pois ja antamalla minun tyydyttää itseäni hänen katsellessaan tekemistäni seisoen alasti edessäni. Usein tämä päättyy niin, että juuri kun olen tulossa hän sanoo STOP ja silloin on välittömästi lopettava. Tätä "vireessä" pitämistä tapahtuu yleensä joka päivä, jonka jälkeen menemme yhdessä suihkuu, hän pesee kaluni, suihkuttaa siihen kylmää vettä ja laittaa takaisin lukituksi. Noin ehkä kerran kuukaudessa, jos olen ollut tarpeeksi nöyrä, hän antaa minun tyydyttää itseni loppuun asti. Toisinaan näiden lisäksi hän suihkussa poistaa paineen eturauhasesta joko eturauhashieronnalla tai ruined orgasm menetelmällä. Näillä eturauhanen tyhjee, mutta panetus jää. Itse en saa koskaan pyytää mitään, kaikki tapahtuu aina kun Hän niin määrää ja juuri niinkuin Hän määrää.

Vierailija
30/42 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Vierailija
31/42 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee niin, että olen siveysvyössä jatkuvasti ja tyttöystäväni pitää minua "vireessä" ottamalla siveysvyön pois ja antamalla minun tyydyttää itseäni hänen katsellessaan tekemistäni seisoen alasti edessäni. Usein tämä päättyy niin, että juuri kun olen tulossa hän sanoo STOP ja silloin on välittömästi lopettava. Tätä "vireessä" pitämistä tapahtuu yleensä joka päivä, jonka jälkeen menemme yhdessä suihkuu, hän pesee kaluni, suihkuttaa siihen kylmää vettä ja laittaa takaisin lukituksi. Noin ehkä kerran kuukaudessa, jos olen ollut tarpeeksi nöyrä, hän antaa minun tyydyttää itseni loppuun asti. Toisinaan näiden lisäksi hän suihkussa poistaa paineen eturauhasesta joko eturauhashieronnalla tai ruined orgasm menetelmällä. Näillä eturauhanen tyhjee, mutta panetus jää. Itse en saa koskaan pyytää mitään, kaikki tapahtuu aina kun Hän niin määrää ja juuri niinkuin Hän määrää.

Tämä ois mulle aivan täydellinen unelmien täyttymys, vielä hieman henkistä kiusoittelua ja esim. masturbointia mun edessä kun olen lukittuna. Lisäisin mieluusti tähän vielä vaimon harrastamassa seksiä parhaan naispuolisen kaverinsa kanssa kun minä sidottuna, muna lukossa ja pylly tapissa katselen avuttomana...

Vierailija
32/42 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
33/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
34/42 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh

Vierailija
35/42 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siveysvyö on pd hommien kanssa samalla viivalla mitä en ymmärrä. Ainoa ero että toinen on laitonta. Aivan typerältä kuulostaa.

Vierailija
36/42 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siveysvyö on pd hommien kanssa samalla viivalla mitä en ymmärrä. Ainoa ero että toinen on laitonta. Aivan typerältä kuulostaa.

Huomaa kyllä, että sinulla on haasteita ymmärtämisen kanssa noin ylipäätään, kun uliset tätä samaa useissa eri viestiketjuissa. Jos et tykkää niin pidä se mieluummin omana tietonasi, ei sinunkaan sänkypuuhiasi (olettaen että sellaisia on) varmasti kaikki pitäisi kovinkaan erityisinä.

Mutta väännetäänpä rautalangasta, jos vaikka onnistuisit ymmärtämään kun hiukan jeesataan: ihmiset ovat erilaisia ja kiihottuvat erilaisista asioista. Se on pelkästään hyvä niin kauan kuin ketään ei vahingoiteta ja jokainen on mukana vapaasta tahdostaan. Minusta nämä siveysvyöjutut on kiinnostavia.

37/42 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on leikit aikuisilla. Minun ei tulisi mieleenikään laittaa omaa ukkoa siveysvyöhön.  Mitä tollaisesta pelleilystä saa. Meillä sitä hyvää seksiä on muutenkin ilman mitään toisen alistamista tai nöyryyttämistä. 

Ja sitä seksiä saa joka päivä rajuakin. 

Vierailija
38/42 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheltä aiheesta?

Itse sinkkuna, jolla naisia ei tosiaan tulvi, nauttii "munahäkistä" varsinkin näin kesäisin.

Ihan tilanne, jossa vehkeeseen ei voi koskea kuin haluaa - tai "omin käsin onneen" ei onnistukkaan noin vain.

Samoin aamuisin herääminen "toivottomaan" tilanteeseen on oma juttunsa.

Ja niin: oma juttunsa fantasioida tilanteesta jossa joku naistutuista tajuaisi tilanteen, olisi mukana ja saisi avaimen haltuunsa :)

ps.Aina sen ei tartte olla lauantaisin lähetyssaarnaajaa saunan jälkeen.

Vierailija
39/42 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei näitäkään hommia osaa. Itse olen pystynyt ehkäisemään jo monenkin naisen orgasmit. Oma vaimo ei ole saanut koskaan ja seitsemälle kertapanolle olen saanut eron aikaan. Se tekee, joka osaa ja naiset vain haaveilee.

Vierailija
40/42 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tullut monesti mietittyä, että ne naiset jotka ei pidä miestään lukittuna, eivät välttämättä tiedä mitä menettävät. Jos itse olisin nainen, suostuminen orgasmien säännöstelyyn olisi miehelleni ehdoton vaatimus.

Puutteessa pitäminen vaikuttaa mm. miehen oksitosiini- ja testosteronitasoon ja ihan oikeasti tekee miehestä hellemmän, kiinnostuneemman, myöntyväisemmän, todella monin tavoin paremman kumppanin. Lisäksi kun mies kantapään kautta oppii että ainut keino omaan nautintoon on pitää nainen tyytyväisenä, kaikenlaiset kotityöt ym. palvelukset alkaa sujua ihan toisella tapaa. Joku imurointikaan ei ole enää pelkkää imurointia vaan miehen itsensäkin kannalta erittäin hyödyllistä toimintaa, joka kannattaa hoitaa hyvin, koska jos nainen joutuu huomauttamaan työn laadusta, mies tietää että laukeamisesta on turha haaveilla tänä iltana...

Nämä siveysvyöt on tavallaan keino valjastaa miehen tarpeet hyötykäyttö

Tämä oli hyvin sanottu!