Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panosuhde ja kiintyminen

Vierailija
19.11.2017 |

On tavattu miehen kanssa muutaman kerran seksin parissa, kirjoiteltiin kyllä viestejä kuukausi ennen tapaamista ja tavattiin kerran vaan jutellen ja muuten on ollut seksiä. Toki jutellaan ja istutaan sylikkäin, syödään, juodaan kahvia yhdessä ja vaan viihdytään. Molemmat ollaan vapaita ja takana pitkät liitot.
Mutta mitä nyt tehdä. Olen ihastumassa mieheen. Pitäisikö ghostata säilyttääkseni itseni isommilta suruilta? Mies ei puhu mitään tunteista, on enemmän ujo ja hiljainen. Mutta juuri siksikin niin tykkään. Miten olette toimineet, kun tilanne tämä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran viihdyt, miksi et voi olla vaan ja nauttia ihastumisesta? En käsitä, mitä pahaa tuossa on, jos nyt et ole jo häitä ja perhettä suunnittelemassa.

Vierailija
2/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannaata miestä yrittää sitoa itseensä tai vihjailla mistään vakiintumisesta. Aika näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein (kai) panosuhteissakin syntyy jonkinlaisia tunteita toista kohtaan. Ja pieni riski on siihen, että tulee oikeaa ihastumista, ja riskinsa siinäkin, että toiselle syntyy enemmän ja vakavampia tunteita kuin toiselle. Kannattaa miettiä mitä haluaa ja kuinka paljon on valmis "riskeeraamaan".  Oletko valmis ottamaan riskin, että ihastut oikeasti ja vakavasti, etkä enää tyydykään pelkkään kevyeen panosuhteeseen vaan haluat myös muuta? Toisaalta, ihastuminen on ihana tunne. Miksei siitä saisi nauttia?

Vierailija
4/9 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun terapeuttini on fiksu nyvän-näköinen nainen ja olen ihastunut. Vaikeaksi tekee sen että olen naimisissa, Terapeuttini on sinkku luulisin että Tapaamiset menisi panoksi. Luulisin että kunnon pano riittäisi kummallekkin. Kotona voisi olla kiltti ja hyvä kotiisä.

Vierailija
5/9 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut, niin sitä on. Milläpä sen estääkään. Yhdessä olemisesta nauttii enemmän ihastuneena ja en edes voisi olla seksiä ilman tunnetta. Jalat pitää kuitenkin olla maassa ja hyvä sopia suhteen säännöt. Kun loppuu, niin suree sitten aikansa. Toisaalta, onko minkään suhteen tila millään tavalla niitattu? Elämästä voi nauttia juuri siinä hetkessä.

Vierailija
6/9 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään voi satuttaa muutenkin kuin tunteen tasolla. Jos mies pelkän panon takia naisen kanssa, nainen ihastuu ja mies ei, laittaa fiksu nainen katki.

Vierailija
7/9 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panosuhde, kun voi saada oikean suhteen?

Vierailija
8/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervo kirjoitti:

Minun terapeuttini on fiksu nyvän-näköinen nainen ja olen ihastunut. Vaikeaksi tekee sen että olen naimisissa, Terapeuttini on sinkku luulisin että Tapaamiset menisi panoksi. Luulisin että kunnon pano riittäisi kummallekkin. Kotona voisi olla kiltti ja hyvä kotiisä.

Tänään on vissiin viimeinen kerta kun näemme, luulen että saan pillua. Meillä on tunteet kummallakin, se sai työpaikan kauvempaa enkä ala jahtaamaan sitä kauvempaa. Kotona saan tarpeeksi pillua, mutta miksi toinen nainen kiinnostaa. Tosin en ole saanut vaimolta vuoteen on pitänyt tyytyä omaan käteen. m

Vierailija
9/9 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle on käynyt sillai, et ensin kaikki alkoi siitä, kun tarvitsin munaa. Paneminen oli kivaa sen miehen kanssa, joten alettiin paneen kerran viikossa.

Sit huomasin, et mulle tuli jostain kumman syystä säälin tunteita miestä kohtaan. Hän oli naimisissa ja minä olin vapaa. Aloin paapomaan häntä, mut sitten seksistä meni maku. Piti lopettaa ja etsiä uusi panokaveri. Ilmeisesti ajanoloon jonkinlaisia tunteita syntyy väistämättä.