Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi kadoksissa

Vierailija
19.11.2017 |

Olen 30v nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa viisi vuotta. Ollaan onnellisia, lapsia ei ole eikä ole suunnitteilla, rakastamme toisiamme ja kaikki on ihan hyvin. Paitsi että jostain syystä parin kuukauden ajan en ole saanut orgasmia. Ennen sain hyvin monella tavalla ja aika helposti. Sain suuseksillä, käsin mieheni tekemänä, yhdynnässä ja lelujen kanssa. Nyt ei tule millään. Mikä voi olla vikana ja mitä tässä on tehtävissä? Kaikkea ollaan tietenkin yritetty ja oon ihan epätoivon partaalla. Auttakaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut pitää noin 2 viikon taukoa orgasmin yrittämisestä? Klitoris on hyvin herkkä ja täynnä hermopäätteitä, niiden täytyy antaa välillä "huilata". Ystävälläni tämä kikka toimi, välillä vaan kun malttaa pitää taukoa niin kyllä se taas sitten tulee.

Vierailija
2/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmilukko kielii usein jollain tavalla orgasmikeskeisestä seksistä ja mahdollisesti siitä, ettei seksi ole ihan niin avointa ja rentoa kuin pitäisi.

Kokeile kieltää orgasmi itseltäsi. Koittakaa hidasta, viipyilevää tantra-tyylistä seksiä ja edetkää ns. edgin tyyppisesti eli jos meinaa tuntua ”liian” hyvältä, homma seis - mies saa laueta tietysti.

Kokeilkaa viivyttelevää klitoriksen hidasta hieromista niin, että sinä et saisi edes kiihottua vaan pyrit vain rentouttamaan itsesi ihan täysin hengitykseltäsi ja keholtasi samalla kun mies hyväilee sua koko kehosta ja klitoriksesta, mutta edelleen et saa laueta. Jos mies kiihottuu tuosta, hän voi masturboida välillä.

Jossain kohtaa noissa rentoutumis-seksi harjoituksissa sulla todennäköisesti kiihottuminen on sitä luokkaa että sinunkin on pakko saada laueta tai oikeastaan se tapahtuu aivan väistämättömästi kun et enää sitä pysty estämään. Laukeat vahingossa vaikka mies olisi ihan paikoillaan sisälläsi.

Lisäksi kannattaa kuulostella olisko jotain mitä erityisesti toivot tai mistä pitäisit. Mitään aikataulua ei voi asettaa, jokaisen aivot toimivat erilailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä.  Kyllähän mekin on yritetty olla yrittämättä orgasmia. Mä vaan sitten innostun seksin aikana niin paljon ja sitten haluan saada, ihan väkisin.  Ei se tule väkisin yrittämällä. Nyt täytyy pitää oikeesti taukoa. 

Vierailija
4/7 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut, vaikka pari päivää oli ilman rakastelua ja sitten ei vaan voinut mitään! Oli pakko saada seksiä, mutta en saanut orgasmia. Lähellä oli monta kertaa ja oli tosi nautinnollista. On tämä nyt yhtä helvettiä. Täytyy taas pitää pari päivää taukoa ja sitten varovasti yrittää taas. Mistä ihmeestä tämmöinen orgasmin katoaminen kumpuaa? Elämässäni ei ole tapahtunut mitää ihmeellistä, kaikki on kuten ennenkin. -Ap

Vierailija
5/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärtänyt saamiasi vastauksia lainkaan. Pari päivää ilman seksiä ei ole tauko ja pakkomielteesi saada orgasmi on yhä ongelmasi.

Vierailija
6/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Jos mies puhuisi seksistä ilman orgasmia, kukaan ei hourailisi hänelle että seksi ei saa olla orgasmikeskeistä tai että orgasmi on hänelle pakkomielle.

Vierailija
7/7 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen malttamaton. Haluan saada nautintoa ja kun sitä on tottunut saamaan, niin onhan tämä ihan hirveä kriisi! MIelessä pyörii vain seksi, milloin sitä saa ja miltä se tuntuu ja saako orgasmia. En tiedä, kuinka saisin höllättyä ajatuksia. Eikös se pääkoppa ole se suurin seksielin. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi