Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras koirarotu?

Vierailija
19.11.2017 |

Kiinnostaa tietää vähän millaisia koiria muilla ihmisillä on ollut! Tämä kun on usein hyvin mielipiteitä jakava asia.

Toki voi myös kertoa millaista hurttaa et ikinä haluaisi.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan voi olla paras koiratotu, jos koira sopii omistajalleen ja koiran ominaisuudet pääsevät hyvään käyttöön, eli riistaviettinen koira metsästävälle jne.

Tämä!!!

Itselläni tuollainen pieni seurakoira. Luonteeltaan on malliesimerkki rotumääritelmästään, on leimautunut ja elää läheisyydestä. Jaksaa painaa ulkona päivänkin, muttei tarvitse joka päivä ''oksat pois''-lenkkejä. Turkki on supervaivalloinen, mutta itse tykkään kammata ja harjata ja pestä :) On keskimäärin hyvin terve ja pitkäikäinen rotu. Omamme nyt 7v eikä olla jouduttu eläinlääkärissä käymään kuin rokotuksilla ja hammaskiveä poistattamassa. Koiran sisarukset ja vanhemmat myös terveitä ja hengissä.

Itse en koskaan ottaisi metsästysviettistä koiraa, koska meidän elämät eivät koskaan kohtaisi. 

Enkä ikinä, koskaan, milloinkaan näitä sairaiksi jalostettuja lyttypäitä (ranskikset, bullat yms.) tai cavalieriakaan. Sellaisten kanssa kulkevia ihmisiä pidän vähän tyhminä. Enkä todellakaan voi käsittää, miten nämä rodut ovat muka muotia??? Ihanaa, kun koiran pärstä on niin ruttuinen ettei happi kulje? :(

Vierailija
22/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinennoutaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekarotuinen

Vierailija
24/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlapinkoira.

Vierailija
25/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopsi. En ottaisi toista rotua. Olen niin rakastunut mopseihin.

Vierailija
26/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larbadorinnoutaja

Vierailija
27/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bostoninterrieri

Vierailija
28/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopsi. En ottaisi toista rotua. Olen niin rakastunut mopseihin.

Olet joko provo tai sitten tunteeton, sairas ihminen.

Vierailija
29/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukkari, asumme susirajalla ja se pärjää hyvin näillä seuduilla. Tuo rauhaa eläinlaumaan ja pitää huolen lapsistakin.

Vierailija
30/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shitteri

Vierailija
31/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seropi

Vierailija
32/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorakki.

Vierailija
33/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlannin poniterrieri

Vierailija
34/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkarvainen kaniini mäyräkoira 🐶

Vierailija
35/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian kääpiönarttu

Vierailija
36/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni suomenpystykorva on se ainoa oikea koirarotu :) Pystykorva tai ei koiraa ollenkaan tähän taloon.

Vierailija
37/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kirjoitti:

Itselleni suomenpystykorva on se ainoa oikea koirarotu :) Pystykorva tai ei koiraa ollenkaan tähän taloon.

Suomenlurppakoira metsästää paremmin ja se on ykkösvaihtoehto.

Vierailija
38/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni söpöliini 💛

Jostain syystä minua viehättää eniten pienet koirat, kuten perhoskoirat.

Yhtäkään koiraa ei ole ollut.

Vierailija
39/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan voi olla paras koiratotu, jos koira sopii omistajalleen ja koiran ominaisuudet pääsevät hyvään käyttöön, eli riistaviettinen koira metsästävälle jne.

Tämä!!!

Itselläni tuollainen pieni seurakoira. Luonteeltaan on malliesimerkki rotumääritelmästään, on leimautunut ja elää läheisyydestä. Jaksaa painaa ulkona päivänkin, muttei tarvitse joka päivä ''oksat pois''-lenkkejä. Turkki on supervaivalloinen, mutta itse tykkään kammata ja harjata ja pestä :) On keskimäärin hyvin terve ja pitkäikäinen rotu. Omamme nyt 7v eikä olla jouduttu eläinlääkärissä käymään kuin rokotuksilla ja hammaskiveä poistattamassa. Koiran sisarukset ja vanhemmat myös terveitä ja hengissä.

Itse en koskaan ottaisi metsästysviettistä koiraa, koska meidän elämät eivät koskaan kohtaisi. 

Enkä ikinä, koskaan, milloinkaan näitä sairaiksi jalostettuja lyttypäitä (ranskikset, bullat yms.) tai cavalieriakaan. Sellaisten kanssa kulkevia ihmisiä pidän vähän tyhminä. Enkä todellakaan voi käsittää, miten nämä rodut ovat muka muotia??? Ihanaa, kun koiran pärstä on niin ruttuinen ettei happi kulje? :(

En ymmärrä miten kukaan pystyy kuuntelemaan näiden lyttyruttukuonojen vaivalloista hengitystä ahdistumatta. Käytin hiljattain koiraani eläinlääkärissä, ja odotustilassa oli samaan aikaan ranskanbuldoggi. Täyttä kärsimystä oli kuunnella sitä röhinää pelkästään se kymmenen minuuttia, omaakin henkeä ahdisti ja tuli sellainen olo, että yökkään. Omistaja ei ollut millänsäkään.

Vierailija
40/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!

Ranskis= bulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan