Mikä on mielestäsi paras koirarotu?
Kiinnostaa tietää vähän millaisia koiria muilla ihmisillä on ollut! Tämä kun on usein hyvin mielipiteitä jakava asia.
Toki voi myös kertoa millaista hurttaa et ikinä haluaisi.
Kommentit (53)
Terveimmät koirarodut on parhaita ja koiran käyttötarkoitus ja omistajan elämäntilanne ja -tapa pitää tietenkin huomioida.
Liiallisella jalostuksella on tehty paljon hallaa koirille.
Westie, pieni ja omapäinen kullanmuru❤ Niin ihana luonne! Cairnit ja muut terrieritkin ovat kivoja!
Sileäkarvainen noutaja :)
Niin iloinen rotu. Aina hyvällä tuulella häntä heiluu, energinen, iloinen ja ystävällinen.
Haluan älykkäitä, helposti koulutettavia harrastuskavereita, joten valintani kohdistuu paimenkoiriin. Minulla on kokemusta corgeista, sheltistä ja bordercollieista ja kaikissa on hyvät puolensa! Seuraavaksi tulee sheltti, bortsu tai kelpie.
Noutajat.
Kultainennoutaja, sileäkarvainen noutaja, labradorinnoutaja, kiharakarvainen noutaja..
Tykkään kyllä kaikista koirista❤️❤️❤️
Portugalin podengo <3 pieni koira, iso sydän, rakastan!
Vierailija kirjoitti:
Sileäkarvainen noutaja :)
Niin iloinen rotu. Aina hyvällä tuulella häntä heiluu, energinen, iloinen ja ystävällinen.
Kai te käytätte sitä metsästyksessä? Se on jalostettu siihen.
Kultainennoutaja <3 Niin lutuinen, fiksu ja kiltti. Ymmärrän kyllä, ettei toimi keskivartalon alaosan jatkokappaleena.
Meillä oli ihana suomenpystykorva. Se ei räksyttänyt turhia ja oppi temppuja nopeammin ku naapurin sakemanni.
Minäkin vastaan jo mainitut kultaisennoutajan ja sileäkarvaisen noutajan.
Kaikki koirat. Olen koiraihminen henkeen ja vereen. Viihdyn kaikkien koirien kanssa ja kaikki koirat viihtyvät minun kanssani.
Mikä vaan voi olla paras koiratotu, jos koira sopii omistajalleen ja koiran ominaisuudet pääsevät hyvään käyttöön, eli riistaviettinen koira metsästävälle jne.