Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillit huurussa - miten tätä voi ihminen katsoa?

Vierailija
19.11.2017 |

Mikä tämän ohjelman tarkoitus on? Miksi Sami Hedberg on monen mielestä niin kovin hauska?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää tykkään, vaikken koskaan käy edes grillillä. Hauskoja tyyppejä, jutellaan lepposia, 2 huippukoomikkoa, suomalaiset kaupungit tulevat tutuiksi jne jne. Just sellasta harmitonta aivojen nollausta, mitä ihminen tarvitsee.

Niin. Nykyihminen onkin niin älykäs että tarvitsee aivojen nollausta tosi runsaasti.

Vierailija
22/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ne ikävä kyllä näyttävät olevan lisäksi monet muut tyhjänpäiväiset vitsailu/kokki/ "keskustelu?"ym. ohjelmat, joissa samat julkkikset jauhavat samaa tyhjänpäiväistä paskaa. Monta kertaa ei miltään kanavalta tule kuin näitä samoja tyhjänpäiväisiä uusintoja. Ellei tule näitä niin vähintään uunot "miljoonatta kertaa toiveuusintana".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee jotenkin tosi vaivautunut olo, kun se Hedberg yrittää koko ajan kiinnittää huomion johonkin muuhun, kuin siihen mättöön mitä kohta vetää kaksin käsin ja on selkeesti vetänyt koko elämänsä. 

"Tosi kivat verhot kyllä täällä... joo... joo... enpä oo ennen nähnytkään tällasta kaakeliuunia grillillä... joo... joo... ihan vissyä vaan voisin ottaa... joo..."

Tai sitten kun se syö jotain tuplapihvi-pekoni-makkara-kebab-muna-pepperoni-aurajuusto-ananas-lihapiirakkaa kaikilla mausteilla, niin sit ne kommentit on tyyliin:

"tosi hyvin sopii tämä salaatti tähän... jotenkin kivan raikas annos... joo... joo... ehdottomasti just tämä tomaattiviipale tässä on kyllä tosi pikantti lisä... joo... joo..."

Olis nyt sit siinä ohjelmassakin ihan rehellisesti sellanen grillimättösika mitä oikeessa elämässään on.

Niin läpinäkyvää jotenkin tuollainen.

Vierailija
24/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillimättösika kirjoitti:

Tuosta tulee jotenkin tosi vaivautunut olo, kun se Hedberg yrittää koko ajan kiinnittää huomion johonkin muuhun, kuin siihen mättöön mitä kohta vetää kaksin käsin ja on selkeesti vetänyt koko elämänsä. 

"Tosi kivat verhot kyllä täällä... joo... joo... enpä oo ennen nähnytkään tällasta kaakeliuunia grillillä... joo... joo... ihan vissyä vaan voisin ottaa... joo..."

Tai sitten kun se syö jotain tuplapihvi-pekoni-makkara-kebab-muna-pepperoni-aurajuusto-ananas-lihapiirakkaa kaikilla mausteilla, niin sit ne kommentit on tyyliin:

"tosi hyvin sopii tämä salaatti tähän... jotenkin kivan raikas annos... joo... joo... ehdottomasti just tämä tomaattiviipale tässä on kyllä tosi pikantti lisä... joo... joo..."

Olis nyt sit siinä ohjelmassakin ihan rehellisesti sellanen grillimättösika mitä oikeessa elämässään on.

Niin läpinäkyvää jotenkin tuollainen.

Tämä!

Mulla on yks ”kehopositiivinen” ystävä jonka kanssa joskus käydään syömässä ja se on jännä, kun aina sanoo alkuun, että ei oo kyllä kova nälkä ja jos mä taas sanon, et mulla on ihan hirvee nälkä ja otan kyllä jotain millä nälkä lähtee, niin se on sit jotenkin hänellekin ”lupa” syödä liikaa ja tilaa sit kahta kauheemman annoksen. Sit kuitenkin aina puhuu siitä ”puolen kilon pihvi kermaperunoilla”-annoksesta, et on kyllä tosi hyvää tää grillattu tomaatti.

Ymmärrän, että se on varmasti jotenkin epämieluisa tilanne, mut vitsit kun joskus uskaltaisin itekin sanoo, et sä kelpaat mulle just tollasena ja ei sun tarvii esittää mun seurassa mitään. Syö sen verran kuin haluut ja mitä sitten.

Vierailija
25/25 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ohjelma, vähän samaa kastia kuin esim Posse ja Putous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan