Grillit huurussa - miten tätä voi ihminen katsoa?
Mikä tämän ohjelman tarkoitus on? Miksi Sami Hedberg on monen mielestä niin kovin hauska?
Kommentit (25)
Voi luoja sitä mättomäärää, mitä noi vetää sisuksiinsa. Mulla käy yökkäämisreffleksi koko ajan. En voi katsoa!
Mää tykkään, vaikken koskaan käy edes grillillä. Hauskoja tyyppejä, jutellaan lepposia, 2 huippukoomikkoa, suomalaiset kaupungit tulevat tutuiksi jne jne. Just sellasta harmitonta aivojen nollausta, mitä ihminen tarvitsee.
yökkää ja nyökkää kirjoitti:
Voi luoja sitä mättomäärää, mitä noi vetää sisuksiinsa. Mulla käy yökkäämisreffleksi koko ajan. En voi katsoa!
Mä oon ihan varma, että osa ruuista jää syömättä.
Lähinnä se hämmästyttää miten monella eri tavalla makkara, jauhelihapihvi, lihapiirakka, sämpylä ja/tai joku muu leipä saadaan yhdistettyä muutaman muun lisukkeen kera. Toisaalta sekin ihmetyttää että kuvaako noi yhden jakson viikon aikana vai miten nuo jaksaa mussuttaa viisikin järjettömän kokoista grilliannosta peräkkäin.
Sami näyttää kyllä vähän pyöreämmältä kuin edelliskaudella?!
Itse oon ihmetelly, että miten grillissä riittää mausteita seuraavalle asiakkaalle, kun monesti ensimmäinen asiakas ottaa piirakkansa KAIKILLA MAUSTEILLA.
Kaikilla mausteilla tulee mieleen kanelit ja pippurit. Kaikilla lisukkeilla olisi mielestäni parempi.
Kuinka kaksi noin karismavapaata komiikkoa voi mukamas olla noin suosittuja, että oikein tv-ohjelma heille pitää tehdä?
Tuotakaan ohjelmaa ei ikinä tehtäisi kahdella lihavalla naisella. Miesten on kyllä ihan ok vetää sairaita suonentukkijamättöjä teeveessä ja se on hassunhauskaa, hihhih lihavat miehet on ihania lepposia #dadbod nallekarhuja. Naiset kun tekisivät saman olisi koko internet huutamassa, että suomalaiset naiset on just tommosia paskaa syöviä oksettavia ja itsekurittomia valaita hyi hävetkää. :D
Miten Possea voi katsoa?! Täyttä skeidaa koko ohjelma. En tajua miten kukaan viitsii noin typerää ohjelmaa katsoa, ja kenelle se on tarkoitettu yleensä? Jotkut sählää studiossa ja heillä keskenään olevinaan helvetin hauskaa, mua ei jaksa naurattaa joku keksi viesti tai vaahdon ruiskutus jonkun pärstään tai takapuoleen! Ja tätä näytetään lauantaisin parhaaseen katselu aikaan!
Olen ratkaissut asian niin, että en katso ohjelmaa.
Mieti jos Ali Jahangiri vetäis tätä ohjelmaa
Onko jossain säädetty laki, että tuollaista moskaa pitäisi katsoa? Minulla meinaa tulla ateria rinnuksille jo, kun näen sen osan trailerista, jossa Hedman haukkaa puolikkaasta lenkkimakkarasta tai ainakin on haukkaavinaan. Yöks! Jos telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, kuten ei useimmiten tulekaan, niin sammuttakaa se ja tehkää jotain muuta. Vai oletteko niin telkkarin orjia, että ette osaa olla ilman sitä mölytoosan syytämää moskaa? Minun telkkarissani on ainakin on/off-nappula ja ihan ilman käyttöohjeita osaan sitä myös käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän ohjelman tarkoitus on? Miksi Sami Hedberg on monen mielestä niin kovin hauska?
Tämän ohjelman päötarkoitus ei olekaan olla hauska vaan lähinnä leppoisa ja ennen kaikkea olla vaihtoehtoinen ruokaohjelma.
Minä aloin käymään grilleillä jo silloin, kun grillikioskit ottivat ensimmäisiä askeleitaan Suomessa, eli 70-luvulla. Sitä ennenhän meillä oli vain nakkikioskeja.
Vaikka nykyään tuleekin harvoin enää grillikioskeilla käytyä, niin olen silti edelleen suuri grilliruoan ystävä ja minä seuraan kyseistä ohjelmaa juuri siltä pohjalta, eli nimenomaan ne annokset kiinnostaa, sekä ne kioskit itsessään ja niiden miljööt. En juurikaan kaupallisia kanavia katsele, mutta Grillit huurussa on positiivinen poikkeus. Ymmärrän toki, ettei kyseinen ohjelma kovinkaan monelle naiselle kolahda, mutta se onkin tarkoitettu pääasiassa meille miehille.
Tomppelit! Ei ne niitä mässyjä vedä samana päivänä kaikkia. Se harmittaa, kun jättävät syömättä ja lähtevät menemään. Tuhlausta sanon minä. Toivottavasti edes lokit saa rääppeet.
Posse ja Hedbergi, tätäkö on suomalainen viihde nykyään? Kyllä tulee ikävä Neil Hardwickia ja Ere Kokkosta.
Koomikko jolla sitten ei syntymähauskaa karismaa ja jotkut läpät ja hupailut ensin jopa pelottavia.
Minunkaan mielestäni Hedbergissä ei ole mitään haiskaa, jota Hänen pitäis koomikkona edustaa. Samat ilmeet,eleet, liikkeet joka jumalan ohjelmassa, joissa esiintyy. On naama jo myös liian kulunu. Tylsä ohjelma, on vaan saatu "suositun " koomikon nimellä jokin tyhjänpäiväinen ohjelma taas pakosti punnerrettua ja kanavantäytettä...
Vierailija kirjoitti:
Posse ja Hedbergi, tätäkö on suomalainen viihde nykyään? Kyllä tulee ikävä Neil Hardwickia ja Ere Kokkosta.
No Ere Kokkosta en kyllä kaipaa, mutta 70-80-luvun Hardwickia kylläkin.
Ihanien mässyruokien takia katson.