nyt tuntuu siltä että suutun ystävälleni siitä välinpitämättömyydestä mitä koin!
Meillä on ollut ryhmä johon kokoonnutaan aika säännöllisesti. Aikaisemmin oli tarkkaa että ajat sopivat kaikille.
Nyt ystäväni ehdotti illalla että hänelle sopii vaikka minä en pääsisi...
Koen sen aika loukkaavana!
Ihan kuin mun läsnäololla ei olisi merkitystä!
Nyt taisi pisteet mennä tältä ihmiseltä.
Kommentit (9)
Siis jos te muutenkin näette sääännöllisesti, niin miksi sen pitäisi olla niin ehdottoman tarkkaa, että kaikki pääsee mukaan? Mene seuraavalla kerralla.
Tuo ON törkeää. Kertoo kyseisen henkilön mielipiteen siitä, ettet sinä ole millään tapaa merkittävä ryhmälle jos hänestä kerran ryhmän tapaaminen on antoisaa ja tavoiteltavaa ilman sinunkin osallistumistasi.
Muutenkin hyviin tapoihin kuuluu, että ryhmätapaamiset pyritään lähtökohtaisesti järjestämään siten, jotta ne sopivat kaikille osallistujille ja korkeintaan osallistujat sitten itse antavat luvan muiden tavata ilman häntä jos hänelle ei meinaa oikein mikään aika sopia. Korkeintaan voi ehkä leväperäisesti sanoa, että "ihmiset, jotka eivät vaan tahdo herätä aikaisin aamulla tapaamiseen" voisi ehkä tällä kertaa jättää pois, elleivät he itse jaksa herätä. Tämäkin vain silloin jos henkilöitä on useampi ja heillä on kuitenkin itsellään mahdollisuus päättää tulla. Koskaan ei saa tuolla tavalla hyökätä yhtä ihmistä kohtaan kuten sinulle tehtiin.
Miksi haaskaisit aikaa ja voimavaroja typeriin ystäviin? Hanki uusia ja parempia.
Oletko jo kertonut hänelle loukkaantumisestasi, ap?
Siis... kaikki kertovat sopiiko vai ei. Ne, joille sopii sanovat sopii ja ne, joille ei sovi sanovat ei sovi. Olenko ymmärtänyt oikein?
Missä tässä on se loukkaantumisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Siis jos te muutenkin näette sääännöllisesti, niin miksi sen pitäisi olla niin ehdottoman tarkkaa, että kaikki pääsee mukaan? Mene seuraavalla kerralla.
Juuri näin. Menisi elämä aika vaikeaksi, jos pitäisi kaikista menemisistä sopia ystävien kanssa.
En jaksa miettiä mutta tuntui inhottavalle.