poika nukkuu ja sillä on keltainen nauha ranteessa, missä se on ollut?
Kommentit (59)
Miksi et kysy pojalta sitten kun hän herää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan poika yleensä heräilee?
Viikonloppuisin yleensä 15-16 aikaan. Olen havainnut, että aina sunnuntaisin kävelee vaikeasti. Ikään kuin olisi kakka housussa. Varmaan tanssinut liikaa. Hänellä on myös paljon peräpukama rasvoja.
Ap
Idiootti. Et ole ap!
Googlailin asiaa ja homopiireissä myös keltaisella voidaan kertoa pitävänsä pissaleikeistä. Siinä oli kylläkin keltaisesta huivista puhe mutta onhan se yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin yleensä 15-16 aikaan. Olen havainnut, että aina sunnuntaisin kävelee vaikeasti. Ikään kuin olisi kakka housussa. Varmaan tanssinut liikaa. Hänellä on myös paljon peräpukama rasvoja.
Ap
Idiootti. Et ole ap!
Olenpas Ap. En ole idiootti. Mieheni kertoi kuulleensa töissä, että poikamme käy paljon homobaareissa. Pakko kai se on alkaa uskoa.
Ap
Annetaan homopiireissä tunnustukseksi peppuneitsyyden menettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Idiootti. Et ole ap!
Olenpas Ap. En ole idiootti. Mieheni kertoi kuulleensa töissä, että poikamme käy paljon homobaareissa. Pakko kai se on alkaa uskoa.
Ap
Et tajua mitä tarkoittaa ap.
Hienoa Ap että uskot ja hyväksyt pojan homouden.
Anna kuitenkin hänen itsensä kertoa äläkä mene tivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä on pantu rajusti kakkoseen. Homo mikä homo.
Poikani juuri kertoi minulle että isäkin on homo.
ap
Tilitantti kirjoitti:
Poika on 18v. Se tarkoittaa sitä että hän ei ole menoistaan enää tilivelvollinen vanhemmilleen. Omillaankin pitäisi jo asua.
Joo. Lukio kesken ja pitää asua jo "omillaan". Voi hulluus. Ihan kun ei ensin kannata käydä koulua loppuu, käydä armeija, päästä opiskelemaan ja vasta sitten muuttaa pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Eipä ole. Vaikka tykkää kun välillä sormeilen hänen peppuaan.
Aito Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eipä ole. Vaikka tykkää kun välillä sormeilen hänen peppuaan.
Aito Ap
Oot sairas. Et ole ap.
Kyntteli kirjoitti:
Kerta on täysi-ikäinen eli aikuinen niin asia ei sulle kuulu.
Kuuluu jos asuu vielä vanhempiensa luona. Ja täysi-ikäinen ei tarkoita aikuista.
Kannattaa sitten poika viedä eheytykseen tai tutustuttaa varma pala tyttöseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaypiireissä keltainen nauha ilmaisee miehen olevan valmis suojaamattomaan seksiin kaikkien halukkaiden kanssa ja ilman vastapalveluksia. Ts keltaisen nauhan kantaja on reikä johon tyydyttää tarpeensa. Hän on lutkamainen bottom.
Onkohan heteronaisilla vastaavia merkkejä?
Sinkkumies
Ainakin yksi merkki on lyhyt hame, korolliset kengät ja tavanomaista ’huolitellumpi’ meikki
Nyt poika heräsi ja taas kävelee hankalasti. Hänen mennessään vessaan, sanoin hakevani likapyykin hänen huoneestaan. Hänen takkinsa taskusta löytyi liukuvoidetta. Alushousut ovat kovin tahraiset takaa. Selvästi se on siemennestettä.
Olitte oikeassa sen nauhan suhteen.
Ap
Se on saanu isoa m*unaa.