Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulirasvat on huijausta!

Vierailija
19.11.2017 |

Olen vuoden ajan köyttänyt huulirasvaa ja huuleni on huonommassa kunnossa kuin ikinä. Tuntuu että sitä rasvaa pitäisi laittaa viiden minuutin välein, koska huuleni tuntuvat kuivilta. Olen lukenut muutaman artikkelin nossa todettiin että ilmiö on yleinen ja että ne rasvat on suunniteltukin kuivattamaan huulia, jotta niihin jäisi koukkuun.

Onko olemassa huulirasvaa, joka EI kuivata?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa ollut koukussa huulirasvaan. Jo ala-kansakoulusta.

Sitten vielä revin huuliani, mikä on ärsyttävää, ja huulet senkun pahenevat.

Muutimme sitten muutama vuosi sitten lämpimään ilmastoon ja järkeilin että kaikki pöpöt saan, kun jatkuvasti koskettelen huuliani, joko vaseliinilla tai tavallisella huulirasvalla.

Sinnittelin kaksi viikkoa laittamatta lainkaan huulirasvaa ja olin repimättä vaikka kuinka teki mieli. Pääsin irti huulirasvasta!

Luin sitten jostakin lehdestä että hyvä konsti voisi olla ostaa hyvälaatuinen kallis huulipuna, joka pysyy huulilla koko päivän. En vain osaa käyttää huulipunaa, kun rohtuneisiin huuliin sitä ei voi laittaa. Näyttää kamalalta.

Kun sitten tulimme Suomeen, niin olin päässyt eroon sekä huulirasvasta että repimisestä.

Jostain syystä nyt taas olen huulirasvakierteessä. Mietin, että influenssakausi on tulossa enkä halua suuhuni niitä pöpöjä. Lopetan nyt huulirasvan käytön. Pitäköön huijarifirmat rasvansa!!!!!!

Kiitos ap kun muistutit asiasta.

Vierailija
22/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa koittaisit syödä enemmän vitamiineja, B:tä ja E:tä. Unohda se huulirasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itse huuirasvaa shea-voista ja aloegeelistä. Mulla on pieni metallipurkki, johon laitan sheaa, sulatan sen ja sekoitan sitten aloen joukkoon. Aloe vähän pehmentää, shea sellaisenaan on aika kovaa kamaa ellei ole kovin lämmin.

Vierailija
24/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasvan tehtävä on koukuttaa kuluttajat, näin on. Äkkiä jää koukkuun jos alkaa käyttämään.

Vierailija
25/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kauanko siitä on. Varmasti yli kymmenen vuotta. Kuulin semmoisen "huhun", että jos huulirasvaa käyttää, sitä täytyy käyttää yhä enemmän ja enemmän, jos käyttää. Jopa paljon tarvetta enemmän.

Kokeilin silloin, josko asiassa olisi perää. Siihen asti olin rupihuulinen huulirasva-addikti. Sen jälkeen en ole päivääkään käyttänyt.

Olin hiljattain viikon verran sairaalassa ensimmäistä kertaa aikuisena, ja ohjeistuksena sain henkilökohtaisiin tavaroihin liittyen, että huulirasva kannattaa olla mukana - ilmastointi kun on hyvä ja sisäilma kuiva. Kyllähän se ihan hyvä lisä oli varustuksessa. Turha silti.

Edelleen olen sitä mieltä, että huulirasvaa ei oikeastaan tarvitse, jos sitä ei koskaan käytä.

Huulilla on oma luontainen kosteutensa, ja sen häiritseminen on vähän turhaa. Varsinkin vaseliinipohjaiset huulirasvat saattavat vain pahentaa tilannetta. Riittävästi vettä ja sopivasti kasviöljyjä ruoan mukana pitäisi riittää.

Jos jollakin on täysin päinvastainen kokemus, kertokaa.

Vierailija
26/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huuliin on pakko jotain voidetta laittaa, bebanthen-voide on ehdottomasti paras! 

Vierailija
27/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huulia kirvelee ja kiristää, pakkohan niitä on rasvata. Hirveää itsensä kiduttamista jos ei hoida huuliaan. Itse pääsin huuliongelmista eroon Blistex Medplus huulirasvalla. Kaikki muut rasvat oikeastaan pahentaa huulia. Rasvaan huulet aamuin illoin kasvojen pesun yhteydessä.

"Tehokas 3-vaikutteinen huulivoide on omiaan rohtuneille ja kuiville huulille. Eukalyptusta, mentolia ja kamferia sisältävä Blistex MedPlus auttaa rohtuneita huulia ja palauttaa niiden luonnollisen kosteustasapainon. Helposti imeytyvä voide jättää huulille miellyttävän viileän tunteen ja sopii erinomaisesti myös päivittäiseen käyttöön. Lisäksi MedPlus on mainio aurinkovoide huulille, sillä nyt myös siinä on aurinkosuojakerroin."

Vierailija
28/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin tulla liputtamaan tuon MedPlussan puolesta ;)

Vierailija
29/29 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuiviin huuliin eivät ole auttaneet mitkään marketin puikkomuotoiset huulirasvat. Sen sijaan, mitkä ovat auttaneet, ovat nestemäiset huulivoiteet kuten Blistex, Bepanthol ja 100% lanoliini joka oli äitiyspakkauksessa.

Tavallisimmat kasviöljyt (oliivi-, rypsi-, auringonkukka-, kookos-) sellaisenaan olen myös kokeillut kuiviin huuliin, eivät ole auttaneet. Mutta aina kun syön makaronia naudan jauhelihan kanssa, huuleni ovat ruuan jäljiltä uskomattoman pehmeät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme