Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää kun sisko olettaa, että osallistunen hänen häidensä järjestelyyn

Vierailija
19.11.2017 |

Minua eivät edes kiinnosta kyseiset häät. Haukkuu minua viellä kusipääksi, kun en auta järjestelyissä. Taidankin jättää häälahjan antamasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirin kuuluu auttaa häiden järjestelyssä parhaansa mukaan. Läheiset ovat ne, jotka tulevat talkoisiin, auttavat muutossa ja tekevät kaikki tuollaiset asiat toistensa apuna, sitähän se läheisenä oleminen on. Läheisiltä ei edes pitäisi joutua pyytämään apua, vaan toisen pitäisi kysyä automaattisesti miten voi auttaa.

Vierailija
2/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset on ihmisiä, joiden seurassa viihtyy. Ap:n sisko ei taida läheinen olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirin kuuluu auttaa häiden järjestelyssä parhaansa mukaan. Läheiset ovat ne, jotka tulevat talkoisiin, auttavat muutossa ja tekevät kaikki tuollaiset asiat toistensa apuna, sitähän se läheisenä oleminen on. Läheisiltä ei edes pitäisi joutua pyytämään apua, vaan toisen pitäisi kysyä automaattisesti miten voi auttaa.

Jos sisko on tuollainen, niin miksiköhän pitäis olla joku apuautomaatti?

Mä en ainakaan auttais....

Vierailija
4/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oletan, että löytänen vielä muutaman kielioppivirheen. Ehkä kuitenkin kieltäydyn palautteen antamasta.

Vierailija
5/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä saatan pyytää sisaruksiltani apua, mutta en oleta saavani.

Aikuisilla ihmisillä ei välttämättä ole yhtään aikaa elämässään ilmaiselle työlle, vaikka se kuinka tulisi siskolle.

Se että olettaa olevansa oikeutettu järjestämään tekemistä aikuisille ihmisille on rajattomuutta. Rajojen vetäminen rajattomalle aiheuttaa tyypillisesti raivarointia.

Vierailija
6/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä se kusipää on?

Oman siskon häät "eivät kiinnosta". Minua ainakin kiinnostaa sisarusteni elämä ja autan heitä tarpeen mukaan ja he minua. 

Vierailija
7/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-häät parhaimmillaan tulossa. 

Onhan siskosi jo ottanut tatuoinnin olkapäähän ja värjännyt hiuksensa violetiksi?

Ei paremmissakaan piireissä sisarusten välit ole aina parhaat mahdolliset, mutta kusipääksi ei kutsuta. 

Vierailija
8/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiset on ihmisiä, joiden seurassa viihtyy. Ap:n sisko ei taida läheinen olla.

Siskoni käyttäytyy aina kuin rahvas ja on muutenkin kuin "sinappia jälkiruuassa."

Vierailija
9/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä se kusipää on?

Oman siskon häät "eivät kiinnosta". Minua ainakin kiinnostaa sisarusteni elämä ja autan heitä tarpeen mukaan ja he minua. 

En kerkeä menestyneenä yritysjohtajana auttamaan, mutta olisin ostanut heille yllätyksenä erään yrityksen, mitä he toivoivat.

Vierailija
10/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun entinen naapurintyttö meni naimisiin,veli tuskin edes meni häihin.