Moni yläpeukuttaa naisten kainalokarvoille keskusteluissa, miksi niin harva ne jättää ajamatta?
Otsikossa kysymys.
Miksi niin harva jättää ne ajamatta vaikka suuri osa peukuttaa, että naisellisia ne ovat eivätkä vaikuta mihinkään normaalisti peseytyvillä?
Kommentit (15)
Mistä sinä tiedät ketkä ajavat ja ketkä ei? Ehkä sellaiset joiden näet pitävän hihallista paitaa ovat juuri niitä jotka eivät aja?
On olemassa ihmisiä jotka sheivaavat kainalokarvansa mutta eivät edellytä sitä muilta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ketkä ajavat ja ketkä ei? Ehkä sellaiset joiden näet pitävän hihallista paitaa ovat juuri niitä jotka eivät aja?
Tämä. Lisäksi tähän aikaan vuodesta osa-aikaisesti ajelevat saattavat antaa kasvaa. Ei se kaikilla ole joko-tai.
Minä voisin hyvin olla ajamatta, mutta en kehtaa. Ei minua toisten karvat häiritse lainkaan, minusta on ihanan rohkeaa jos joku ei aja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin. Ei kukaan minun karvojani tai karvattomuuttani ainakaan näe.
En ole koskaan peukuttanut sille. Mä ajalen karvat pois. Inhottavaa kun hien haju tarttuu niihin. Vaikka käyn suihkussa joka päivä.
Kyse on valinnanvapaudelle peukuttamisesta, luulisin. Jokaisella on oikeus ajella karvansa tai olla ajelematta, eikä muilla pitäisi olla aihetta paheksuntaan.. Itse kylläkin olen karvattomuuden puolesta.
Mä olen ymmärtänyt että naiset peukuttaa jotain muuta karvaista kuin kainaloa.
En ole tainnut ajella kainaloitani kesän jälkeen ja säärten ajeluukin on aikaa. Muiden kainalot, sääret ja persus eivät kiinnosta ollenkaan, vaan mietin ihan muita asioita kun ystävieni kanssa näemme tai ihmisten ilmoilla liikun. Oli talvi tai kesä, niin ihan sama. Ehkä muiden karvatilanne voi olla tärkeä jollekin 18-28 vuotiaalle hupakolle tai muuten vain vajaalle, mutta se on heidän ongelmansa.
Minulla kainalokarvoitus on sen verran vaalea ja harva, joten on ihan sama, ajelenko ne vai ei. Sama juttu säärissä. En käytä koskaan hihattomia puseroita tai hametta.
Kyllä minä peukutan sellaisiakin kommentteja, joissa joku kertoo ajaneensa päänsä kaljuksi, vaikken itse haluakaan kaljua. Katsos kun toisten toimintaa voi tukea tekemättä samaa itse.
Mitä vittu villaisempi, sitä kyrpä kylläisempi.
-Vanha panomiesten sanonta
Vierailija kirjoitti:
En ole tainnut ajella kainaloitani kesän jälkeen ja säärten ajeluukin on aikaa. Muiden kainalot, sääret ja persus eivät kiinnosta ollenkaan, vaan mietin ihan muita asioita kun ystävieni kanssa näemme tai ihmisten ilmoilla liikun. Oli talvi tai kesä, niin ihan sama. Ehkä muiden karvatilanne voi olla tärkeä jollekin 18-28 vuotiaalle hupakolle tai muuten vain vajaalle, mutta se on heidän ongelmansa.
Onko siellä joku katkera ja vanha karvainen eukko kun pitää kaikki nuoret haukkua "hupakoiksi"?
Suoraan sanoen en kehtaisi olla ajamatta jos pitäisin hihatonta tai lyhythihaista.
Toisaalta kyllä pidän enemmän karvattomista kainaloista itselläni, mutta en jaksa olla muuten koko ajan ajamassa kun iho ärsyyntyy ja sänki tulee päivän päästä.