Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla ollut riitaisa känni-ilta kun lapset kotona?

Vierailija
19.11.2017 |

Minulla on maailmanluokan morkkis. Eilen illalla oli isompi määrä sukua kylässä ja juotiin todella reippaasti ja mun sedät alkoi riitelemään niin et kävivät jo toisiinsa käsiksi. Mulla 4- ja 6-vuotiaat lapset kuuli kaiken ja koko ajan toki olin heitä rauhoittelemassa ja hakivat turvaa minusta mutta olin itsekin humalassa! Tarkoitus oli et juodaan kun lapset ovat menneet nukkumaan mutta heräsivät siihen huutoon.

Apua. Onko muita jotka mokanneet näin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten känni-ilta lapsiperheen kotona? Mitä ihmeen porukkaa oikein ootte? Toivottavasti teistä on tehty lastensuojeluun ilmoitus!!!!

Vierailija
2/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ikinä nähnyt vanhempiani tai muita sukulaisia kännissä lapsena. En pitkään edes tiennyt mitä tarkoittaa olla humalassa. Todella sairasta touhua teiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lapsi on hoidossa silloin kun juodaan alkoholia.

Lapsena vitutti kun vanhemmat ryyppäsivät joskus kavereidensa kanssa. Isä oli usein pahapäinen kännissä.

Vierailija
4/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotias nainen ja omasta lapsuudesta jäänyt traumat isän kolmesta ryyppykerrasta eikä hän ole juoppo vaan kesälomalla piti sitä hauskaa ns jota suurin osa viettää.

Nuo oli eri vuosina ja ei ollut väkivaltaa eikä oikeasti mitään ihmettä, mutta muistan ne todella nolona ja ikävänä tapahtumina.

Tarkoitan tällä kirjoituksella sitä, että lapsille jää nämä helposti mieleen ikuisesti.

Vierailija
5/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alkoholin käyttö hallinnassa, eikä koskaan ole tarvinnut juoda lasten nähden. Ei isommalla, eikä pienemmällä porukalla.

Voisitko ap kertoa, mitä päässäsi liikkui, kun illanviettoa järjestit? Lasten turvallisuuden tunne ei ilmeisesti ainakaan ollut ajatusten kärkipäässä?

Vierailija
6/6 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette paskoja vanhempia, ei siitä mihinkään pääse. Lapsenne eivät unohda tuota iltaa koskaan, vaikkei se välttämättä mitään vakavia traumoja jättäisikään. Nyt viimeistään on korkea aika muuttaa elämäntyyliä. Lopettakaa viinan kanssa läträäminen (mieluiten absolutismiin asti kun selvästikin käyttönne on ongelmakäyttöä) ja varsinkin juoppojen kutsuminen kotiinne.