Mistä sinä saat onnea elämään??
Olen niin kyllästynyt tällä hetkellä kaikkeen.
Oletko sinä onnellinen?
Mistä saat onnea elämään, niin että jokapäiväinen ihan normaali elämä tuntuu mukavalta?
En ymmärrä miten kaikki voikaan tuntua tällä hetkelllä niin kamalalta...
Kommentit (13)
Minun onni on lapset ja ihana avopuoliso. Nautin siitä, kun heräämme aamukahville. Jutustelemme ja vietämme tasaista arkielämää. On hyvä olla näin. Halaamme, istumme lähekkäin.
Minun työni tekee minut onnelliseksi.
Harrastukset pelastavat elämän, muuten voisi olla synkkää.
Vapaaehtoistyö ja muiden auttaminen tuo iloa ja hyvää mieltä elämään. Tämä pimeä ja harmaa syksy on osaltaan haastavaa.
Tee asioita mitkä tuovat sinulle hyvää mieltä ja rentouttavat.
Mielekäs sosiaalinen elämä piristää.
Syö ravintorikasta ruokaa. Ravinnolla on oikeasti vaikutusta mieleen yllättävän paljon. Syö paljon kasviksia, vihreät kasvikset ovat terapeuttisia.
Hyvät, terveelliset rasvat ovat myös tärkeitä.
Vältä sokeria ja valkoisia, raffinoituja viljoja.
Saan iloa ja mielekkyyttä elämääni myös uskosta Jeesukseen.
Tsemppiä ja iloa elämääsi 💛
Puolisosta, harrastuksista, ulkoilusta, hyvästä taloudellisesta tilanteesta, hyvästä terveydestä, ystävistä, juhlimisesta, netissä roikkumisesta, telkkarin katsomisesta jne. Haaveista ja niiden toteuttamisesta.
Hyvän tekeminen muilla ja rakastaminen (ihmisten tai lemmikkien) tekee suurimman osan ihmisistä onnelliseksi.
Ulkoilusta, musiikista ja lukemisesta. Kirjan kans sänkyyn joka ilta. Päivän paras hetki.
Lohdutan sinua,et kyllä kaikkien elämä on joskus justsa tuota mitä kirjoitit.
Monesti vuodenaika vaikuttaa eli siis usein tämä pimeä aika.
Jos on lisäksi muita paineita niin,että kaikki alkaa tuntumaan tylsältä ja raskaalta.
Kannattaa miettii, että mitkä asiat rentouttaisivat ja tuottaisivat mieli hyvää.