kannattaako kertoa?
oon ollut ihastunut yhteen meiän luokan poikaan kohta jo vuoden ja oon miettinyt, että kertoisinko sille asiasta. meillä on ollut lähes koko tän vuoden ajan pientä silmäpeliä ja ollaan juteltu välillä yhdessä, koska ollaan kemianpareja. sen lisäksi on ollu tilanteita, jotka saa mut ajattelemaan, että se saattais ehkä tykätä musta. esim. se on saattanut moikata mulle, jos ollaan päädytty vierekkäin istumaan ja sitten kerran se lainas multa terotinta ja se oli silleen "*mun nimi*mahtava ystävä!"
näitä on aika paljon muitakin näitä samankaltaisia tilanteita, mut en tosiaan osaa sanoa onko se vaan läppää vai onko nuissa jotakin oikeasti. toki miks se tekis nuita läpällä vuoden ajan.
pitäskö mun kertoa joskus koulun ulkopuolella vai jättää kertomatta. kuitenkin ku oon ysillä ja meen eri paikkakunnalle opiskeleen ja se jää tänne niin periaatteessa mä en menettäis mitään. tarviin apua, kertokaa mitä teen!!
Sano sille vaikka et oot kiva kaveri ja meillä on mennyt niin kivasti koko vuosi kemman pareinakin.
Teinien suhteet ei kestä, joten kannattanee pitää ihan kaverisuhteena vielä.
Kannattaa alkaa parisuhteeseen vasta päälle 20 vuotiaana.
Eikä kannata mennä sänkyyn vasta kuin ihan sen oman aviomiehen kanssa.