Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää tuo miehen suhtautuminen alkoholiin

Vierailija
18.11.2017 |

Kun on absolutisti pakolla eli terveydellisistä syistä enkä minäkään saa ottaa yhtään muuten alkaa haukkuminen ja riehuminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo salaa.

Vierailija
2/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan exäni, joka sai haimatulehduksen. Ryyppäsi sitä ennen ihan hulluna. No sen jälkeen ei sallinut edes minun kohtuukäyttöäni koskaan. Minunkin olisi pitänyt alkaa absolutisti ja se olisi varmaan onnistunutkin, jos herra ei olisi ollut muuten raivohullu jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan exäni, joka sai haimatulehduksen. Ryyppäsi sitä ennen ihan hulluna. No sen jälkeen ei sallinut edes minun kohtuukäyttöäni koskaan. Minunkin olisi pitänyt alkaa absolutisti ja se olisi varmaan onnistunutkin, jos herra ei olisi ollut muuten raivohullu jatkuvasti.

Kohtuullisesti mun mieheni ennen alkoholia käytti. Sitten alkoi kaikenlaiset terveys aivan ja lopetti kokonaan.

Vierailija
4/4 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tilanne.

Miehet = itsekeskeisyyden huippu.

Kun MIEHELLÄ on alkoholiongelma, täytyy naisenkin olla kokonaan juomatta ja juosta juttelemassa miehen ongelmista ja miehen kärsimyksistä ja miehen terveydestä A-klinikalla,

vaikka naisen oma suhde viinaan on täysin terve.

Suomi(kin) on täynnä vaimoja, jotka eivät saa koskaan ottaa yhtä ainoaa sherrylasilistakaan, eivätkä käydä ystäviensä kanssa ulkona,

koska heidän miehensä ovat alkoholisteja. Raivostuttavaa!

Silloin kuin nämä maailmannavat juovat, niin nainen joutuu katselemaan päivittäin humaltuvaa ukkoa ja sietämään tämän inhottavia oikkuja ja rahanmenoa,

sortuen usein itsekin juomaan liikaa.

Itse heitin pihalle juopon äijäni jo vuosi sitten. Nyt hän asuu yksin ja raportoi välillä minulle viinaansortumisiaan tai raittiuksiaan. Ei kiinnosta.

Minulla on taas baarikaappi täynnä, koska sieltä otetaan vain harvoin juotavaa ja vain yksi grogi kerrallaan. Tähän ei moni mies kykene, naiset kyllä pystyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi