Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksianne: hyvän suhteen löytäminen 4-5-kymppisenä?

Vierailija
18.11.2017 |

Mietin tässä loppuelämääni ja vakavassa harkinnassa on ero. En kuitenkaan haluaisi eron jälkeen elää vanhaksi yksinäisenä, vaan mieluiten hyvässä suhtessa tasaveroisen ja kunnioittavan kumppanin kanssa. Eron jälkeen toki haluan olla yksin ja toipua rauhassa, mutta onko viittäkymppiä lähestyvällä naisella mitään mahdollisuuksia löytää fiksua, lämmintä ja turvallista miestä kumppanikseen?

Kertokaa kokemuksianne - kuinka teille on käynyt eron jälkeen? Oletko suhteessa vai yksin? Oletko tyytyväinen tilanteeseesi ja miksi/miksi et?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytäminen on ihan mahdollista, itsellänikin on. Mutta se on hyvin paljon kiinni myös itsestä, kuinka tiukasti on kangistunut omiin tapoihinsa, onko jo katkeroitunut toiselle sukupuolelle liiaksi jne. Kannattaa miettiä itseä sen uuden miehen sijaan, unelmointi paremmasta miehestä ei kannata, mieti ensin haluatko oikeatsi erota ja mitä kaikkea tuo sinun elämällesi tarkoittaa (muuttamiset, elintasot jne). Parisuhde tulee bonukseksi jos on tullakseen, sinun täytyy olla tyytyv'äisempi sinkkuelämässä kuin nykyliitossasi että kannattaa erota.

Vierailija
22/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä liitosta ja se oli pelkästään helpotus. Olin kuitenkin päättänyt, etten kaipaa elämääni enää muuta kuin työtä, lapsia ja omaa aikaa. Ei miestä passattavaksi, saati elätettäväksi. 

Neljä vuotta olin ihan vain perheelle ja itselleni. Sitten kaveri houkutteli kokeilemaan vähän kaikkea ja silloin näin, että yksinäisiä ihmisiä on yllättävän paljon. Sitä kumppania haki vallan mielenkiintoisiakin tapauksia, mutta ei vain kolahtanut. Kokeilin kyllä, mutta siihen ne jäivät. 

Olin jo päättänyt antaa olla, kun kantaan iski mies netistä. Vaihdoimme viestejä ja ajattelin karistaa hänet huis hiiteen, kun ei etäsuhde oikein innostanut. Mutta toisin kävi, suhde syveni ja ensi tapaaminen johti toiseen ja pian mies oli meillä kuin kotonaan. Olemme nyt eläneet etäsuhteessa kolme vuotta ja tämä toimii meillä loistavasti. Näemme viikonloppuisin tai ainakin melkein joka viikonloppu joko meillä tai hänellä. Mies on vakavarainen, virassa ja lapseton, turvallinen ja luotettava. Oikea herrasmies. Toki hänellä saattaa joku ilta venähtää ja harrastuksissa menee aikaa, mutta yhdessä ollessamme pyhitämme sen toisillemme. 

Olemme molemmat viidenkympin molemmin puolin ja luulen, että tämä suhde jää minun viimeiseksi. Tai niin haluan uskoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut vuoden eronneena pitkästä liitosta, kun ystävät houkuttelivat minut tekemään tilin Matchiin. Tapasin sieltä elämäni miehen ja olemme olleet nyt jo usean vuoden onnellisia yhdessä.

Suurin kynnys on tällä iällä yhteen muuttaminen, kun on tottunut välillä olemaan ihan rauhassakin. Mutta onneksi olemme voineet pitää molempien asunnot ja vietämme niissä aikaa yhdessä ja välillä erikseen niin kuin huvittaa.

Jos ei olisi kahta asuntoa niin pitäisi varmaan olla hyvin varusteltu kesämökki.

Vierailija
24/24 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi ennen kuin eroat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme