Muuten täydellisen miehen totaalinen yleissivistyksen puute
Olen tavannut aivan ihanan miehen. Hän on muuten kaikin puolin täydellinen, mutta ei ymmärrä ympäröivästä maailmasta mitään. Looginen päättely ja asioiden syy-seuraussuhteiden ymmärtäminen on hänelle tosi vaikeaa, jos puhutaan abstrakteista asioista. On käynyt pari vuotta amista ja sitten tehnyt duunia ja olla möllötellyt koko elämänsä laput silmillä. Ei ymmärrä keskeisimpiä poliittisia käsitteitä, ei osaa mitään kieliä, ei ole matkustellut missään, ei ymmärrä tutkitun tiedon ja oman kokemuksen eroa. On kuitenkin todella lämmin, välittävä, tasapainoinen, hauska ja sosiaalinen tyyppi. Arjessa meillä on tosi kivaa yhdessä - niin kauan kun keskustelu pysyy konkreettisella tasolla, kuten se nyt usein pysyykin. Siis lähinnä että mitä ruokaa tehtäis ja katottaisko leffa. Mä olen kuitenkin akateeminen ja haluan välillä keskustella maailman menosta laajasti. Poliittiikka ja tiede kiinnostavat.
Että mitäköhän helvettiä tässä nyt sitten? Voinko siirtää älyllisen elämäni parisuhteen ulkopuolelle ja säilyttää kunnioituksen miestä kohtaan?
Kommentit (63)
Itse en ainakaan pystyisi olemaan juntin naisen kanssa. Oli sitten kuinka hyvä pimpero tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen riittävän älykäs oppii. Jos mies haluaa oppia uusia asioita ja pystyy siihen, mikä on ongelma?
Tuntisitko ylemmyyttä siitä, että mies oppii asiat myöhemmin kuin sinä, joka olet ollut niin etuoikeutettu, että teillä on luettu ja keskusteltu?
Etsitkö nyt vain tekosyytä vetäytyä suhteesta,ap?
En haluaisi ainakaan itse opettaa toiselle, miten kirjoja luetaan sen enempää kuin haluan opettaa, missä naisen kehossa on klitoris. Tietyt jutut täytyy vain osata, jos haluaa olla suhteessa kanssani. Teen opetustyötä ihan tarpeeksi virka-aikoina...
Jos se on tyhmä niin ei se voi olla täydellinen :D :D
Jos ei miehen kanssa voi keskustella sivistyneesti niin kannattaa käyttää vauvalehden keskustelupalstaa. Täällä se suurin tieto ja sivistys majailee.
Mies kuulostaa lievästi kehitysvammaiselta,
Kuulostaa niin erikoiselta, että tilanteen täytyy olla vastaava kuin miehillä että isotissinen ja hyvännäköinen nainen on muuten täydellinen, mutta on niin hiton bimbo kana.
Vierailija kirjoitti:
AP, minkä ikäisiä olette?
Nelikymppisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miehen kanssa voi keskustella sivistyneesti niin kannattaa käyttää vauvalehden keskustelupalstaa. Täällä se suurin tieto ja sivistys majailee.
Hajosin! : ) Pidä tämä!
Et voi tosissasi miettiä, että tuossa parisuhteen ohessa opetat nelikymppiselle amismiehelle yleissivistyksen perusteet, jotta hän joskus olisi kanssasi samalla tasolla? Ei tule koskaan tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sillä on joku aivohäiriö tai sitten se on vaan typerä....
Typeryydelle voi vielä tehdä jotain, aivovikaiselle ei....Ei sillä kyllä mitään aivovikaa ole. On vain kasvanut sellaisessa ympäristössä, jossa ei ole luettu kirjoja tai arvostettu koulutusta mitenkään erityisesti. Perus amisperhe: duuniin vaan nopeasti ja pois kaikki turhanpäiväiset hömpötykset kuten kulttuuri ja matkailu. Sinänsä sillä ei ole älyssä vikaa, ei ole vaan päässyt altistumaan oikein... no... millekään.... Ap
Mulla on kuvailemasi kaltaisessa ympäristössä kasvatettu mies, ja kyllä se on ihan itse tietonsa kerännyt, vaikkei kotona siihen ole kannustettukaan. Kun tapasin, tuo oli kaksivuotisen amiksen jäljiltä töissä betonitehtaassa, mutta tiesi silti mm. politiikasta, taloudesta ja maailmanmenosta enemmän kuin kukaan aiemmin tapaamani pojankloppi. Nyt, parikymmentä vuotta myöhemmin se duunaripoika on käynyt amiksensa jälkeen ensin ammattikorkean ja sen jälkeen YAMK-tutkinnon. Ja edelleen on kartalla siitä mitä ympärillä tapahtuu.
En ikinä voisi kuvitella jakavani elämääni sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi vähintäänkin tasavertainen keskustelukumppani. Eikä muuten tulisi mieleenkään alkaa enää tässä iässä ketään opettamaan noin alusta asti.
AP, olet rakastunut eli aivokemiasi ovat sekaisin. Kun ne tasoittuvat, tajuat ettei teillä kahdella ole mitään yhteistä. Eipä tuota suhdetta nyt hätiköiden kannata silti lopettaa, katsele rauhassa jos kerran nyt on ihan hyvä olla.
Täysin tyypillnen EN SYÖ SIPULIA mies, ei sulla ainakaan rima ole korkealla, siitä pisteet
Vierailija kirjoitti:
No HÖHÖÖHHÖÖÖÖ !!
Kyllä minusta vaikuttaa pikemminkin että tämä kys. nelikymppinen daami, on se joka on siellä retardi-osastolla oleva. Kerran tuntuu olevan noin pirun itsetietoinen & riittoinen, sekä kaikinpuolin viisas että kaiken tietävä ja pätevä, siitäkin huolimatta kuitenkin täällä muilta kaltaisiltaan pöljiltä kyselee asiaa mikä pitäisi ihan aikuisen ihmisen ITSE osata päättää / selvittää. Ja kuinka ollakkaan, kukapa olisi uskonut että piti päästä mainitsemaan että "olen AKATEEMINEN",,,,tietääkö kaikkin nyt AIVAN varmasti että olen AKATEEMINEN !!!!!???? Siis, jos jotenkin jäi epäselväksi se minun "koulutus", niin olen AKATEEMINEN !
Sisältä kaunis kirjoitti:
Itse en ainakaan pystyisi olemaan juntin naisen kanssa. Oli sitten kuinka hyvä pimpero tahansa.
En usko. Yhtäkään miestä ei kiinnosta naisessa kuin ulkonäkö, naisen kanssa ei keskustella. Näin ovat palstamiehet täällä opettaneet.
kristus että voi akka olla pöljä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No HÖHÖÖHHÖÖÖÖ !!
Kyllä minusta vaikuttaa pikemminkin että tämä kys. nelikymppinen daami, on se joka on siellä retardi-osastolla oleva. Kerran tuntuu olevan noin pirun itsetietoinen & riittoinen, sekä kaikinpuolin viisas että kaiken tietävä ja pätevä, siitäkin huolimatta kuitenkin täällä muilta kaltaisiltaan pöljiltä kyselee asiaa mikä pitäisi ihan aikuisen ihmisen ITSE osata päättää / selvittää. Ja kuinka ollakkaan, kukapa olisi uskonut että piti päästä mainitsemaan että "olen AKATEEMINEN",,,,tietääkö kaikkin nyt AIVAN varmasti että olen AKATEEMINEN !!!!!???? Siis, jos jotenkin jäi epäselväksi se minun "koulutus", niin olen AKATEEMINEN !
En pystyisi harrastamaan seksiä naisen kanssa, jos hän kirjoittaisi tähän tyyliin. Tulee mieleen down-lapsen mölinä.
kristus että voi akka olla pöljä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No HÖHÖÖHHÖÖÖÖ !!
Mitä oikein reuhaat? Onko sinulla alemmuudentuntoa oman koulutuksesi suhteen? Älä huoli, ei koulutus tee miestä.
No musta kuulostaa todella epätäydellisestä. Kyllä koulutetut, älykkäät ja työelämässä hyvässä asemassa olevat miehet ovat yleensä myös niitä tasapainoisempiakin (toki on poikkeuksia, kuten narsistit). Luovuta alkuunsa. Pidä fuckbuddyna, kunnes löydät paremman.
Onnitteluni, olet löytänyt täydellisen apukoululaisen, jolta puuttuu vain yleissivistys ja sen mukana paljon muutakin. Voi ehkä tyydyttääkin sinut fyysisesti, mutta ei koskaan henkisesti. Kun lakanoissa peuhaaminen vähenee, niin keskustelunaiheet olisivat kova sana, mutta jos niitä ei ole, niin se oli sitten siinä. Kannattaako todellakaan tuhlata aikaa moiseen Don Juaniin?
Aika heikoltahan tuo kuulostaa. Kuitenkin, kuten kerroit, haluaa saada tietää niistäkin asioista, jotka sinua kiinnostavat. Voihan olla, että innostuukin saamaan lisätietoa ympäröivästä maailmasta kunhan ensin itse häntä siihen suuntaan ohjaat. Tai sitten ei. Onnea!
Sääliksi käy sinua, todella ikävä tilanne.
Niinhän se nykyään on, että huomaa selvästi että ihmiset eivät keskimäärin ymmärrä edes yksinkertaisimpia kielikuvia. Ei voi edes sanoa että jopas oli puujalkavitsi, koska kuulijoilta saa vastauksena vain tyhjän katseen ja näkee kuinka pään sisällä kolisee tyhjää ja hammasrattaat ovat jumissa :D