Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö parisuhteeseen, jossa puolisosi ei enää haluaisi sinua seksuaalisesti?

Vierailija
18.11.2017 |

Miksi tai miksi et?

Oletko joutunut tekemään tällaisen päätöksen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa en, mutta tässä sitä ollaan :(

Aviossa yli 10v ja lapsia. Vaimo ei halua seksiä tai muutakaan läheisyyttä..

Misket eroa?

Vierailija
42/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ne halujen määrät ei kohtaa. Mun täytys saada vähintään kolmen päivän välein munaa, silloin pysyn hyväntuulisena. Miehelle riittää kerta viikkoon. Kyse ei ole siitä ettemmekö molemmat silti haluaisi kuitenkin toisiamme, itse vain olen viriilimpi sen suhteen. Parisuhdetta takana jo 10 vuotta ja neljä lastakin. Teidänkö mukaan tästä liitosta pitäisi muka lähteä, koska en saa munaa niin usein kun haluaisin/mies ei halua mua? Eihän asiat aina ole niin mustavalkoisia vaikka täällä jatkuvasti ne väännetään sellaisiksi.

Jos molemmat haluatte toisianne, viihdytte yhdessä, ja kumpikin on tyytyväinen seksin määrään, ei sitten kannatatietenkään erota. Kerta viikkoon on kuitenkin ihan kohtuullinen määrä, ja jos se sinulle riittää, mikäs siinä.

Aloittajan mies ei halua häntä ja seksielämä on täysin kuihtunut. Se on ihan eri tilanne.

Jos täällä joku on ajattelussaan mustavalkoinen, se olet sinä.

Kuinka niin? Aloittaja mielestäni kysyi että jäisitkö parisuhteeseen jos sinua ei haluttaisi seksuaalisesti ja vastaukset olivat aika jyrkkiä. Kukaan ei jäisi. Vastasin sen takia, ettei halujen määrä aina kohtaa, olemme yksilöllisiä siinäkin kuinka paljon seksiä tarvitsemme. Kumppani siis voi haluta sinua, vaikka haluaisi seksiä vain kerran kk:ssa ja itse haluaisi kerran päivässä. Luonnollista että tuo kerran päivässä haluava tuntee itsensä torjutuksi ja kokee ettei häntä haluta, vaikka oikeasti kyse on siitä että tarpeet ovat erilaiset. Ei se välttämättä haluamisesta ole kiinni. Piti tämäkin taas vääntää rautalangasta.

Ketjun kysymys oli, jäisitkö suhteeseen, jossa puoliso ei enää halua sinua. Sinun miehesi haluaa sinua, joten en ymmärrä ulinasi pointtia ollenkaan. Tilanteesi on aivan eri kuin se, josta täällä puhutaan.

Niinhän sanoinkin. Ja yritin avata sitä että halujen määrä ei aina kohtaa. Puhuin asiasta yleisellä tasolla enkä omasta parisuhteesta. Ap saattaa kokea että kumppaninsa ei halua häntä vaikka todellisuudessa tarpeet vain olisivat erilaisia. Tätä mä ajoin takaa. Ja miksi täällä on näin pirun negatiivinen asenne. Jos olet tuollainen parisuhteessakin niin eipä ihme ettei kumppania haluta!😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi missään tapauksessa. Seksi on ainoa parisuhteen merkki - muu välittäminen on kuin missä tahansa läheisessä ystävyyssuhteessa, sisko/veli-suhteesss tai vanhempi/lapsi-suhteessa. Seksi on rakkauden osoittamista ja kun rakastaa toista, haluaa hänen voivan hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. Jos seksiä ri ole tai sitä joutuu ruinaamaan, parisuhderakkaus on kuollut eikä sellaiseen suhteeseen kannata ikinä jäädä. Kyllä varmasti löytyy toinen ihminen, joka osoittaa rakkauttaan myös fyysisesti.

Vierailija
44/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt.

Tämä on ensimmäinen suhteeni, ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Seksiä on noin kerran vuodessa, yhdessä vaiheessa ei kolmeen vuoteen ollenkaan. Vähentynyt ajan mittaan, eikä sitä koskaan niin paljon ollutkaan. Minä ainakin ajatuksen tasolla haluaisin enemmän, mutta käytännössä näköjään pärjään hyvin ilman. Matala libido, vähäiset halut vai jokseenkin aseksuaaleja kenties molemmat, en tiedä. Sen tiedän että tykkään miehestäni ja hän minusta, kuljetaan edelleen käsi kädessä ja nauretaan yhdessä. Seksi ei selvästikään ole meidän suhteessa kovin tärkeässä osassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän