Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö parisuhteeseen, jossa puolisosi ei enää haluaisi sinua seksuaalisesti?

Vierailija
18.11.2017 |

Miksi tai miksi et?

Oletko joutunut tekemään tällaisen päätöksen?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no.. en tiedä kuinka paljon todellisuudessa haluaa mutta toistaiseksi on kuitenki tyydyttänyt tarpeensa vielä kanssani. Itse taas en saa enään seksistä irti yhtään mitään, sellaista inhottavaa pakkopullaa, miehen kassien tyhjennystä. Minä olen se, joka alkanut pohtia muita ratkaisuja.... 

Vierailija
2/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi missään tapauksessa, ihan sama mikä tilanne on muuten. Sama kuin kysyisi, haluaisinko edelleen maksaa vuokraa asunnosta, jossa en saa asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi. Haluan tuntea läheisyyttä ja olevani haluttu.

Vierailija
4/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mitä järkeä siinä olisi?

Vierailija
5/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua hajottaa lasten perhettä?

Vierailija
6/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä tilanteessa ja ajattelen joka päivä että kestän tämän siihen saakka että lapset ovat isompia, jolloin tulee minun vuoroni saada itselleni jotain eli seksiä jonkun halukkan miehen kanssa.

Vierailija
7/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei ole tyhmiä, ne kyllä aistii jos vanhemmat ei ole onnellisia. Ja jos vanhemmat ei oo, niin lapsetkaan ei oo. Eli kyllä se ero monesti on lapsillekin parempi.

Vierailija
8/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei ole tyhmiä, ne kyllä aistii jos vanhemmat ei ole onnellisia. Ja jos vanhemmat ei oo, niin lapsetkaan ei oo. Eli kyllä se ero monesti on lapsillekin parempi.

Tämä on aikuisten keksimää itsesuggestiota.

Vierailija
9/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä viimeksi vuosi sitten, mutta hoidan itse itseni ;) En vaihtaisi miestäni mistään hinnadta pois, muut asiat kompensoivat puutetta.

Vierailija
10/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittoon jäisin koska kaikki on erittäin ok. Hommaisin seksileluja ja hoitelisin itse itseni. Tosin meillä on ok seksielämä yhä vaikka olemme olleet yhdessä melkein 30 vuotta.

Vierailija
11/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi. Halutuksi tuleminen on suhteessa olemisen peruspilareita.

Vierailija
12/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikös suurin syy miksi parisuhteessa ollaan ole seksi. Seksi erottaa kaverisuhteesta. Tai no mitäpä vittua mä mistään tiedän kun ei ole yksikään mies mua suhteeseen kelpuuttanut 🤷🏻‍♀️

Vierailija
13/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ja kuinka pitkä on pisin suhteesi ?

Vierailija
14/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ainainen selitys ei ilmeisesti koskaan muutu. Halutaan aina perustella lapsen onnellisuudella eroa, vaikka ero suurimmalla osalla tapahtuu vain siksi että itse haluaa erota. Lapsi kyllä aistii, sitä en kiellä, mutta se ei tarkoita että lapsi haluaa että perhe rikkoutuu. Rikkoutunut perhe luo turvattomuuden tunnetta, tiedän monia jotka kokivat ettei heillä ole ollut kotia avioeron jälkeen. Oli vain iskän ja äidin koti. Lisäksi uudet puolisot eivät koskaan tuoneet sitä perheen tunnetta takaisin. Aina jossain takaraivossa oli se ajatus että entä jos hekin eroavat.

Tottakai pitää ajatella lapsen parasta, jos lasten tai sinun turvallisuutta uhataan, tottakai silloin lähdetään menemään. Harvemmin kuitenkin tilanne on tämä.

En käsitä miksi aina eroa perusteellaan että se on lapsillekin parempi. Ei todellakaan aina ole. Lapset kärsivät aina avioerosta. Enemmän kuin moni osaa kuvitellakaan. Siihen kun lisätään vielä tilanne että vanhemmat haukkuvat toisiaan, ei lapsi uskalla mielipidettään tuoda esiin tai kertoa miten oikeasti ajattelee. Lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan. Usein teini-iässä sitten tilanne purkautuu huomattavana uhmakkuutena.

En yleistä, tilanteet ovat erilaisia. Älkää silti tuudittautuko ajatukseen että kun minä olen onnellinen lapsikin on.

Vierailija
15/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin, koska elämään ja parisuhteeseen kuuluu muukin kuin vain seksi. Lisäksi jos toinen on vakavan sairauden vuoksi menettänyt kykynsä, niin....

Niin myötä kuin vastamäessä.

Et vissiinkään ole ymmärtänyt lauseen merkitystä.

Vierailija
16/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kenellekään. Jatkuva torjutuksi tuleminen romuttaa itsetunnon.

Vierailija
17/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään siksi aikaa että nuorin lapsi on 16v jolloin hänellekin voi selittää seksin merkityksen ihmisen onnellisuuden kannalta ja hän ymmärtää miksi haluan erota.

Vierailija
18/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi suositella kenellekään. Jatkuva torjutuksi tuleminen romuttaa itsetunnon.

Ei tule torjutuksi kun lakkaa tekemästä aloitteita .

Vierailija
19/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-v ja samaa pohdin. Haluton mies joka ei ilmeisesti minkäänlaista läheisyyttä kaipaa. Itse koen kosketuksen puutteen ihan fyysisenä tuskana, itsetunnon murenemisesta puhumattakaan.

Tätäkö loppuelämäni tulee olemaan vai rikonko lasten perheen?

Vierailija
20/44 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ja kuinka pitkä on pisin suhteesi ?

Mitä merkitystä tällä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme