Miten kehtaan enään ikinä nähdä mieheni uudestaan todella nolon seksimokan jälkeen?
Yritettiin harrastella seksiä viime yönä. Mies oli laittanut romanttisen illallisen kun tulin töistä kotiin, syötiin ja juotiin parit viinilasilliset. Humalassa ei oltu, mutta mentiin ajoissa nukkumaan, mutta ei saatu unta niin yritettiin harrastaa seksiä. Ollaan naimisissa, juu, ja yritetty lasta jo jokusen aikaa tuloksetta. Ikinä ei ole näin käynyt, mutta olin miehen päällä ja lämmiteltiin tilannetta siinä. Meinattiin keskeyttää touhu jo alkuunsa, kun molempia väsytti. Aloin nuokkua miehen päällä ja mies kyseli, että nukahdinko, kunnes laskin alleni. Aivan kauhiaa! :( Kusin siis miehen päälle, mutta mies siirsi minut nätisti viereensä nukkumaan. Aamulla heräsin yksin ja koko sänky haiskahti pissalle. Mies oli jättänyt lapun yöpöydälle ja kehotti käymään suihkussa. Oli lähtenyt yksin kauppaan eikä ole vielä tullut takaisin. Mää kuolen häpiään!! Miten selitän asian miehelle? :( Suihkussa käyty, lakanat vaihdettu ja huone tuuletettu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No ainakin tuo on hyvä testi miehen rakkaudesta sinua kohtaan. Antaa anteeksi, jos rakastaa. Vahinkohan tuo oli. Itse olen vahingossa päästänyt kaasuja naamaan kun on ollut kielihommia tekemässä ja minua hävetti suunnattomasti, mutta mies ei ollut moksiskaan.
Jos olit jo muuten väsynyt ja otit siihen päälle (alkoholi rentouttaa pienissä määrin)viiniä, etkä ollut käynyt vessassa ennen sänkyyn menemistä, voi hyvin olla että olet nukahtanut hetkeksi ja lihakset ovat rentoutuneet liikaa.
No toivottavasti mies ymmärtää.
Miestä huvittaa tapahtunut edelleen ja leikillään kiusottellee minnuu. Olin väsynyt ja alkoholi rentoutti liikaa, joten pissasin miehen päälle. Muistan vaan, että mies oli siirtänyt minut nätisti viereen nukkumaan ja kerto käyneensä pesemässä ittensä. En kyllä enään ikinä pissaa miehen päälle, kun vieläkin hävettää..
Ei ole imeytynyt, joten päästiin pelkällä säikähdyksellä sekä noloudella. Miehen kanssa keskusteltiin tapahtuneesta, mutta ei ole avioero edessä eikä muutakaan kriisiä. Minnuu hävettää edelleen mutta mies vaan naureskellee asialle.