Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tervetullut miehen lapsen elämään

Vierailija
18.11.2017 |

Miehellä on 3-vuotias lapsi edellisestä suhteesta. Jo alusta asti olen ollut elämääkin suurempi ongelma miehen entiselle naiselle, joka on lapsen yksinhuoltaja. Olemme olleet yhdessä yli vuoden, ja olen saanut nähdä alle tunnin ajan lapsen kaksi kertaa mieheni seurassa julkisella paikalla, toisen kerran niin että lapsen äiti vartioi meitä vieressä. Itse olen jo työelämässä, mieheni vielä opiskelee kaukana kotoamme ja käy ohessa töissä. Nainen ei suostu yhteishuoltajuuteen.

Miehen entinen nainen on yrittänyt saada miehen jättämään minut jotta he voisivat olla perhe taas, ja on tunnustanut rakkauttaan hänelle. Hän peruu lapsen tapaamista usein mielivaltaisesti, ja joka kerta mikäli mieheni edes mainitsee minut hänelle. On käskenyt miestä hankkimaan uuden lapsen jos haluaa "leikkiä perhettä" ja aukonut minulle päätä. Minä en luonnollisestikaan ole tervetullut lapsen isänpäivä- tai syntymäpäivärientoihin. Lisää lapsen juhlia on tulossa, joihin nainen haluaa mennä miehen kanssa yhdessä, minä en tietenkään kuulu mukaan taaskaan. Onko tämä ihan normaalia vai onko minulla jotenkin vääristynyt mielikuva siitä miten asiat kuuluisi hoitaa eron jälkeen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosia sitten vähän samanlaista. Miehen ex halusi sanella kaiken, kiristi lapsella, yritti miestä takaisin. Nykyään mies katuu, että suostui pompoteltavaksi (ja usein siinä sivussa loukkasi minua). Sehän menee juuri niin, että kun antaa pikkusormen... ex huomasi, että lapsen varjolla mies suostui kaikenlaiseen. Mies taas pelkäsi, että ellei suostu, ei näe lasta. Olkaa yhteydessä lastenvalvojaan. Ehkä hän saa selitettyä exälle, ettei hänellä ole oikeutta määrätä, mitä mies lapsen kanssa tekee.

Vierailija
22/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihanteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi bimboa kilpailee vässykän suosiosta. 😀

Vierailija
24/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien draamaa luvassa jos jatkat miehen kanssa. Usko palstatätejä!

Vierailija
25/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ap ei saa tasokasta miestä koukkuun. Pakko tyytyä käytettyihin...

Vierailija
26/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla miehen kanssa joka halunnut oman lapsensa tappamista?

Vierailija
27/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on exän kertomus tapahtuneesta, siis lapsen äidin näkemys.

Vierailija
28/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt bileasu päälle ja nuoruudesta nauttimaan!

Vierailija
29/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelma ei ole oikeastaan sinun etkä sinä voi tehdä sille mitään. Kyse on miehesi väleistä hänen eksäänsä sekä suhteesta lapseen.

Jos joku voi ratkaista asian, niin miehesi. Jos hän ei pysty tai halua, et sinäkään mahda mitään. Mielestäni kertoo aika paljon miehen vaikutuskyvyistä se, ettei hän hakenut yhteishuoltajuutta,

Joka tapauksessa tilanne on se, että vaikka miehesi suhde lapsen äitiin olisi vähemmän vaikea, saattaa silti olla, että et pääsisi mukaan lapsen elämään. Ja tämä on asia, jota et ymmärrä, koska et ole itse äiti. On ihan turha ottaa asiaa henkilökohtaisesti.

Olet elätellyt kuvaa teistä kolmesta perheenä eikä se toteudu.

En anna neuvoa, mitä pitäisi tehdä. Sinun pitää itse päättää, minkälaisen elämän itsellesi haluat ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä.

Vierailija
30/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuuluu hoitaa niin että elät omaa elämääsi. Mieti mitä tulevaisuudelta haluat.

Vierailija
31/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Palstaraati on puhunut. 😬

Vierailija
32/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asia ratkaistiin niin, että mies tapaa lasta valvotusti. Näin siksi, että miehen nyxä jaksoi valittaa jatkuvasti siitä, miten perun tapaamisia jne. Kertaakaan en perunut, peruja oli aina mies. Nyt kun tapaamiset ovat valvottuja, on ikävästi huomattu, että mies ei saavukaan sovitusti. Harmi, että minua ei enää voi pitää syyllisenä, minä olen tuonut lapsen joka kerta ajoissa tapaamispaikalle.

Me erosimme siksi, että mies ei ollut enää onnellinen kanssani. No eipä näy olevan onnellinen lapsenkaan kanssa.

Just näin. Näillä tarinoilla on usein toinenkin puoli.

Vierailija
33/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi olla tervetullut? Eikö tässä ongelmana ole se, että isä ei saa tavata lastaan eikä sun tilanteesi? Olet täysin sivullinen koko draamaan. Noi jutut hoitaa lastenvalvoja ja jossei siellä onnistu niin käräjäoikeus. EI niitä nyxät hoida.

Vierailija
34/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää tuppautua toisen lapsen elämään? Hanki oma lapsi jos perhe-elämää ja lapsen haluat. Reilumpaa kaikille.

Vierailija
35/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä vikaa miehessäkin, että suostuu tuollaiseen. Sinä olet suhteen kolmas pyörä. Mieti 2 kertaa, kannattaako.

Vierailija
36/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi olla tervetullut? Eikö tässä ongelmana ole se, että isä ei saa tavata lastaan eikä sun tilanteesi? Olet täysin sivullinen koko draamaan. Noi jutut hoitaa lastenvalvoja ja jossei siellä onnistu niin käräjäoikeus. EI niitä nyxät hoida.

Tämä.

Sinä et liity ongelmaan eikä sinulla ole siihen sanomista.

Mies kohtelee sinua huonosti, se on sinun ongelmasi.

Vierailija
37/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. Ei kyseessä ole sinun lapsesi.

Senkin kodinrikkoja

Sinkkumies

Vierailija
38/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole tervetullut miehen lapsen elämään. Hänellä on jo äiti ja isä, sinä olet ulkopuolinen. Noin pieni lapsi ei pysty vielä oikein hahmottamaan kuin sen kodin ja sen vanhemman, jonka kanssa asuu. Hyvä jos tapaa myös isäänsä, sinua ei tarvitse tavata eikä lapsen kasvattaminen kuulu sinulle vaan vanhempiensa kuuluu keskenään sopia kasvatustavoista. Anna heidän ratkaista keskenään osallistuvatko molemmat lapsen kasvattamiseen vai onko vain toinen vanhempi kasvatuksesta vastuussa. Joskus voi olla parempi niin päin.

Vierailija
39/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla jo bilettämässä, tullu järkiinsä.

Vierailija
40/54 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asia ratkaistiin niin, että mies tapaa lasta valvotusti. Näin siksi, että miehen nyxä jaksoi valittaa jatkuvasti siitä, miten perun tapaamisia jne. Kertaakaan en perunut, peruja oli aina mies. Nyt kun tapaamiset ovat valvottuja, on ikävästi huomattu, että mies ei saavukaan sovitusti. Harmi, että minua ei enää voi pitää syyllisenä, minä olen tuonut lapsen joka kerta ajoissa tapaamispaikalle.

Me erosimme siksi, että mies ei ollut enää onnellinen kanssani. No eipä näy olevan onnellinen lapsenkaan kanssa.

Just näin. Näillä tarinoilla on usein toinenkin puoli.

Nimenomaan. Meillä lapsen isä laittoi watsapin kautta mulle viestin ettei aio enää tavata lastaan, sen jälkeen kun uusi avovaimo oli heittänyt lapsen ulos heidän kodistaan, ja nyt on heidän Facebook täynnä vihaisia juttuja siitä kuinka käytän lasta aseena ja vieraannutan lapsen isästään.