Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan poliitikko huolissaan yksinäisistä naisista?

Vierailija
18.11.2017 |

Jotka eivät saa miestä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naiset saa aina.

Vierailija
2/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien alla ne kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliitikkoja kiinnosta kuin perheet.

Vierailija
4/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä joulupukista ja muista taruolennoista

Vierailija
5/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa. Naiselle ei vaan kelpaa kuka tahansa mies vaan pitää olla komea, pitkä tumma rakastaja, joka on jännittävällä tavalla seksikäs ja salaperäisen avoin

Vierailija
6/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa. Naiselle ei vaan kelpaa kuka tahansa mies vaan pitää olla komea, pitkä tumma rakastaja, joka on jännittävällä tavalla seksikäs ja salaperäisen avoin

Totta. Miksi tyytyä vähempään?

Vierailija
7/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eikä kukaan muukaan vaikka Suomessa on kyllä satoja tuhansia yksinäisiä naisia jotka haluaisivat suhteeseen. Poliitikot pitivät kyllä aikoinaan kovin tärkeänä sitä että yksinäisten naisten pitää saada hedelmöityshoitoja jonka itse koin sinkkunaisena kovin hämmentäväksi. Myönnettiin ihan suoraan se että naisten tehtävä on hankkia lapsia eikä heille muuten ole tarvetta miehille.

Vierailija
8/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Eikä kukaan muukaan vaikka Suomessa on kyllä satoja tuhansia yksinäisiä naisia jotka haluaisivat suhteeseen. Poliitikot pitivät kyllä aikoinaan kovin tärkeänä sitä että yksinäisten naisten pitää saada hedelmöityshoitoja jonka itse koin sinkkunaisena kovin hämmentäväksi. Myönnettiin ihan suoraan se että naisten tehtävä on hankkia lapsia eikä heille muuten ole tarvetta miehille.

Vaan miten onnistuisi yksinäinen mies hankkimaan itselle biologisesti lapsen? - Pelkkä ajatuksen heittäminen saa useilta tahoilta vastusta ja miestä mätkitään kieroutuneena perverssinä. Kun taas yksinäien nainen, joka ryhtyy puuhaamaan yksin lasta keinosiemennyksellä ilman miestä saa osakseen kunnioitusta ja avrostuts ja hyväksyntää; nyökyttelyä ja myhäilyä, että jo on fiksu kas kun tuota ei kaikki naiset tee. Kun mihin sitä miestä oikeastaan tarvitsee kukaan. 

Vierailija
9/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissaan niistä, jotka jäävät rakkauttani vaille. Muita en voi pakottaa toimimaan näiden naisten hyväksi. 

Vierailija
10/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siksi, että naiset ovat vahvoja ja pärjäävät yksinkin. Miehet eivät. 

On varmasti naisia jotka epätoivoisesti haluaisivat miehen ja perheen, mutta jostain syystä eivät siinä onnistu. He elävät kuitenkin sinnikkäästi pitkän elämän ja pärjäävät omillaan.

Vastaavassa tilanteessa mies menee hirteen tai alkaa juoda. Kaipa ne poliitikot ovat sitten huolissaan näitten reppanoitten takia, joita on pilvin pimein?

Vierailija
11/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siksi, että naiset ovat vahvoja ja pärjäävät yksinkin. Miehet eivät. 

On varmasti naisia jotka epätoivoisesti haluaisivat miehen ja perheen, mutta jostain syystä eivät siinä onnistu. He elävät kuitenkin sinnikkäästi pitkän elämän ja pärjäävät omillaan.

Vastaavassa tilanteessa mies menee hirteen tai alkaa juoda. Kaipa ne poliitikot ovat sitten huolissaan näitten reppanoitten takia, joita on pilvin pimein?

Naisen julkiseksuaalisuuteen kuuluu materiaalin ja sosiaalisen turvallisuuden haluaminen. Miehen julkiseksuaalisuuteen kosketuksen haluaminen. Nainen saa nuo omat juttunsa Kelalta, töistä ja miehiltä kollektiivisesti, mutta mies saa kosketusta vain vapailta markkinoilta jos onnistuu siinä. 

Kun siihen lisätään se, että nainen saa noiden yllä mainittujen tarpeiden lisäksi kosketusta ja validaatiota milloin haluaa, niin kuvitelma miesten reppanuudesta kyseenalaistuu. Jokaista kovaonnista (ilman kosketusta ja validaatiota olevaa) naista kohti on kymmenen miestä, joten totta hitossa tulee sellainen vaikutelma, että miehet olisivat enemmän reppanoita, vaikka oikeasti kyse on siitä, että on paljon vähemmän hemmoteltuja miehiä ja osa heistä ei jaksa taakkaa. 

Vierailija
12/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole huolissaan. Itse olen 20-vuotias nainen joka ei saa miestä. Olen myös neitsyt. En ole epätoivoinen koska en koe parisuhdetta onnellisuuden ehdoksi ja uskon pärjääväni ilman miestä. Mutta tuntuu yksinäiseltä ja hävettää olka tällainen.

Minussa ei ole mitään varsinaista "vikaa" vaan olen normaalipainoinen ja ihan tavallisen näköinen, huolehdin hygieniasta ja laittaudun, käytän ihan tavallisia vaatteita (H&M, Cubus, Gina Tricot jne.) ja opiskelen yliopistossa.

Olen ujo mutta kuitenkin ystävällinen ja yritän olla reilu kaikille. En ole mikään "bitch" tai muukaan sellainen.

Mutta silti edes seksiä en saa.

Vierailija
13/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siksihän tänne on otettu viime vuosina pilvin pimein ulkomailta tummia rakastajia teitä varten!

Vierailija
14/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha,

kerro missä moisia naisia on niin hoidetaan se miespuoli kuntoon. Saan heti 15 hengen kaveriporukan kasaan ja kaikki ollaan kroonisesti naisettomia.

Vierailija
15/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut naisesta joka olisi tahtomattaan vailla miestä.

Suomessa on 50 000 miestä enemmän kuin naista aktiivi-ikäisissä, joten naisilla on ihan käsittämätön valinnanvara. Tämä selittää myös sen miksi kellään naisella ei ole matalatasoista miestä!

Vierailija
16/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, on tärkeämpiäkin asioita. Syrjäytyneet naiset ja miehet ovat toki asia erikseen, mutta miehiä on heissäkin enemmän.

Vierailija
17/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole huolissaan. Itse olen 20-vuotias nainen joka ei saa miestä. Olen myös neitsyt. En ole epätoivoinen koska en koe parisuhdetta onnellisuuden ehdoksi ja uskon pärjääväni ilman miestä. Mutta tuntuu yksinäiseltä ja hävettää olka tällainen.

Minussa ei ole mitään varsinaista "vikaa" vaan olen normaalipainoinen ja ihan tavallisen näköinen, huolehdin hygieniasta ja laittaudun, käytän ihan tavallisia vaatteita (H&M, Cubus, Gina Tricot jne.) ja opiskelen yliopistossa.

Olen ujo mutta kuitenkin ystävällinen ja yritän olla reilu kaikille. En ole mikään "bitch" tai muukaan sellainen.

Mutta silti edes seksiä en saa.

Niin kelpaakos sinulle muutkin kuin cheekit ja robinit miljoonineen?

Vierailija
18/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut naisesta joka olisi tahtomattaan vailla miestä.

Suomessa on 50 000 miestä enemmän kuin naista aktiivi-ikäisissä, joten naisilla on ihan käsittämätön valinnanvara. Tämä selittää myös sen miksi kellään naisella ei ole matalatasoista miestä!

Ts. et tunne naisia.

käsityksesi parisuhteesta kuulostaa niin alkeelliselta, ettei siihen viitsi ottaa kantaa.

Vierailija
19/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Miksi tyytyä vähempään?

Ei siinä tietysti jos ei kaipaa läheisyyttä eikä seksiä.

Odottakoot hollywood-miestä ihan rauhassa. Niitä vaan odottaa moni muukin nainen, joten odotuksesta tulee tällaisilla monesti varsin pitkä. Ehkä elinikäinen.

Vierailija
20/48 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha,

kerro missä moisia naisia on niin hoidetaan se miespuoli kuntoon. Saan heti 15 hengen kaveriporukan kasaan ja kaikki ollaan kroonisesti naisettomia.

Kelpaako porukallenne rumat, vanhat ja ylipainoiset naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi