Eikö nämä nykylikat näe peilistä kuinka hassuilta nuo muhkurakulmakarvat näyttävät?
Karmeat patukat otsalla. Varmasti myöhemmin häpeillen katselevat vanhoja kuvia itsestään, että millaisia kulmakarvoja sitä tulikaan pidettyä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ohuiksi nypityt kulmakarvat vanhentavat.
No ei varmaan tarvitse kuitenkaan mennä ääripäästä toiseen.
Ainakin mun silmissä se raja hassun paksujen ja sopivan paksujen kulmakarvojen välillä on aika pieni.
Teininä tykkäsin piirretyistä kulmakarvoista, nykyään en. Maut ja muodit tulee muuttumaan joka tapauksessa joten turha sitä on etukäteen häpeillä.
Ei siinä mitään jos on kauniit, paksut kulmat, vaan ku ne piirretään 3 sävyä liian tummalla värillä.
Piirretyt ja tatuoidut kulmakarvat näyttävät merkillisiltä. Tyyppi on kuin joku klovni, jolla kasvomaalaus on jäänyt kesken.
Tarpeeksi kun kuluu aikaa niin niillekin voi nauraa. Kuten myös sille, että ostetaan valmiiksi rikkinäisiä housuja. Puhun 60 vuoden kokemuksesta, mutta ei 70-luvulla ollut mitään noin hölmöä. Leveälahkeiset housut oli, mutta nekin tuli takaisin muotiin.
Ja milloinkahan nuorten tyttöjen muodin on kuulunut miellyttää täti-ihmisiä? Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja milloinkahan nuorten tyttöjen muodin on kuulunut miellyttää täti-ihmisiä? Ei koskaan.
Joopa. Muodin on varmaan tarkoituskin huvittaa täti-ihmisiä. Mulla on ainakin hauskaa kun katselen mihin nykytyttöjen rahat menee :D
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun silmissä se raja hassun paksujen ja sopivan paksujen kulmakarvojen välillä on aika pieni.
Teininä tykkäsin piirretyistä kulmakarvoista, nykyään en. Maut ja muodit tulee muuttumaan joka tapauksessa joten turha sitä on etukäteen häpeillä.
Maku ja muoti on useimmille sama asia. Jos muodissa on pieruverkkarit, ne ovat oman maun mukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa. Muodin on varmaan tarkoituskin huvittaa täti-ihmisiä. Mulla on ainakin hauskaa kun katselen mihin nykytyttöjen rahat menee :D
No muistele vaan omaa nuoruuttas jos ei siitä ole jo liian pitkä aika...
Mieluummin tuuheat kulmakarvat kuin ne paskanruskeat saappaat ja pitkä harmaa takki, olkalaukku, kulmakarvat ajeltu ja viirut tilalla. Myös pillu on ajeltu kokonaan kaljuksi. Hörpitään sitten sitä 10€ lattea. Hyi kristuksen vittu.
Eiköhän ap:kin ollut aika hupsu ja hupsun näköinen teininä.
*mummeli* kirjoitti:
Tarpeeksi kun kuluu aikaa niin niillekin voi nauraa. Kuten myös sille, että ostetaan valmiiksi rikkinäisiä housuja. Puhun 60 vuoden kokemuksesta, mutta ei 70-luvulla ollut mitään noin hölmöä. Leveälahkeiset housut oli, mutta nekin tuli takaisin muotiin.
Ja mun mielestä 70-luvun vaatteet ja väärit on suurimmilta osin ihan järkyttäviä ja todellakin hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä tykkäsin piirretyistä kulmakarvoista, nykyään en. Maut ja muodit tulee muuttumaan joka tapauksessa joten turha sitä on etukäteen häpeillä.Maku ja muoti on useimmille sama asia. Jos muodissa on pieruverkkarit, ne ovat oman maun mukaiset.
No sittenpä on. Mä tykkäsin nuorempana tietyn alakulttuurin jutuista ja nykyään perusmuoti on mennyt siihen suuntaan, että tykkään monista sen jutuista. Tärkeintä on tehdä niin kuin hyvältä tuntuu just sillä hetkellä, eikä miettiä häpeääkö sitä sitten viiden vuoden päästä. En mä häpeile teiniajan tyylikokeiluja vaikka ne hirveitä onkin, oli tärkeää toteuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Piirretyt ja tatuoidut kulmakarvat näyttävät merkillisiltä. Tyyppi on kuin joku klovni, jolla kasvomaalaus on jäänyt kesken.
Joo, ja niissä on aina sellainen omituinen siniharmaa tai violettiin taittava sävy.
Muhkuroita en ole vielä kulmakarvoissa nähnyt mutta hyvinkin ilmeikkäitä palkkeja kyllä. Täräyttävä näky kun naama on muuten täysin ilmeetön ja tuijottaa puhelinta.
Musta taas ne kynällä piirretyt viivat oli kammottavia. Sikäli olen erittäin tyytyväinen, että tuossa asiassa ollaan menty luomumpaan suuntaan. Toivottavasti se jatkossa tulee koskemaan muitakin karvoja ja palataan kokonaisvaltaisestikin luomumpaan suuntaan ja unohdetaan se ylenpalttinen sheivaaminen.
t: luomunaisia rakastava mies
Kaikki muotihan on täysin keinotekoista, tehty ainoastaan myynnin edistämiseksi. Nuorena sitä uskoo että on olemassa oma maku ja mielipiteet mutta vanhempana huomaa että ei ollut. Ainoastaan säälittävää apinointia, toisten matkimista.
Vierailija kirjoitti:
*mummeli* kirjoitti:
Ja mun mielestä 70-luvun vaatteet ja väärit on suurimmilta osin ihan järkyttäviä ja todellakin hölmöjä.
Ja ne 70-luvun vermeet tulee taas kymmenen vuoden päästä muotiin kun 2000 luvun alku tulee muotiin. Silloin säkin vedät ruskeissa samettilantiofarkuissa lahkeet lepattaen ja naurat kuinka hirveät ne pillifarkut olikaan.
*mummeli* kirjoitti:
Huonostipa mummeli muistaa 70-luvun, jos tuo "ei 70-luvulla ollut mitään noin hölmöä" tarkoitti nimenomaan revittyjä farkkuja, sillä juuri sieltähän tuo revittyjen farkkujen muoti on alunperin lähtöisin ja olihan se tässä välilläkin jossain vaiheessa muotia, oisko ollut 90-luvulla. Tosin silloin niitä ei taidettu ostaa valmiiksi revittyinä, vaan homma hoidettiin itse.
Sieltä 70-luvultahan nuo luomut kulmakarvatkin on peräisin, joten emmeköhän pikkuhiljaa pääse myös tuosta posliinimuodista eroon ja luomutuherosta tulee vihdosta viimein jälleen trendikäs.
Ohuiksi nypityt kulmakarvat vanhentavat.