Eikö nämä nykylikat näe peilistä kuinka hassuilta nuo muhkurakulmakarvat näyttävät?
Karmeat patukat otsalla. Varmasti myöhemmin häpeillen katselevat vanhoja kuvia itsestään, että millaisia kulmakarvoja sitä tulikaan pidettyä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muoti näyttää hassulta jälkeenpäin, kaiken ikäisillä.
Itse yritän pysyä ajan hermoilla, enkä elää menneisyydessä. Siksi ap:n kannattaisi miettiä, että olisiko hänellä itsellään nuorekkaampi olo, jos hän olisi avoin nykymuodille eikä ottaisi "täti paheksuu nuorisoa"-asennetta.
N47
Minusta taas väkisin nuoruudessa ja nuorekkuudessa roikkuminen on paljon hassunpaa ja säälittävämpää, kuin se että ymmärtää orjallisen muodin perässä ramppaamisen kuuluvan nuoruuteen.
Enkä nyt tarkoita sitä etteikö vanhempikin nainen saisi laittautua tyylikkääksi ja muodikkaaksikin, vaan sitä, että kypsä aikuinen ihminen ei enää lähde kaikkiin uusiin kotkotuksiin mukaan, tai tekee sen ainakin hieman hillitymmin.
Mitä aloittajaan tulee, niin minä taas luulin että hän on pikemminkin setä kuin täti.
No hei, ne samat likat käyttävät paskasangossa uitettuja kånken-reppuja. Eli ei niillä tunnu olevan silmiä päässä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
*mummeli* kirjoitti:
Tarpeeksi kun kuluu aikaa niin niillekin voi nauraa. Kuten myös sille, että ostetaan valmiiksi rikkinäisiä housuja. Puhun 60 vuoden kokemuksesta, mutta ei 70-luvulla ollut mitään noin hölmöä. Leveälahkeiset housut oli, mutta nekin tuli takaisin muotiin.
Ja mun mielestä 70-luvun vaatteet ja väärit on suurimmilta osin ihan järkyttäviä ja todellakin hölmöjä.
Ei voi ilman puistatuksia katsoa sitä yhtä Travoltan vanhaa discoiluun liittyvää elokuvaa, päässä on vaan ajatus että miten on voinut olla tuollaista, eikö ihmisistä ole yhtään tuntunut oudolta tuollainen.
Mulla on varmaan tollaset patukkakarvat, tosin olen opetellut tekemään ne hyvin ja laadukkaalla kosmetiikalla. Hassua että töissä yli kolmivitoset aina ihastelee ja kysyy että voisinko suositella jotain tuotteita heille millä saisivat itsekin tehtyä paksut kulmakarvat. :)
Nuorilla tytöillä olen luonnollisten kulmien lisäksi nähnyt kahdenlaisia tehtyjä: joko paksut toukkakulmakarvat tai sabluunalla maalatut. Vanhemmilla rouvilla sitten meillä töissäkin näkee, että on otettu kestopigmentoinnit korkealle otsaan, ja ollaan aamusta iltaan hämmästyneen näköisiä. Kestopigmentointi kiiltää ikävästi jos sen päällä ei kasva oikeita kulmakarvoja.
Äh, jokainen tyylillään miten haluaa. Itsehän en edes nypi kulmalinjasta poikkeavia vaaleita haituvia. Niilläkin on tehtävänsä, suojata silmiäni. Onneksi minulla on luonnostaan melko hyvänmalliset ja -väriset kulmat. Ainakin omasta mielestäni :D
Rumat, huonosti muotoillut, liian tummat.
Kandee antaa ammattilaisen tehdä, ja opstaa värinvalinnassa.
Kulmakarvoilla mogaa kevyesti koko meikin, ja päätyy näyttämään Frida Kahlolta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä nykyajan kulmakarvamuoti ole ollenkaan luonnollista, kaukana siitä! 90-luvun kulmakarvat oli enemmän luonnollisia, silloin oli muodissa paksut kulmat luonnontilassa. Nykyään näkee nimenomaan täysin piirrettyjä ja väritettyjä kulmia, jotka ovat aivan karseita! Niihinhän myydään oikein sivellinvärejäkin.
Sama olisi tosiaan vetää koko naama klovniksi.
Tässä esimerkki ja kyseinen leidi vielä oikein opastaa tekemään kyseiset kulmat. Eikä tämä ole pahimmasta päästä! Siinä vaiheessa kun luonnollisuutta lähetään hakemaan viivottimella ja paksulla kynällä, ollaan kyllä hukassa.
http://affordablebeautiful.blogspot.fi/2012/12/how-i-do-my-eyebrows.html
Ja olen varma että kaikki ketjun alapeukuttajat ovat niitä patukkakulmakarvaisia.
Tuo blogin nimi on vieläpä affordable beautiful.
Ei oo kyllä (edullista) kauneutta nähnytkään, hirveän rumat palkit. Tytön omat kulmakarvat on just kauniin muotoiset ja luonnolliset.
Meille paksukulmakarvaisille tämä on pelastus. En nypi enää ollenkaan.
Näyttäähän ne vähän hassuilta, mutta muodissa on sentään se hyvä puoli, että mitään pysyvää tuhoa ei saa aikaan. Toisin kuin me, jotka ajeli tai nyppi kulmansa pois ysärillä ja nyt niitä ei sitten ole lähes lainkaan, varsinkin kun jäljellä olevatkin haituvat ovat alkaneet pikku hiljaa haalistua.
Narukulmat tekevät pellen näköiseksi.
http://www.elle.com/beauty/makeup-skin-care/g29821/what-todays-celebs-9…
Miltä julkkikset näyttäisi ysäriviivoilla :)
Toki vähän offtopic, kun linkin alkuperäiskulmat ei ole instapalkit vaan kauniita.
Samaa mieltä... 2000-luvulla, varsinkin 2004 kun olin teini, monet nyppivät kulmat melkein kokonaan ja piirsi ohuet viivamaiset kulmat kulmakynällä. Näytti melko karulta :D Nyt tehdään just päinvastoin, kaikki on tyyliin "mitä muhkumpi, sen parempi". Mut niihä se menee et pitää kokeilla eri tyylejä :D
Kaikki muoti näyttää hassulta jälkeenpäin, kaiken ikäisillä.
Itse yritän pysyä ajan hermoilla, enkä elää menneisyydessä. Siksi ap:n kannattaisi miettiä, että olisiko hänellä itsellään nuorekkaampi olo, jos hän olisi avoin nykymuodille eikä ottaisi "täti paheksuu nuorisoa"-asennetta.
N47