Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi nainen joka ei katsoizi telkkarin paska ohjelmia?

Vierailija
17.11.2017 |

Niin. Onko kaikki ameeban tasolla

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä esimerkiksi, kun en edes omista telkkaria. Mutta saisit sitten kestää sitä, että pelaan tuntitolkulla tietokoneella.

Vierailija
2/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! En katso telkkaria oikeastaan ollenkaan. Tänä vuonna olen avannut töllön muistaakseni 3 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä esimerkiksi. Minä suoritan vaativaa työtä, opiskelua, 3-vuotiaan äitiyttä ja arkea, niin että en ehdi tai enää jaksa katsoa tv:stä juuri mitään, edes aamutv:tä/uutisia. Eli sanomattakin selvää että mitään maksukanavapaketteja senkään vertaa kannattaa tilata.

Eli: taidat hengata väärissä piireissä.

Vierailija
4/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telkkari, mutten koskaan muista avata sitä kun tulisi jotain katsomisen arvoista. Avaran luonnon haluaisin joskus onnistua katsomaan. Muuten olen ihan out kun töissä kahvitauolla puhutaan kaikista ohjelmista. On joku tanssiohjelma, naimisiinmeno-ohjelma ja sitten jopa ohjelma ihmisistä, jotka katsoo telkkaria. Näitä kommentoidaan.

Vierailija
5/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on. En ole valmis antamaan eteenpäin. 

Vierailija
6/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi nyt vain tietää, mitä Ap pidät paskoina tv-ohjelmina.  Minä ja ystäväni tykkäämme mm. Spotligtista, Efter niosta ja Ensi treffit alttarilla ohjelmasta. Lähes päivittäin katsomme puoliyhdeksän uutiset. - Ystäväni exän mielestä mielestä ystäväni -ja siten luultavimmin myös minä- katsoi ta katsomme tv:sta vain kaikkea paskaa... 

Vierailija
7/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi nyt vain tietää, mitä Ap pidät paskoina tv-ohjelmina.  Minä ja ystäväni tykkäämme mm. Spotligtista, Efter niosta ja Ensi treffit alttarilla ohjelmasta. Lähes päivittäin katsomme puoliyhdeksän uutiset. - Ystäväni exän mielestä mielestä ystäväni -ja siten luultavimmin myös minä- katsoi ta katsomme tv:sta vain kaikkea paskaa... 

Neljästä luettelemastasi ohjelmasta kirjoitit kolmen nimen väärin. Miksi vain kolme?

Vierailija
8/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ne semmoiset ei-paska ohjemat muka ovat?

Heitin muuten telkkarin mäkeen -01.

Vierailija
9/12 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sta goti maastasi

Parempi katsoo paskaohjelmia kuin tyhmää miestä.

Vierailija
10/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkaa löytyä, kun ap oppii kirjoittamaan.

Vierailija
11/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia taida ollakaan.

Vierailija
12/12 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Katson areenasta pohjoismaista dekkaria ja thats it. Olen onnellisesti ulkona mainoskanavien tuotannosta jopa siinä määrin, että entiedä mistä puhutaan kun muut juttelee ärsyttävistä mainoksista.