Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroistko jos saisit Loton täysosuman?

Vierailija
17.11.2017 |

Me varmaan miehen kanssa erottais tai ainakin muutettais erilleen. Höpötimme lottovoitosta ja lapsi sanoi että haluaisi jäädä samalle asuinalueelle, niin mies alkoi sitä väheksymään.

Mies sanoi myös että muuttaisi muualle. Sanoin että tottakai voitaisiin asua tällä asuinalueella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi ihmeessä eroaisin?

Vierailija
2/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, tosin töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan erottais. Nautittais joka hetkestä yhdessä matkustellen ja kokemuksia haalien. Lapset isoja joten kaikki pääsisi nauttimaan rahoista miten haluaa. Lottovoitto olis maailman paras asia!

Vierailija
4/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan eroaisi nykyisestä

Vierailija
5/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä, pantais miehen kanssa rahat haisemaan! Ostaisin sille sen auton, josta se haaveilee.

Vierailija
6/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä eroaisimme? Nauttisimme elämästä ilman rahahuolia

Vierailija
7/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rtpaodimmr.

Vierailija
8/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me rtpaodimmr.

Sössö is it you?

Vierailija
9/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Toteuttaisin kaikki ne jutut mistä haaveiltu. Ja tekisin 10 lasta miehen kanssa koska varaa olis! :)

Vierailija
10/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan eroaisi. En myöskään luultavasti alkaisi elää tuhlailevaa elämää, eli asuinpaikka, auto ym. säilyisivät samoina, eivät mitään luksusta kumpikaan.  Pysyttelisimme aivan varmasti tällä samalla asuinalueella, koska täällä ovat tutu naapurit ja paikat, pysyisimme omiemme joukossa. Sen sijaan nauttisimme molemmat elämästä ilman taloudellisia tulevaisuudenhuolia. Nauttisimme siitä, että myös lastemme elämä perheineen helpottuisi taloudellisesti, meillä on lasten kanssa kimppalotto:)

Vierailija
11/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättely oli siis sitä, että mies sanoi lapselle miksi sinä tänne haluaisit jäädä, kun kaikki kaverisuhteet on siellä netissä.

Joo, ei ole lapsi vapaa-ajalla paljoa kavereiden kanssa, mutta on koulu ja on nuorisotalo jne.

Tuo miehen asenne ei oikein innosta. Lisäksi on pitkäaikaistyötön... Minä painan raskasta työtä pitkällä työmatkalla...

Voisin kyllä huoletta elää eri osoitteissa ilman eroakin, en tiedä veisikö se etäämmäksi vai lähentäisikö.

ap

Vierailija
12/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ekaks Rioon lennetään

Jatketaan sieltä Kaukoitään

On komee rakastajani

Ei multa puutu yhtään mitään.

Eli en! Möhömahani on ja pysyy :D

Vierailija
13/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi, mutta ostaisin oman asunnon ihan keskustasta vanhasta kivitalosta. Sisustaisin sellaiseksi kuin haluaisin ja menisin sinne välillä yöksi. Olisi ihanaa ettei tarvitsisi raivata kenenkään tavaroita, kaikki olisi niin kuin olen ne itse jättänyt.

Vierailija
14/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eroaisi, mutta ostaisin oman asunnon ihan keskustasta vanhasta kivitalosta. Sisustaisin sellaiseksi kuin haluaisin ja menisin sinne välillä yöksi. Olisi ihanaa ettei tarvitsisi raivata kenenkään tavaroita, kaikki olisi niin kuin olen ne itse jättänyt.

Käytännössä sama asia kuin ero

Vierailija
15/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme eronneet. Kukaan sukulaisistakaan ei tiedä, että voitin lotossa noin 4 vuotta sitten kohtalaisen miljoonapotin (kuitenkin alle 10 milj. e). Ulospäin perheessä ei muuttunut mikään, samanlaisella Focusella ajelen kuin silloinkin. Lapsille ostettiin asunnot, kesämökin ranta ruopattiin ja tehtiin laituri eli ihan pieniä tavallisia juttuja on saatu aikaan, mutta ei meillä todellakaan näy, että pääomatulot on hurjemmat kuin tavisperheen ansiotulot. Töissäkin olen edelleen.

Vierailija
16/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, puolet ilosta lähtisi jos ei olisi omaa rakasta miestä jakamassa sitä. Aika tylsä olisi yksin matkustella esimerkiksi

Vierailija
17/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä saisinko vaimon allekirjoittamaan avioehdon ennen eroamista...

Vierailija
18/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä eroaisin, miehestä en.Haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni, suunnitelmat ovat valmiina mahdollista voittoa varten. Kimppasoppari  Veikkauksen pelivoitoista tehtiin hääpäivänä ajat sitten.

Vierailija
19/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä sama asia kuin ero

Kaikki, jotka nukkuu joskus yönsä eri paikassa kuin puolisonsa, ovat käytännössä eronneet mielestäsi?

Vierailija
20/22 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme eronneet. Kukaan sukulaisistakaan ei tiedä, että voitin lotossa noin 4 vuotta sitten kohtalaisen miljoonapotin (kuitenkin alle 10 milj. e). Ulospäin perheessä ei muuttunut mikään, samanlaisella Focusella ajelen kuin silloinkin. Lapsille ostettiin asunnot, kesämökin ranta ruopattiin ja tehtiin laituri eli ihan pieniä tavallisia juttuja on saatu aikaan, mutta ei meillä todellakaan näy, että pääomatulot on hurjemmat kuin tavisperheen ansiotulot. Töissäkin olen edelleen.

Miksi lottosit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan