Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Servitorit?

Vierailija
17.11.2017 |

Onko täällä ketään, jolla olisi kokemuksia servitorien käytöstä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Maagin aamu tänään:

Istuskelin kotimme terassiöla aamutupakilla kun puhelin soi. En tunnista numeroa, joten tyydyn sanomaan vain "Haloo?" Naisääni kysyy: "Onko Xxxx Xxxxxx puhelimessa?" Vastaan: "Ei, tämä on Xxxx Xxxxxxx, mutta olen sillä samalla jonotuslistalla ja otan ne teidän nukketeatteriesitykseen vapautuneet liput mielelläni." Hetken on aivan hiljaista. Sitten nainen jatkaa: "Miten tämä nyt näin, tähän on tullut väärä numero, mutta kyllä, joo, sinäkin täällä olet..." Keskustelu jatkuu hetken ja minulla on liput loppuun myytyyn esitykseen itselkeni ja esikoiselle. Palaan sisälle ja kerron vaimolle, että nyt ne liput tuli. "Sulla on kyllä ihme tuuri." vaimo toteaa. "Ei kun mä tein pienen tempun siellä kassalla viime viikolla. Vaimo pyöräyttää ilahduttavasti silmiään kuten aina kun mainitsen näistä. Saman tien puhelin soi uudelleen. Sama numero. "Joo, sä soitit juuri äsken ja me otettiin ne liput." Mitä? Sunko kanssa mä puhuin? Joo... tässä on tää sama numero...Mitä ihmettä tässä on nyt käynyt?" Hymyilen vaimolle kuin leijona. "Joo... kato ne loput rauhassa ensin läpi. Meillä on jo."

Aivan todella loistavaa päivää kaikille!

Kiva tarina. Käytitkö vain "vetovoiman lakia" ja uskoit että saat liput, vai vaikutitko lippukassaan ?

Suoraan henkilöön. Soittaja oli se sama, joka otti tiedot listalle.

Paljastatko salasi, vai onko parempi pitää vain omana tietona :)

Tässä tapauksessa huomasin rouvan katselevan käsiäni kun puhuimme samalla kun tunsin aivan spontaanisti hyvin voimakasta "rätinää" itsessäni. Aloin piirtää hänelle kassan tiskiin pikaimprovisoitua ja yksinkertaista sigiliä samalla kun juttelimme. Olin täynnä hyvää tahtoa ja energiaa. Kun hyomasin hänen jämähtäneen seuraamaan kättäni pyyhkäisin pöydän puhtaaksi ja päätin keskustelun antamalla nimen ja puhelinnumeron. En toivonut kenenkään joutuvan perumaan vaan pelkkiä lippuja. Lähtiessäni tiesin kaiken toimineen, mutta sitten unohdin asian melkein viikoksi.

Käytätkö sigil:ejä muutoinkin aktiivisesti ?

Poltatko, laitatko laatikkoon vai piirrät vihkoon... vai joku muu tapa.

Itse luonnostelen ne paperille ja sitten piirrän pieneen muistikirjaan

Vierailija
42/56 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Maagin aamu tänään:

Istuskelin kotimme terassiöla aamutupakilla kun puhelin soi. En tunnista numeroa, joten tyydyn sanomaan vain "Haloo?" Naisääni kysyy: "Onko Xxxx Xxxxxx puhelimessa?" Vastaan: "Ei, tämä on Xxxx Xxxxxxx, mutta olen sillä samalla jonotuslistalla ja otan ne teidän nukketeatteriesitykseen vapautuneet liput mielelläni." Hetken on aivan hiljaista. Sitten nainen jatkaa: "Miten tämä nyt näin, tähän on tullut väärä numero, mutta kyllä, joo, sinäkin täällä olet..." Keskustelu jatkuu hetken ja minulla on liput loppuun myytyyn esitykseen itselkeni ja esikoiselle. Palaan sisälle ja kerron vaimolle, että nyt ne liput tuli. "Sulla on kyllä ihme tuuri." vaimo toteaa. "Ei kun mä tein pienen tempun siellä kassalla viime viikolla. Vaimo pyöräyttää ilahduttavasti silmiään kuten aina kun mainitsen näistä. Saman tien puhelin soi uudelleen. Sama numero. "Joo, sä soitit juuri äsken ja me otettiin ne liput." Mitä? Sunko kanssa mä puhuin? Joo... tässä on tää sama numero...Mitä ihmettä tässä on nyt käynyt?" Hymyilen vaimolle kuin leijona. "Joo... kato ne loput rauhassa ensin läpi. Meillä on jo."

Kiva tarina. Käytitkö vain "vetovoiman lakia" ja uskoit että saat liput, vai vaikutitko lippukassaan ?

Tässä tapauksessa huomasin rouvan katselevan käsiäni kun puhuimme samalla kun tunsin aivan spontaanisti hyvin voimakasta "rätinää" itsessäni. Aloin piirtää hänelle kassan tiskiin pikaimprovisoitua ja yksinkertaista sigiliä samalla kun juttelimme. Olin täynnä hyvää tahtoa ja energiaa. Kun hyomasin hänen jämähtäneen seuraamaan kättäni pyyhkäisin pöydän puhtaaksi ja päätin keskustelun antamalla nimen ja puhelinnumeron. En toivonut kenenkään joutuvan perumaan vaan pelkkiä lippuja. Lähtiessäni tiesin kaiken toimineen, mutta sitten unohdin asian melkein viikoksi.

Käytätkö sigil:ejä muutoinkin aktiivisesti ?

Poltatko, laitatko laatikkoon vai piirrät vihkoon... vai joku muu tapa.

Itse luonnostelen ne paperille ja sitten piirrän pieneen muistikirjaan

Sigilit ovat vahvin alueeni. Kuten ketjun alussa kerroin tein niitä ennen kuin tunsin termin.

Vaihtelen tekniikoita jatkuvasti ja keksin uusia. Olennaista on sigilin tuhoaminen ja unohtaminen lopuksi.

Olen piirtänyt sigileitä erilaisilla kynillä, liidulla katuun ja jättänyt sateen huuhdottavaksi, sormella, tietoneella jne... Todella järisyttävä vaikutus tuli kun lähetin sellaisen sähköpostilla ja sitten poistin viestin itseltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoinnista, voiko manifestoimalla vahingoittaa tahtomattaan toista ihmistä?

Vierailija
44/56 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manifestoinnista, voiko manifestoimalla vahingoittaa tahtomattaan toista ihmistä?

Ei välttämättä tahtomattaan, toki kiroaminen on mahdollista. 

Jotkut väittävät että universumi "suojelee" hyväntahtoista manifestoijaa eikä toteuta sellaisia toivoita joista olisi hänelle haittaa. 

Maagikot sanovat että kaikki on sallittua...

Vierailija
45/56 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Apropos.

Talousasioiden hoito magialla ei ole viisasta.

Vierailija
46/56 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Apropos.

Konteksti on se että haluaisin yrittää manifestoida erään asian joka vaatii rahaa (ei mitään ökyä tai egopullistelua tai talousvaikeuksien hoitoa mutta muuten tärkeä asia) ja satummoisin "loogisin" tapa kyetä toteuttamaan tuo asu olisi se että "perinnön odottelu" loppuu. Sitä en kuitenkaan missään tapauksessa halua. Asu = asia, ei tosiaankaa asu, kiitos autocorrect 😃.

Entä minkä mittakaavan asioihin ihminen ylipäänsä pystyy vaikuttamaan?

Vierailija
47/56 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten talousasioihin ei kannata yrittää magialla vaikuttaa? Ymmärrän sen intuitiivisesti mutta mutta mitä siitä seuraa?

Vierailija
48/56 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten talousasioihin ei kannata yrittää magialla vaikuttaa? Ymmärrän sen intuitiivisesti mutta mutta mitä siitä seuraa?

Lähtökohtaisesti talousvaikeudet on pakko lopulta hoitaa käytännön tasolla.

Rahan saaminen itsessään ei ole mikään konkreettinen tavoite ellet aio tapetoida sillä seiniäsi tai syödä sitä. Ei voi olla puhdasta intentiota "haluan rahaa" koska raha on pelkkä väline ja lisäksi täydellinen ja keinotekoinen abstraktio käsitteenkin tasolla. Pahimmillaan rahataikojen teko vastaa sitä, että vedät kännit unohtaaksesi laskut. Petät itseäsi ja purat ahdistusi sen sijaan, että tekisit jotain itse asialle. Tämä on maagisen todellisuuskäsityksen antiteesi.

Kiinalaisessa magiaperinteessä on ehkä voimakkaimpina pidettyjä tekniikoita vaurauden tavoitteluun, mutta jopa sikäläiset itse pitävät näitä epävarmoina. Lopulta vauraus on kuitenkin aina sivutuote muiden asioiden tekemisestä.

Vierailija
49/56 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Apropos.

Konteksti on se että haluaisin yrittää manifestoida erään asian joka vaatii rahaa (ei mitään ökyä tai egopullistelua tai talousvaikeuksien hoitoa mutta muuten tärkeä asia) ja satummoisin "loogisin" tapa kyetä toteuttamaan tuo asu olisi se että "perinnön odottelu" loppuu. Sitä en kuitenkaan missään tapauksessa halua. Asu = asia, ei tosiaankaa asu, kiitos autocorrect 😃.

Entä minkä mittakaavan asioihin ihminen ylipäänsä pystyy vaikuttamaan?

Ongelma ei ole tämä.

Ongelma on, että jos alat puuhastella "Kuoleppas jo ukki, että saan perintöä" tyyppisten asioiden kanssa sinun on ainakin jossain määrin uskottava siihen, että homma toimii. Tällöin sinun näkökulmastasi yrität murhaa korjataksesi taloutesi. Tällaisten intentioiden kiilottaminen tekee sinulle itsellesi ainutlaatuisen ikäviä asioita ja muuttaa pääsi toiminnan todella myrkylliseksi.

Siihen mikä on mahdollista kenellekin en ota kantaa. Totean sen verran, että itse maksamani "oppirahat" olivat todella huomattavat.

Vierailija
50/56 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti talousvaikeudet on pakko lopulta hoitaa käytännön tasolla.

Rahan saaminen itsessään ei ole mikään konkreettinen tavoite ellet aio tapetoida sillä seiniäsi tai syödä sitä. Ei voi olla puhdasta intentiota "haluan rahaa" koska raha on pelkkä väline ja lisäksi täydellinen ja keinotekoinen abstraktio käsitteenkin tasolla. Pahimmillaan rahataikojen teko vastaa sitä, että vedät kännit unohtaaksesi laskut. Petät itseäsi ja purat ahdistusi sen sijaan, että tekisit jotain itse asialle. Tämä on maagisen todellisuuskäsityksen antiteesi.

Kiinalaisessa magiaperinteessä on ehkä voimakkaimpina pidettyjä tekniikoita vaurauden tavoitteluun, mutta jopa sikäläiset itse pitävät näitä epävarmoina. Lopulta vauraus on kuitenkin aina sivutuote muiden asioiden tekemisestä.

Kiinalaisilla on muutoinkin vääristynyt kuva vaurastumiseen, minkä näkee esimerkiksi numeron 8 tavoittelulla. Toisaalta löytyy myös hengellisempiä suuntauksia, mutta voin sanoa että kiinalaisia rahalle persompia kulttuureja en ole vielä tavannut.

Vierailija
51/56 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Maagin aamu tänään:

Tunnetko "rätinän" koko kehossa vai esim. käsissä.

Tänään pyrin kanavoimaan näkymättömän universumin voimaa ja tunsin ensimmäistä kertaa käsissäni pitkäkestoista "väreilyä". Löysin tavan saada tuon aikaan ajattelemalla näkymätöntä ja ihmismielelle käsittämätöntä maailmaa - se täytyy vain uskoa. Olen aiemmin tuntenut noita koko kehossa, mutta nyt sain kanavoitua sen käsiin.

Vierailija
52/56 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti tavoittele mitään tuntemuksia. Joskus niitä tulee ja yleensä ei. Sitä on liian helppoa jäädä jumiin tällaisten hakemiseen jos siihen tarkoituksella pyrkii.

Pari kertaa jopa ympäröivä ilma tuntui väreilevän paksuna kuumana keittona, jossa hengitys näkyi liekkimäisinä pilvinä. Tämä siis syvän gnosiksen jälkimainingeissa.

Vierailija
53/56 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, yllätyin, kun huomasin jonkun nostaneen vanhan ketjuni. En ole itse kokeillut servitoreja, eikä oikeastaan kiinnostakaan.

Onko sulla Kaaosmaagi jotain tiettyä polkua, jota seuraat?

Lähinnä omaa ajatteluani ovat monet Nathan Smithin (tunnetaan myös nimellä Archtraitor Bluefluke) ja William S. Burroughsin ideat . Tämä on tosin puhdasta sattumaa eikä ole toiminut niin, että olisin lukenut heidän tekstejään ja alkanut uskomaan niihin vaan olen tehnyt asioita ja huomannut heidän ajattelevan monista asioista samalla tavalla.

Piirtelin ensimmäiset sigilini 14-vuotiaana vaikka en tiennyt koko termistä mitään puhumattakaan kaaosmagiasta edes käsitteenä. Aloitin niinkin vaatimattomasti kuin luomalla sigilin oman persoonani muuttamiseksi toiseksi.

Kaaosmagia on aina ollut luonnollinen osa minua ja vasta 30 vuotta myöhemmin törmäsin puhtaasti "vahingossa" uskomusrakennelmaan, joka vastasi hätkähdyttävästi ja likimain täysin omaa käsitystäni. Käsitykseni on se ettei magiassa ole mitään yliluonnollista tai minun ulkopuolistani vaan kyse on nimenomaan gnosiksesta tai tarkemmin sanoen sanoista muodostuvan tajunnan kommunikoinnista mielen kokonaisuuden kanssa.

Testasin Burroughsin cut-up tekniikkaa ja tulokset olivat heti ällistyttäviä. Olen tehnyt myös pika-sigilejä kämmeneen piirtämällä ja se on toiminut myös.

Täytyy vaan löytää se oma tapa ja testailla mikä toimii. Nyt kun niihin voi luottaa niin unohtaminen on helpompaa, eikä asia pyöri mielessä kuin taikomisen ajan.

Vierailija
54/56 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin meemillä hallituksen ja pian on vielä hassumpaa luvassa. Kiitos rukiverien ja trollin-metsästäjien...kannattaa valjastaa riivatut voimat omalle puolelle :D

Vierailija
55/56 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on servitori? Sigilit tiedän ja näistä asioista jonkun verran, mutta en ole kuullutkaan servitoreista?

Vierailija
56/56 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

servattu keskustelu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi