Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla teinityttöjä 14-16v, jotka eivät meikkaa?

Vierailija
17.11.2017 |

Meillä on tällainen tyttö. Omaa kyllä luonnostaan ihan sievät piirteet, muttei ole kiinnostunut ehostamisesta yhtään. Lähtisi tukka päätämyöten kouluun, ellen pakottaisi tekemään hiuksillensa jotain, edes harjaamaan!
Tytöllä on kavereita, mutta he meikkaavat kaikki. Tai itseasiassa pari on uskaltautunut viettämään meikitöntä viikkoa koulussa, ehkä juuri siksi, että on joku muukin naama paljaana.
Tytär ei myöskään ole poikamainen, ei vaan ole kiinnostunut vaatteista, muodista tai ulkonäöstä.
Itse olin yläasteella jo täys tällingissä, enkä olisi halunnut näyttäytyä naturellina missään.
Onko muilla samanlaisia tyttäriä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay?

Vierailija
2/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla on fiksu tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanmoinen 15v.tyttö. Reipas, älykäs, rehti ja muutenkin aito ja herttainen. :)

Vierailija
4/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Lasketaanko kulmien muotoilu ja värjäys ja ripsien kestovärjäys kosmetologilla meikkaukseksi?

Jos ei lasketa, meidän tyttö ei meikkaa. Eli lähtee suoraan sängystä kouluun, niine hyvineen.

Vierailija
5/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululaisen on hyvä hoitaa ihoaan, mutta arkena ei meikkejä tarvita, eikä meikittömyys todellakaan ole epätyttömäista tai epänaisellista.

Vierailija
6/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, että sulla on fiksu tytär.

Olen. Keskiarvo on hyvä, eikä hän liiku epämääräisissä porukoissa vaan harrastaa musiikkia ja kuvataiteita.

Silti, on se vaan melko harvinaista teinityttöjen keskuudessa!

Vierailija
7/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidillä oli kolme sellaista teiniä

Vierailija
8/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö ei ole koskaan ollut kiinnostunut meikkaamisesta, ei ollut peruskoulussa eikä lukionkaan aikana. Vanhojen tansseihin mennessä nuorempi tyttäreni auttoi tätä vanhempaa meikkaamaan ja se olikin ainoa kerta kun hän oli meikattuna koulussa. Hiukset kävi silloin kampaajalla laitattamassa, muutoin pitää palmikolla, nutturalla tai korkealla ponnarilla kun ovat kuulemma muuten tiellä. Kahdeksannella luokalla oli mumminsa kanssa käynyt kampaajalla leikkauttamassa polkkapituiset hiusket. En näe sitä millään tavalla kummallisena, antaa hänen olla sellainen on kuin on.

Vierailija
9/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole helvetin hyvä että edes yhden teinin elämä ja itsearvostus ei pyöri ulkonäön ympärillä.

Vierailija
10/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15-v ei meikkaa. Ihoaan hoitaa hyvin, näppyläonglema saatiin kosmetologilla ja hyvillä hoito-ohjeilla kuriin. Viimeksi hänellä taisi olla meikkiä rippijuhlissaan viime kesänä, yksi hänen hyvä ystävänsä ja taitava meikkaaja meikkasi rippilahjaksi :)

Vierailija
11/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen 16v tyttö täälläkin, huolehtii ulkonäöstään ja on tarkka vaatetyylistään (joka on aika naisellinen, tykkää hameista ja rimpsuista), mutta meikata ei viitsi. Kaveripiirissään on sekä meikkaamattomia, vähän ehostavia että sotamaalaajia. Juhliin laittaa ripsaria ja pyytää minua lakkaamaan kynnet, lomilla lakkailee etenkin varpaankynsiä. 

Itse olin 16vnä sotamaalaaja ja hiustenvärjääjä, nykyään ripsari ja kiva leikkaus tukassa- linjalla. :)

Vierailija
12/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole helvetin hyvä että edes yhden teinin elämä ja itsearvostus ei pyöri ulkonäön ympärillä.

No joo... mutta kun luokkakaverit piipahtavat ripsipidennyksineen ja tekokynsineen meillä, on kontrasti aika vahva. Ei toki kaikilla näin räikeitä juttuja ole, mutta osalla.

Minä näen kaupungilla vain meikattuja teinejä. Lisäksi tyttöäni ei hävetä liikkua perheensä kanssa missään, edes ostoskeskuksissa, jossa saattaa törmätä muihin nuoriin.

Moni kyselee, että joko äiti on nolo, eikä voi näyttäytyä äidin kanssa. Mutta ei, päinvastoin!

Tytär on ysillä, eikä häpeä itseään eikä perhettään, kuten leima muiden teinit tekevät.

Vierailija
13/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerin ei meikkaa. Ja ovat yleensä myös hyviä koulussa.

Vierailija
14/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä. Lasketaanko kulmien muotoilu ja värjäys ja ripsien kestovärjäys kosmetologilla meikkaukseksi?

Jos ei lasketa, meidän tyttö ei meikkaa. Eli lähtee suoraan sängystä kouluun, niine hyvineen.

Olen itse samanlainen, kulmat ja ripset laitettu kosmetologilla, mutta muuten en meikkaa. Ei jaksa nähdä vaivaa kouluaamuina herätä aikaisemmin meikatakseen.

Vierailija
15/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo... mutta kun luokkakaverit piipahtavat ripsipidennyksineen ja tekokynsineen meillä, on kontrasti aika vahva. Ei toki kaikilla näin räikeitä juttuja ole, mutta osalla.

Minä näen kaupungilla vain meikattuja teinejä. Lisäksi tyttöäni ei hävetä liikkua perheensä kanssa missään, edes ostoskeskuksissa, jossa saattaa törmätä muihin nuoriin.

Moni kyselee, että joko äiti on nolo, eikä voi näyttäytyä äidin kanssa. Mutta ei, päinvastoin!

Tytär on ysillä, eikä häpeä itseään eikä perhettään, kuten leima muiden teinit tekevät.

Ei meillä häpeä tyttö 14 v. eikä poika 17 v. perhettään ollenkaan. Yhdessä liikutaan paljonkin.

Tyttö on viimeiset pari viikkoa laittanut ripsaria, en tiedä mistä into tuli. Kaverit ei juurikaan meikkaa.

Vierailija
16/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt 16v ja 18v meikkaavat todella vähän, samoin kaveripiiri. Eivät edes joka päivä.

Tekevät kyllä koemeikkauksia, kun kavereita on meillä, mutta pesevät sitten pois.

Ovat muista asioista kiinnostuneita, johon panostavat, mutta meikkaavat enemmän juhliin tai jos on jokin esiintyminen, mutta ei juuri kouluun.

Vierailija
17/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkaa meilläkään tyttö 16 v. Lapioi kyllä suurimmanosan vapaa-ajastaan hevosensontaa ja urheilee niin eipä siinä meikkejä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi