Servitorit?
Onko täällä ketään, jolla olisi kokemuksia servitorien käytöstä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, yllätyin, kun huomasin jonkun nostaneen vanhan ketjuni. En ole itse kokeillut servitoreja, eikä oikeastaan kiinnostakaan.
Onko sulla Kaaosmaagi jotain tiettyä polkua, jota seuraat?
Lähinnä omaa ajatteluani ovat monet Nathan Smithin (tunnetaan myös nimellä Archtraitor Bluefluke) ja William S. Burroughsin ideat . Tämä on tosin puhdasta sattumaa eikä ole toiminut niin, että olisin lukenut heidän tekstejään ja alkanut uskomaan niihin vaan olen tehnyt asioita ja huomannut heidän ajattelevan monista asioista samalla tavalla.
Piirtelin ensimmäiset sigilini 14-vuotiaana vaikka en tiennyt koko termistä mitään puhumattakaan kaaosmagiasta edes käsitteenä. Aloitin niinkin vaatimattomasti kuin luomalla sigilin oman persoonani muuttamiseksi toiseksi.
Kaaosmagia on aina ollut luonnollinen osa minua ja vasta 30 vuotta myöhemmin törmäsin puhtaasti "vahingossa" uskomusrakennelmaan, joka vastasi hätkähdyttävästi ja likimain täysin omaa käsitystäni. Käsitykseni on se ettei magiassa ole mitään yliluonnollista tai minun ulkopuolistani vaan kyse on nimenomaan gnosiksesta tai tarkemmin sanoen sanoista muodostuvan tajunnan kommunikoinnista mielen kokonaisuuden kanssa.
Hauska yhteensattuma, että tuo William Burroughs on yksi kommentoitu "nero" tuossa Prometheus Rising - kirjassa. Ensimmäistä kertaa tutustuin eilen kyseiseen hemmoon. Ehkä tämä on merkki että olen oikealla polulla...Olen pitänyt kirjaa näistä löydöksistäni, kun niillä on ollut tapana linkittyä. Koen muutenkin synkronisiteetin melko voimakkaana.
t.servitorin luoja
Ja 23. päivä, kuinka sattuikaan...tämä numero oli uusi tieto (tai toki tiesin sen Jim Carreyn elokuvan, en ole tosin katsonut)
No tässä lisää synkroniaa. Olen itsekin pohtimassa numeroa.Oma numeroni tällä hetkellä on 13. Itselle tulee numeroita bumerangina jos teen jotain isompaa, agressiivisen puolelle menevää ja toimivaa. Positiivisissa jutuissa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Sama käväisi mielessäni, tosin suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Hulluja, hulluja kaikkialla.
Se on vaan kvanttifysiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Hulluus ja hullujen tunnistaminen on se kaikkein suurin intiaanipokeri, jota sinäkin pelaat jatkuvasti... ;D
Seuraatteko Youtubessa mitään aiheeseen liittyviä kanavia?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koska ne jotka esittävät tietävänsä eivät tiedä.
Jos magia olisi vapaassa käytössä eikä vaatisi "gnosista" niin sehän vasta mielenkiintoinen maailma olisi. Tiettyjen asioiden on tarkoitus olla salassa ja uskonto osaltaan on keino estää ihmiset hakeutumasta magian pariin pelottelemalla. Toisaalta ihmiskunnan kehitys on vaatinut "taika-uskon" sivuuttamista, mutta tulevat Yli-ihmiset (Übermensch, kuten Scnitzeli kuvaili) kehittyvät "magian" parista tietoisuuttaan kehittämällä. Yli-ihminen ei tässä tarkoita tzuvakkeja, tolkun ihmisiä (orja-kasti), aristokraatteja (herra-luokka) tai öyhöttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan. Varsinkin dogmaattinen käsitys kaaosmagiasta on oxymoroni. Annan sattuman tuoda eteeni asioita ja tietoa ja niin se tuolin kun asipiden antaa tapahtua. Kyse on kuitenkin kommunikaatiosta ja suostumisesta kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kun katsoo metoo-karnevaalia, Brexit- ja Trump -sekoilua Naamakirja vuotoineen, tzuvakkeja, vihreitä, kepuja, kykypuoluetta yms. mitä tolloja maa päällään kantaa niin miettii että kuka onkaan selväpäisin tällä pallolla...
Maagin aamu tänään:
Istuskelin kotimme terassiöla aamutupakilla kun puhelin soi. En tunnista numeroa, joten tyydyn sanomaan vain "Haloo?" Naisääni kysyy: "Onko Xxxx Xxxxxx puhelimessa?" Vastaan: "Ei, tämä on Xxxx Xxxxxxx, mutta olen sillä samalla jonotuslistalla ja otan ne teidän nukketeatteriesitykseen vapautuneet liput mielelläni." Hetken on aivan hiljaista. Sitten nainen jatkaa: "Miten tämä nyt näin, tähän on tullut väärä numero, mutta kyllä, joo, sinäkin täällä olet..." Keskustelu jatkuu hetken ja minulla on liput loppuun myytyyn esitykseen itselkeni ja esikoiselle. Palaan sisälle ja kerron vaimolle, että nyt ne liput tuli. "Sulla on kyllä ihme tuuri." vaimo toteaa. "Ei kun mä tein pienen tempun siellä kassalla viime viikolla. Vaimo pyöräyttää ilahduttavasti silmiään kuten aina kun mainitsen näistä. Saman tien puhelin soi uudelleen. Sama numero. "Joo, sä soitit juuri äsken ja me otettiin ne liput." Mitä? Sunko kanssa mä puhuin? Joo... tässä on tää sama numero...Mitä ihmettä tässä on nyt käynyt?" Hymyilen vaimolle kuin leijona. "Joo... kato ne loput rauhassa ensin läpi. Meillä on jo."
Aivan todella loistavaa päivää kaikille!
Kaaosmaagi kirjoitti:
Maagin aamu tänään:
Istuskelin kotimme terassiöla aamutupakilla kun puhelin soi. En tunnista numeroa, joten tyydyn sanomaan vain "Haloo?" Naisääni kysyy: "Onko Xxxx Xxxxxx puhelimessa?" Vastaan: "Ei, tämä on Xxxx Xxxxxxx, mutta olen sillä samalla jonotuslistalla ja otan ne teidän nukketeatteriesitykseen vapautuneet liput mielelläni." Hetken on aivan hiljaista. Sitten nainen jatkaa: "Miten tämä nyt näin, tähän on tullut väärä numero, mutta kyllä, joo, sinäkin täällä olet..." Keskustelu jatkuu hetken ja minulla on liput loppuun myytyyn esitykseen itselkeni ja esikoiselle. Palaan sisälle ja kerron vaimolle, että nyt ne liput tuli. "Sulla on kyllä ihme tuuri." vaimo toteaa. "Ei kun mä tein pienen tempun siellä kassalla viime viikolla. Vaimo pyöräyttää ilahduttavasti silmiään kuten aina kun mainitsen näistä. Saman tien puhelin soi uudelleen. Sama numero. "Joo, sä soitit juuri äsken ja me otettiin ne liput." Mitä? Sunko kanssa mä puhuin? Joo... tässä on tää sama numero...Mitä ihmettä tässä on nyt käynyt?" Hymyilen vaimolle kuin leijona. "Joo... kato ne loput rauhassa ensin läpi. Meillä on jo."
Aivan todella loistavaa päivää kaikille!
Kiva tarina. Käytitkö vain "vetovoiman lakia" ja uskoit että saat liput, vai vaikutitko lippukassaan ?
Shit, osattaisikohan täällä auttaa minua. Pitkä tarina mutta onnistun manifestoimaan elämässäni aina kaikki tärkeät asiat päinvastoin kuin haluan. En edes yritä manifestoida mitään mutta niin vaan käy ja joka kerta. Miksi niin käy? Mitä voin tehdä sille?
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Maagin aamu tänään:
Aivan todella loistavaa päivää kaikille!Kiva tarina. Käytitkö vain "vetovoiman lakia" ja uskoit että saat liput, vai vaikutitko lippukassaan ?
Suoraan henkilöön. Soittaja oli se sama, joka otti tiedot listalle.
Vierailija kirjoitti:
Shit, osattaisikohan täällä auttaa minua. Pitkä tarina mutta onnistun manifestoimaan elämässäni aina kaikki tärkeät asiat päinvastoin kuin haluan. En edes yritä manifestoida mitään mutta niin vaan käy ja joka kerta. Miksi niin käy? Mitä voin tehdä sille?
Haluat jotain asiaa liian kiihkeästi, jolloin sen saamatta saaminen alkaa pelottaa ja pelko vetää puoleensa sen ratkaisun jota et halua.
Kiitollisuus, ja irtipäästäminen ovat ratkaisut. Eli manifestoit jotain ja unohdat sen ja se toteutuu, sinun täytyy luottaa että universumi toimittaa kuin tilatun paketin - et vain tiedä tarkkaan milloin.
Kaaosmaagi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Maagin aamu tänään:
Aivan todella loistavaa päivää kaikille!Kiva tarina. Käytitkö vain "vetovoiman lakia" ja uskoit että saat liput, vai vaikutitko lippukassaan ?
Paljastatko salasi, vai onko parempi pitää vain omana tietona :)
Tämä on nyt vähän outo juttu, mutta kun tuo Eurojackpotin päävoitto tuli Loimaalle niin manifestoin että saan ne kupongit ja sitten unohdin koko asian. Nyt kukaan ei ole kuponkeja lunastanut ja odottelen niitten ilmestymistä. Universumi on ihmeellinen....
Miten sitä unohtamista ja irti päästämistä voisi edesauttaa? Meditointia tietenkin suositellaan, samoin sitä, että keksii jotain muuta tekemistä, pysyy kiireisenä jne., mutta lisävinkit (käytännössä hyväksi havaitut keinot) olisivat silti tarpeen. -eri tyyppi kysyy-
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä unohtamista ja irti päästämistä voisi edesauttaa? Meditointia tietenkin suositellaan, samoin sitä, että keksii jotain muuta tekemistä, pysyy kiireisenä jne., mutta lisävinkit (käytännössä hyväksi havaitut keinot) olisivat silti tarpeen. -eri tyyppi kysyy-
Elämällä hetkessä, eli muuta tekemistä ettei ajatukset pääse harhailemaan aiheeseen. Lue Tollen Power of Now (löytyy PDF:nä netistä) tai sitten suomeksi vaikka kirjastosta. Siinä on myös meditaatiota yms.
Voit käyttää myös transsendenttistä koska sillä aivot alkavat aueta, eivätkä pyöri enää "selviämismoodissa". 15-20min päivittäin, pari kertaa päivässä. Takaan että elämäsi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Maagin aamu tänään:
Paljastatko salasi, vai onko parempi pitää vain omana tietona :)
Tässä tapauksessa huomasin rouvan katselevan käsiäni kun puhuimme samalla kun tunsin aivan spontaanisti hyvin voimakasta "rätinää" itsessäni. Aloin piirtää hänelle kassan tiskiin pikaimprovisoitua ja yksinkertaista sigiliä samalla kun juttelimme. Olin täynnä hyvää tahtoa ja energiaa. Kun hyomasin hänen jämähtäneen seuraamaan kättäni pyyhkäisin pöydän puhtaaksi ja päätin keskustelun antamalla nimen ja puhelinnumeron. En toivonut kenenkään joutuvan perumaan vaan pelkkiä lippuja. Lähtiessäni tiesin kaiken toimineen, mutta sitten unohdin asian melkein viikoksi.
WTF?