Kuuluuko opiskelijabileissä mennä alasti sekasaunaan?
Olisi pikkujoulubileet tiedossa, ja siellä on kuulemma tapana käydä sekasaunassa. Haluaisin mennä, mutta toisaalta arveluttaa hieman, kun mulla on lepotilassa tosi iso penis. Ei kai siellä sitten humalassa saa kuulla naisilta naljailua tästä asiasta? Onko vielä nolompaa mennä saunaan pyyhkeen kanssa?
Kommentit (56)
Onko sulla hyvä kroppa muutenkin? Voit tulla sit sekasaunomaan mun luo.
Miten te luulette että ne poikaystävät muuten löytyis?
Olen sekasaunonut vain lapsena ollessani alle 15v poika. Sen jälkeen ei ole kiinnostanut paitsi myöhemmin oman naisystävän kanssa.
Intimiteetti ei katoa mihinkään saunassa, eli en opiskeluaikananikaan sekasaunonut. On naurettavaa hölinää, että olisi jokin "saunan henki" - kyllä äijien himokkaat silmät tapittavat tissit ja tussut tarkoin, ei korkea huonelämpötila muuta ihmisyyden perusasioita mihinkään.
Toivottavasti ei "kuulu", koska ainakin omaan sekasaunattomaan korvaani kuulostaa miltei seksuaaliselta ahdistamiselta. Jos vallitsee jokin hienovarainen "pakko" mennä alasti sekasaunaan vieraiden miesten ja naisten kanssa, niin sellainen ulottuu mielestäni jo yksityisyyden puolelle aavistuksen loukkaavana.
Toisaalta ei kai niihin bileisiinkään ole pakko mennä, mutta jos niitä käytetään jonain fasadina päästä tsekkaamaan tsirbujen ja kollien pelivehkeet niin masentavalta ja tekopyhältä kuulostaa.
Ainoa kerta kun olen ollut bileissä jossa on saunottu oli maakuntamatkalla Pirkanmaalle.
Onneksi pk-seudulla bileet ja sauna eivät ole mikään juttu. Saunominen on mukavaa hiljaisuudessa, tyynen järven rannalla rauhoittuen. Ei kännissä huudon keskellä.
Meitä oli 10 teekkarityttöä ja 70 teekkaripoikaa. Tytöillä oli oma saunavuoro, en todellakaan kaivannut sekasaunaa.
Sekasaunaan ei ole pakko mennä, kuten ei muutenkaan ole pakko saunoa.
Pääseekö opiskelijasetäkin sekasaunaan?
Kuulostaa siltä että sinusta on normaalia käytöstä kommentoida muiden vartaloita saunassa, kun tuollainen tulee edes mieleesi.
Kannattaa jättää saunailta väliin - niiden muiden saunarauhan vuoksi.
Totta vitussa! Tai jos haluat, voit pukeutua jätesäkkiin jos haluat, tai jos näytät rumalta, niin laita pussi päähän, tai hyppää kiukaaseen..
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö opiskelijasetäkin sekasaunaan?
Teekkari, jonka valmistumisvuosi on 1989.
Tyttöystäväni käy tutun opiskeluporukan kesken alasti sekasaunassa. Bileissä on kuuleman mukaan aina rento tunnelma. Aluksi olin mustasukkainen, mutta oikeastaan mukavaahan se on, että viihtyy löylyissä. Eli homma voi kyllä toimia ilman ahdistavuutta.
Otaniemen rantasaunalla oli sekasauna ja naisten sauna, mutta kun naistensauna oli puusauna niin kundit tuli sinne yleensä jossain vaiheessa luvan kanssa. Muissa kylän saunoissa oli aina sekasauna. Voidaan edelleen saunoa kavereiden kanssa porukalla jos ollaan mökkireissulla. Ikää on jo 40+.
Sekasaunassa kohdistan katseeni kaikkiin naisiin näin:
1. Jalkoväli
2. Rinnat
3. Jalkoväli (uudestaan)
M26