Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko opiskelijabileissä mennä alasti sekasaunaan?

Vierailija
17.11.2017 |

Olisi pikkujoulubileet tiedossa, ja siellä on kuulemma tapana käydä sekasaunassa. Haluaisin mennä, mutta toisaalta arveluttaa hieman, kun mulla on lepotilassa tosi iso penis. Ei kai siellä sitten humalassa saa kuulla naisilta naljailua tästä asiasta? Onko vielä nolompaa mennä saunaan pyyhkeen kanssa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis eli pippeli on aina pieni.

Vierailija
22/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ennenkin saunottu sekaisin. Ei siinä oo mitään ön kummallista. Naiset on varmasti nähneet jos minkälaista heijaria. Samoin miehet, joten sinuna en huolehtisi molosi kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputat saunan oveen ja varoitat naisia, että "Nyt tulee saunaan hirmuisen mötkö. Ei sitten naljailla!"

Vierailija
24/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein inhoan saunaa ja varsinkin "sosiaalisia" saunatilanteita. Jaksan olla max 5 minsaa. Miksi siis pitäisi mennä ollenkaan?

Vierailija
25/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teekkariaikoina meillä oli sekasauna ja ujojen miesten sauna, eli olisit voinut valita. Ujoja tyttöjä ei joko ollut tai niillä oli jo baarimeikki valmiina. Toki baariin ei ollut tarvetta raahautua, mutta varaudu siihen, että naisia saunassa on tosi vähän, se 2-3. Paitsi jos oot jollain humupuolella, jossa 70% on valmiiksi naisia, silloin ei oo sekasaunaa, eikä kukaan edes sauno.

Hahaha wrong. Meidän alalla sukupuolijakauma esim. Tämän vuoden fukseissa 61% naisia. Ja voi niitä sekasaunoja ja alasti ulkona hillumisia. Saunaan ei meinaa mahtuakaan. Ja ihan siellä on naisia ja miehiä sekaisin, usein saunaillat eivät ole baari-iltoja tai jos ovat, kaikki tietävät etukäteen olla pynttäytymättä kotona. Onhan siellä saunalla aikaa meikkaamiseenkin.

T.lääkis

Vierailija
26/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun sekasaunasta pulahdettiin avantoon. Ja ei kun taas löylyyn.

Vierailija
27/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso musta dildo pyyhkeen alta heilumaan. Ja soimaan "Minä olen valkoineenn!!! Mut mun munani on musta!"

Vierailija
28/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso musta dildo pyyhkeen alta heilumaan. Ja soimaan "Minä olen valkoineenn!!! Mut mun munani on musta!"

Jonne 15 v palaa vaan takaisin ylilaudalle

Vierailija
29/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Vierailija
30/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt tästä mieleen, että kuinka moni mies pystyy mennä sekasaunaan katselematta naisia (edes vähän) "sillä silmällä"? Miehet kun yleensä mielletään naisia seksuaalisemmiksi näissä asioissa, niin onko todella mahdollista että sekasaunaan mennään muttei yhtään katsella vieraita naisia? Miehethän ihailevat naisia ihan vaatteiden läpikin, mitäs sitten kun on monia alastomia/lähes alastomia naisia ympärillä? Eikö tee edes mieli katsoa? 

Kysyn koska tästä oli hiljan poikaystävän kanssa keskustelua, ja hän on kotoisin piireistä joissa sekasaunoja on harrastettu aina ja ne on normaali juttu. Minä taas en ole koskaan ollut sekasaunassa, en ole tottunut siihen ja ajatuskin on vähän kiusallinen. Hän totesi, että siellä ihmiset ovat vähän kuin kaikki samaa, sukupuolettomia. Tähän on jotenkin vaikea uskoa, johtunee ehkä siitä, että valtaosa tuntemistani/tietämistäni miehistä ovat hyvin seksuaalisia ja aina katselemassa hyväkroppaisia naisia kun siihen tilaisuuden saavat.

Vierailija
31/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun tietää kuinka isoja niillä miehillä on joiden kanssa olen joskus ollut sekasaunassa? Menisi kyllä täysin arvailun puolelle jos joku siihen välttämättä haluaisi vastauksen, en ollenkaan ole huomannut keskittyä tuon asian vertailemiseen.

Vierailija
32/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli nyt tästä mieleen, että kuinka moni mies pystyy mennä sekasaunaan katselematta naisia (edes vähän) "sillä silmällä"? Miehet kun yleensä mielletään naisia seksuaalisemmiksi näissä asioissa, niin onko todella mahdollista että sekasaunaan mennään muttei yhtään katsella vieraita naisia? Miehethän ihailevat naisia ihan vaatteiden läpikin, mitäs sitten kun on monia alastomia/lähes alastomia naisia ympärillä? Eikö tee edes mieli katsoa? 

Kysyn koska tästä oli hiljan poikaystävän kanssa keskustelua, ja hän on kotoisin piireistä joissa sekasaunoja on harrastettu aina ja ne on normaali juttu. Minä taas en ole koskaan ollut sekasaunassa, en ole tottunut siihen ja ajatuskin on vähän kiusallinen. Hän totesi, että siellä ihmiset ovat vähän kuin kaikki samaa, sukupuolettomia. Tähän on jotenkin vaikea uskoa, johtunee ehkä siitä, että valtaosa tuntemistani/tietämistäni miehistä ovat hyvin seksuaalisia ja aina katselemassa hyväkroppaisia naisia kun siihen tilaisuuden saavat.

Mun mielestä sekasauna on paras mahdollinen paikka tseka naisten varustukset ja kropat,mutta pidän myös mölyt mahassa enkä ala kommentoimaan/juoruamaan kenellekään mitään.

Vierailija
33/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne 15 v palaa vaan takaisin ylilaudalle

Kuuluu kategoriaan "jonnet ei muista" Sry, fabu 79 v!

Vierailija
34/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten saunavuorolla kuuluu "eksyä vahingossa" alasti naisten keskelle lauteille😎 toimii aina. Kannattaa vielä esittää vähän yksinkertaista niin eivät syytä ahdistelusta. Voit päästö jopa kopeloimaan "puolivahingossa" tissejä 😎

Vierailija
35/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekasaunotaan bikineitä tai pyyhkeillä, enkä itse menisi koskaan alasti. Mutta jos joku haluaa mennä, niin sekin ok.

Vierailija
36/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teekkariaikoina meillä oli sekasauna ja ujojen miesten sauna, eli olisit voinut valita. Ujoja tyttöjä ei joko ollut tai niillä oli jo baarimeikki valmiina. Toki baariin ei ollut tarvetta raahautua, mutta varaudu siihen, että naisia saunassa on tosi vähän, se 2-3. Paitsi jos oot jollain humupuolella, jossa 70% on valmiiksi naisia, silloin ei oo sekasaunaa, eikä kukaan edes sauno.

Yleensä naiset eivät mene saunaan siksi, että se ujojen naisten saunavuoro ei ole luontevasti saatavilla. Sitä täytyy joko erikseen vaatimalla vaatia tai siinä on jotain muuta hankaluutta, ja moni kokee, että on yksinkertaisempaa vaan jättää menemättä. Sauna on siis käytännössä miesten valloittama koko illan.

Vierailija
37/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin sinne saunaan mentiin siinä vaiheessa, kun oli niin kännissä, että kaikki oli enää pelkkää sumua. 

Vierailija
38/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekasaunonut koko pienen ikäni ja huonosti käyttäytyneeseen mieheen törmännyt tasan kerran. Sekin mies lynkattiin joukolla ja komennettiin saunasta ulos. Toki aina voi joku pervo sekaan mahtua mutta harvinaista se on. Ja ei, en todellakaan tuijottele vieraiden miesten vehkeitä. Ei kiinnosta.

Vierailija
39/56 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin alasti vaikka saunassa oli vaan yksi muu nainen lisäkseni ja kaikki muut miehiä. Kyllä joku varmaan silmäili mutta en huomannut mitään joten siinähän kattovat sitten.

Eikä se oikeastaan mitään sit kun kaikki oli jo alasti mutta se riisuuntumisvaihe oli mulle vähän kiusallista

Vierailija
40/56 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)