Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nopea aineenvaihdunta jos

Vierailija
17.11.2017 |

Syötyäni ruokaa joudun melko nopeasti vessaan kakkoselle. Hyötyliikun nykyään päivässä väh 3 tuntia ja vessahommat ovat muuttuneet niin, että ruoan jälkeen melkein heti päästävä vessaan ja joka kerta kun syön. Ennen kävin vain aamuisin ennen töihin lähtöä ja olen 5-kymppinen, jolloin aineenvaihdunnan on sanottu hidastuvan....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita aineenvaihduntaa suolen toimintaan.

Vierailija
2/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinit ja ravintoaineet ei imeydy jos joutuu jatkuvasti juoksemaan pytyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos suoli toimii nopeasti, niin eikö silloin ruoka sulakin nopeasti ja kai sillä joku korrelaatio on myös kaloreiden palamiseen... varsinkin kun tässä on tapahtunut muutos

Vierailija
4/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos suoli toimii nopeasti, niin eikö silloin ruoka sulakin nopeasti ja kai sillä joku korrelaatio on myös kaloreiden palamiseen... varsinkin kun tässä on tapahtunut muutos

Voi hyvänen aika! Ota risiiniöljyä niin laihdut, kun kulutat niin nopeasti kaiken!?? Luepas nyt faktoja ruuansulatuksesta ja varsinkin aineenvaihdunnasta!

Vierailija
5/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ei mulla mitään ripulia ole, mutta viimeksi lapsena olin ns läpipasko....

Onko täällä niin katkeraa jengiä, ettei kukaan näe asiaa positiivisena.

Ja juu joka aamu kaurapuuro, valkuaista ja mustikoita

Vierailija
6/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika! Ota risiiniöljyä niin laihdut, kun kulutat niin nopeasti kaiken!?? Luepas nyt faktoja ruuansulatuksesta ja varsinkin aineenvaihdunnasta!

Linkittäisitkö tai selventäisitkö, kiitos? T. toinen asiasta kiinnostunut

Vierailija
7/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ei mulla mitään ripulia ole, mutta viimeksi lapsena olin ns läpipasko....

Mitä asiaa pitäisi nähdä positiivisena?  Miten toi kaurapuuro asiaan liittyy?

Vierailija
8/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinulla ap on keliakkia. Eräs tuttuni sai ko diagnoosin aikuisena. Kertoi sitten, että lapsena oli ns läpipasko kuten myös isänsä.

Vierailija
9/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaurapuuro ja mustikat ovat varsin kuitupitoisia. Runsaskuituinen ruoka pitää suoliston hyvässä kunnossa. Kun ruoka tulee ulos alle 48 tunnissa, suoli on hyvässä kunnossa.

Vierailija
10/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaurapuuro varmaan liittyy siten, että se on terveellistä ja siitä saa heti aamusta paljon kuitua, joka edesauttaa suolen toimintaa.

Onko täällä pelkkiä katkeria läskejä nuoria naisia vai miksi tämä nyt on niin negatiivinen aihe kaikille ilmeisesti sipsin ja suklaan mussuttajille????

Vierailija
11/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole keliakiaa eikä ole ripulia.

Vierailija
12/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on ihanteellisinta! Edelliset tulee ulos kun uus syödään tilalle.

Vierailija
13/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaurapuuro varmaan liittyy siten, että se on terveellistä ja siitä saa heti aamusta paljon kuitua, joka edesauttaa suolen toimintaa.

Onko täällä pelkkiä katkeria läskejä nuoria naisia vai miksi tämä nyt on niin negatiivinen aihe kaikille ilmeisesti sipsin ja suklaan mussuttajille????

Kukahan täällä se negatiivinen mahtaa olla?

Vierailija
14/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunnan nopeudella ja suolen toiminnan nopeudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Aineenvaihdunta on solutason ilmiö.

Vierailija
15/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Millan on kyllä ihanan energinen ja hehkeäkin olo nykyään, mutten tykkää käydä yleisissä vessoissa, mutta nykyään on vaan pakko...

Vierailija
16/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyt hoikkana vaikka söisit mitä ja tuhansien kalorien edestä, niin sinulla voi olla nopea aineenvaihdunta. Nopea kakkaamistahti ei sitä välttämättä tarkoita.

Vierailija
17/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä se aloittaja aineensa vaihtaa, hyppääkö pytystä seteleitä? 

Oikeasti sitä sanotaan suolentoiminnaksi. Hidasta suolentoimintaa sanotaan ummetukseksi ja hyvin nopeaa ripuliksi. 

Vierailija
18/18 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ärtyvältä suolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä