Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet ansaitsee kiitoksen ja ison halin

Vierailija
17.11.2017 |

yleisesti ottaen, en nyt puhu moukista, vaan yleistän nyt tässä kun jotenkin tässä huppelissä muistin kuinka hienoja suomalaiset miehet on loppujen lopuksi vikoineen kaikkineen, jos vertaa maailman mittakaavassa.
Ne on reiluja ja hyviä miehiä, nainen on niille ihminen ihan luonnostaan.
Ovat miehekkäitä, silti tekevät kotitöitä, eivät ajattele että se kutistaisi peniksen ja olisi naisten tehtävä.
Ainakin minun perheenjäsenet ja kaverit, olivat sitten poikaystävinä/aviomiehinä jne millasia idiootteja tahansa toisinaan, mutta normaalissa kanssakäymisessä ovat kyllä timantteja, ihania jalokiviä.
Suomi on kyllä hieno maa, täällä naiset ja miehet puhaltaa yhteen hiileen, eikä ole toistensa pahimpia vihollisia (yleensä) kuten useimmissa maissa. Tämän ymmärtää ehkä vasta keski-ikäisenä. Nuorena joutuu niin paljon sietämään miehiltä paskaa. Mutta myöhemmin ymmärtää että kaikenkaikkiaan, suomalainen mies ei juuri eroa suomalaisesta naisesta, se on hyvä tyyppi.

Minusta Korpiklaani kiteyttää tässä sen, mitä suomalainen mies ajattelee naisesta:
" Jätä hän ei minnuu yksin, vaskineito, VERTAISENI!"

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tyhjät sanat paljoa paina. Mä haluun nainen tuntea sun kosketuksen kehollani!

Touch me touche me i wanna feel your body...  

T: Kilttimies

Vierailija
22/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kehuisin? Isäni antoi selkään ja haukkui, eka poikaystäväni löi ja petti sekä varasti tavaraa minulta, toinen, lasteni isä myös löi ja petti, nykyinen miesystävä taas on kelvoton parisuhteeseen, koska juo liikaa. Missähän ne kehuttavat miehet olis?

Randomisti kun valitset, on hyvät mahkut löytää sellainen.

Hyvät mahdollisuudet löytää joku kusipää, jos ainut toive miehelle on se, että ethän vaan juo olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi miestä tällä hetkellä. Suomalainen ja kurdi. Kurdin kanssa rakkaus on tulista hyvässä ja pahassa (tapeltiin viimeksi tänään ja tiedän että sovinnonteko tulee olemaan yhtä kuumaa kuin tappelu ❤❤). Suomalaisen kanssa on tasaista ja turvallista, tylsähköä. Mutta 100 % tekee mitä lupaa. Olen onnekas kun minulla on molemmat, puolensa kummassakin.

Vierailija
24/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa kännissä ote lipsua.

:D Sori, palaan ruotuun maanantaina ja aloitan miesten kivityksen normaaliin tapaan. 

Mutta on ne parhaita täällä silti, omat metsänpeikkomme.

ap

Vierailija
25/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas kissan hännän nostaisi ellei kissa itse ;)

Vierailija
26/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on sikoja. Ällöttää jokainen suomimies. 

Vierailija
27/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinullekkin itse tekemistäsi valinnoista miehien suhteen. Kuulostat helvetin katkeralta, syyllisen kateruuteen löydät peiliin katsomalla.

Vierailija
28/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinullekkin itse tekemistäsi valinnoista miehien suhteen. Kuulostat helvetin katkeralta, syyllisen kateruuteen löydät peiliin katsomalla.

ja lassukka miesasiamies löytänyt ketjuun

Vierailija
29/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua sinne naistutkimuksen laitokselle!

Vierailija
30/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kehuisin? Isäni antoi selkään ja haukkui, eka poikaystäväni löi ja petti sekä varasti tavaraa minulta, toinen, lasteni isä myös löi ja petti, nykyinen miesystävä taas on kelvoton parisuhteeseen, koska juo liikaa. Missähän ne kehuttavat miehet olis?

Randomisti kun valitset, on hyvät mahkut löytää sellainen.

Hyvät mahdollisuudet löytää joku kusipää, jos ainut toive miehelle on se, että ethän vaan juo olutta.

Jos olut on saatanasta niin kukahan se kusipää oikeasti on?

Vierailija
31/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä arvostan suomalaisia miehiä. Arvostan sitä, kuinka sukupuolten tasa-arvo on heille itsestäänselvyys, jotain mitä harva edes haluaa kyseenalaistaa.

Suurin osa tuntemistani suomalaisista miehistä suhtautuu naisiin ihmisinä, ei ainoastaan olentoina joilla on heille pääasiassa seksuaalinen arvo ja merkitys. Suurin osa tuntemistani suomalaisista miehistä arvostaa perhettä ja vanhemmuutta. Ne joilla on lapsia, haluavat oikeasti viettää aikaansa lastensa kanssa ja miettivät paljon sitä, mistä lapset ilahtuisivat. Kotitöihin monet suomalaiset miehet osallistuvat niinikään luonnostaan. He eivät ole pelkästään vaimojensa apulaisia, vaan kokevat kotityöt luonnolliseksi osaksi arkea myös itselleen. Monet miehet ovat myös hyvin pitkämielisiä ja kärsivällisiä ja ystävinä ja kumppaneina rehellisiä ja luotettavia.

Kiitos teille ihanat miehet, että olette olemassa! ❤

Vierailija
32/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa kännissä ote lipsua.

:D Sori, palaan ruotuun maanantaina ja aloitan miesten kivityksen normaaliin tapaan. 

Mutta on ne parhaita täällä silti, omat metsänpeikkomme.

ap

Juuri näin. kippis.

Vierailija
33/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Kyllä minä arvostan suomalaisia miehiä. Arvostan sitä, kuinka sukupuolten tasa-arvo on heille itsestäänselvyys, jotain mitä harva edes haluaa kyseenalaistaa.

Suurin osa tuntemistani suomalaisista miehistä suhtautuu naisiin ihmisinä, ei ainoastaan olentoina joilla on heille pääasiassa seksuaalinen arvo ja merkitys. Suurin osa tuntemistani suomalaisista miehistä arvostaa perhettä ja vanhemmuutta. Ne joilla on lapsia, haluavat oikeasti viettää aikaansa lastensa kanssa ja miettivät paljon sitä, mistä lapset ilahtuisivat. Kotitöihin monet suomalaiset miehet osallistuvat niinikään luonnostaan. He eivät ole pelkästään vaimojensa apulaisia, vaan kokevat kotityöt luonnolliseksi osaksi arkea myös itselleen. Monet miehet ovat myös hyvin pitkämielisiä ja kärsivällisiä ja ystävinä ja kumppaneina rehellisiä ja luotettavia.

Kiitos teille ihanat miehet, että olette olemassa! ❤

♥♥♥  näin on.

ap

Vierailija
34/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saksalaiset ja hollantilaiset miehet ovat lähelläkään suomalaista. Suomessa raavaat miehet tekee kotitöitä siinä missä kaikki muutkin, pahimmat sovinistit läytyy narukätisistä insinööreistä jne.

Saksassa ja Hollannissa kotitöitä tuskin tekee kuin muutama hipsterimies. 

Vierailija
35/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on traumaattisia/eriittäin pahoja kokemuksia miehistä, mutta kun kokonaiskuvaa miettii, se jää plussan puolelle lopulta. Vaati kauan että pääsin tähän pisteeseen.

ap

Vierailija
36/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, samoin! Tuntemani suomalaiset miehet ovat loistotyyppejä: hauskoja, ahkeria, ja välittävät perheestään sekä hoitavat lapsiaan, laittavatpa myös ruokaa ja siivoavat.  Jos joku toisaalta ei täyttäisi näitä kriteereitä, niin eipä se henkilö tuttavapiirissämme pitkään pyörisikään.

Vierailija
37/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä, mistä sinä selvästi et ole osannut heitä etsiä.

Monet naiset hakeutuvat toistuvasti huonoihin parisuhteisiin ja syynä voi olla lapsuuden huono isäsuhde tai vain tarve parisuhteelle, vaikka tietäsi alusta saakka, että se ei tule toimimaan.

Sinun kannattaisi tutustua ensin itseesi ja omiin toiveisiisi ennen kuin aloitat uuden parisuhteen. Tässä kohtaa terapeutista voisi olla apua.

Minä en ole tähän mennessä tavannut kuvailemasi kaltaisia miehiä, vaikka ikää on jo enemmän vanhuuden puolella. Minun elämäni miehet ovat olleet helliä, rakastavia, äärettömän vastuuntuntoisia ja toiset huomioonottavia. Suomalaisia kaikki:)

Ärsyttäviä piirteitä meissä on kaikissa, kyse onkin siitä, että tunnistaa ne itsessään jaon valmis sietämään saman verran toisessa.

Vierailija
38/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat kriteerit täyttyy lähes kaikkien länsimaiden miehillä, miten eroaa esim muiden pohjoismaiden tai vaikka hollannin tai sveitsin tai saksan miehistä?

Vai oliko tää vertaus tarkoitettu arabi/afrikkalais/aasialaismiehiä vastaan?

En ole persu, rasisti tai natsi, jos sitä ajattelit. Ajattelin vain kehua vaihteeksi "miehiämme".

Tuli jotenkin niin lämmin tunne kun oikein miettii suomalaisuutta, ei siis mistään persuvinkkelistä, tai sotahullujen perspektiivistä, vaan ihan jostain muinaisesta luontaisesta suomalaisesta vinkkelistä. Joka minusta on reilu ja kiva vinkkeli, reilulla ripauksella omintakeista huumoria. Kyllä suomalaisuudessa on paljon poikkeavaa muihin maihin, saksoihin ja hollanteihin... olemme outo pieni kansa, mutta tosi kiva sellainen, jos tämän kansanluonteen ymmärtää. Että esim linja-autossa ei istuta siihen toisen viereen, jos vain jossain on vapaa istuin jne. No en nyt ala mitään suomalaisia piirteitä tässä luettelmaan, tarkoitus oli antaa suomalaisille miehille kiitokset.

ap

Selityksesi oli hyvä ja itse asiassa suomalaisten geenitutkimukset tukevat sitä; Tutkijoiden mukaan tulee puhua eurooppalaisista ja suomalaista erikseen, niin omintakeinen kansa olemme geeniperimältämme.

Vierailija
39/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, oi jalo maannaiseni,ihana rotusisareni, kiitos.

T. Mies.

Rotusisareni? Pikku kolhu maineeseen.

Vierailija
40/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nIINPÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän