Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin teinin housujen taskusta Oden's cold dry nuuskapurkin. Miten te muut vanhemmat olette näissä toimineet?

Vierailija
17.11.2017 |

Pyykkiin olin laittamassa ja kappas, valkoinen nuuskapurkkihan se sieltä taskusta löytyi. Kylläpä harmittaa kun pitää tupakkatuotteita käyttää noin nuorena. Hän on siis vasta 15v ja yhdeksännellä luokalla ja aikaisemmin jäänyt tupakasta kiinni n. vuosi sitten ja nyt sitten kokeillaan jo nuuskaa, jota ei kaiken järjen mukaan saisi täällä edes myydä. Poika on niin kavereidensa vietävissä, että ei edes itse tajua sitä. Viimeksi annettiin kotiarestia, mutta sekään ei näköjään pitkällä tähtäimellä auta yhtään mitään. Myös koulussa luokanvalvoja piti heille erillisen puhuttelun tupakasta ja päihteistä. Mitä te muut teette kun teidän perheessä tapahtuu vastaavaa?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1981 isäni löysi takkini taskusta tupakka-astin. Tuli juttelemaan kanssani. Sanoi, että toivoi, että minä en polttaisi, koska hänkään ei polta. Pyysi lopuksi anteeksi, että oli penkonut taskujani. Tupakanpoltto loppui siihen. Ehkä minua kohtaan osoitettu arvostava käytös oli se ratkaisu. 

Vierailija
62/85 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuska is goodxdddddddddd

Vierailija
64/85 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol ite käyttäny nuuskaa useemma viode eikä oo tehny mitää muutosta suussa XDlsd

Vierailija
65/85 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tämäkin huuliveikko varmaan

Vierailija
66/85 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

xdLSD kirjoitti:

lol ite käyttäny nuuskaa useemma viode eikä oo tehny mitää muutosta suussa XDlsd

Aivoissa sitäkin enemmän.

Vierailija
67/85 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta peleissä myöskin käytetään nuuskaa -15v M

Vierailija
68/85 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkiin olin laittamassa ja kappas, valkoinen nuuskapurkkihan se sieltä taskusta löytyi. Kylläpä harmittaa kun pitää tupakkatuotteita käyttää noin nuorena. Hän on siis vasta 15v ja yhdeksännellä luokalla ja aikaisemmin jäänyt tupakasta kiinni n. vuosi sitten ja nyt sitten kokeillaan jo nuuskaa, jota ei kaiken järjen mukaan saisi täällä edes myydä. Poika on niin kavereidensa vietävissä, että ei edes itse tajua sitä. Viimeksi annettiin kotiarestia, mutta sekään ei näköjään pitkällä tähtäimellä auta yhtään mitään. Myös koulussa luokanvalvoja piti heille erillisen puhuttelun tupakasta ja päihteistä. Mitä te muut teette kun teidän perheessä tapahtuu vastaavaa?

Googlaa netistä kuvia nuuskan käytön vaikutuksista suun limakalvoille ja hampaisiin ja näytä niitä nuorelle. Konkretiaa.

Vierailija
69/85 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ite lapsena tehtii samallailla vanhempien röökeillä😂

Vierailija
70/85 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ikinä ole ollut tuota ongelmaa..

Vierailija
71/85 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset voimafantasijat sieltä🤣

Vierailija
72/85 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa myydä nuuskaa niin mistä ne edes saa sitä? Laivalta vai mistä Valottakaa mullekin??

Vierailija
73/85 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon ihmisiä ketkä käy laivalla ostamassa nuuskaa ja myy vähän laiva hintoja kalliimmalla hinnalla nuorille ketkä ei voi sitä laivalta ostaa

Vierailija
74/85 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oon 15 ja sain kesätöistä 2600e et kyllä niitä omia tulojakin on

Vierailija
75/85 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse teininä sanon että vanhempien arestit tai saarnaukset ei vaikuta paskan vittuakaa se halu pitäis lähtä itestään

Vierailija
76/85 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän nuuskaa päivittäin parempi kuin tupakka

Vierailija
77/85 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eisaa lasta lopettamaan biitin käyttöä vaan sen pitää olla lapsen oma päätös ja vaikka ette anna sille rahaa jokatapauksessa se sitä saa vaikka kavereilta vähän väliä

Vierailija
78/85 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotin teinin laittamaan koko nuuskapurkin sisällön kerralla suuhun ja pitämään sen siellä kunnes toisin käsketään. Lopulta tuli itku, eikä ole sen jälkeen nuuskapurkkeja näkynyt.

Vierailija
79/85 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittanu tupakoinnin 13 vuotiaana ja en ole ollenkaan ylpeä, parempi että jättäisivät kokeilemisen 18 ikävuoteen asti.. ei siitä pirullakaan pääse ite ennää irti, kai se on vain päästä kiinni mutta pari kuukautta kestin ja sitten taas nikotiinin kimppuun.. jättäkä oikiasti se kokeilu vanhemmalle iälle :)

Vierailija
80/85 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa denssin suuhun seuraava askel on se että suussa on se juttu joka miehillä on selauksen takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä