Sinä mies: mitä ihan oikeasti haluat joululahjaksi?
Toki kohtuubudjetin rajoissa. Ideoita kehiin! Tuntuu siltä, että kaikilla tuntemillani lahjoittavilla miehillä on jo kaikkea.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Jos sais vaan olla himassa, polttaa sikaria ja vetää kännit. Prätkän jos siinä sivussa vaikka ripaus.
Eikä tarttis nähdä yhtään sukulaista, käydä kenenkään luona kylässä tai kumminkaimanserkun haudalla. Pois kaikki kiire, stressi ja jumalaton vouhotus.
Aamulla sais nukkua pitkään ja herätä valmiiseen aamiaispöytään.
Siinä olis hyvä joulu.
Tosta mäkin haaveilen. Funtsaa kuinka pieneen ollaan tyytyväisiä. Silti ei toteudu. Mä lähen ajaa aamusta haudat, sukulaiset, kummilapsen, sit vähä lisää ajelua ja ollaan joskus femmalta himassa. Sit alkaa oma "aika"
Kuulostaa kamalalta. Minulle joulu on aina levon ja hedonismin aikaa. Kyllä vituttaisi, jos pitäisi pukea päälle jouluna.
Sitten ei kannata hankkia perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viskiä, punaviiniä, uuden läppärin, neulesolmioita, Allen Edmondsin kengät, hyvää EdT:tä listaltani, Vietnamin-matkan ja kameran objektiiveja.
Ei ole varaa matkoihin ja läppäreihin kun on monta miestä lahjottavana.
Tietystä näkökulmasta katsottuna ihan positiivinen ongelma. Itse en taida tänä vuonna ostaa kenellekään lahjaa. En ole oikein jouluihmisiä.
Haluaisin Joululahjaksi suudelman ja halauksen rakastamaltani naiselta. Olisi ihanaa vain olla yhdessä ja ns". kellua". Kaikki muu on tarpeetonta.
Single malt viski on aina hieno lahja josta on iloa pidemmäksikin aikaa.
Oikeasti, max 50 egee, mitä mieluista sillä haluaisit mun ostavan? Halit ym on ilmaista..
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, max 50 egee, mitä mieluista sillä haluaisit mun ostavan? Halit ym on ilmaista..
Glenmorangie Quinta Rubania, kiitos.
M kirjoitti:
Kiihottavan ja himokkaan tyttöystävän.
Sellaisia naisia ei todellakaan ole olemassa!
Hyvä konjakki tai viski kelpaa aina.
Kuulostaa kamalalta. Minulle joulu on aina levon ja hedonismin aikaa. Kyllä vituttaisi, jos pitäisi pukea päälle jouluna.