Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui minua riidan aikana lättäperseeksi

Vierailija
17.11.2017 |

Aloitin sitten tänään päivittäisen kyykkäämisen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahoitteliko mies edes? Urpo kommentti.

Pahoitteli ja sanoi ettei oikeasti tarkoittanut sitä. Olen itse hänelle vitsaillut takapuolestani ja sanonut että pitäiskö alkaa kyykkäämään. Hän sanoi että ei, pitää takapuolestani näin. Riidan aikana halusi loukata kohtaa jota pidän itse itsessäni heikkona kohtana. Mutta aion nyt katsoa että jos kyykky alkaa vaikuttaa, niin tykkääkö lopputuloksesta vai ei...

Ap

Sä olet säälittävä. 

Vierailija
22/25 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahoitteliko mies edes? Urpo kommentti.

Pahoitteli ja sanoi ettei oikeasti tarkoittanut sitä. Olen itse hänelle vitsaillut takapuolestani ja sanonut että pitäiskö alkaa kyykkäämään. Hän sanoi että ei, pitää takapuolestani näin. Riidan aikana halusi loukata kohtaa jota pidän itse itsessäni heikkona kohtana. Mutta aion nyt katsoa että jos kyykky alkaa vaikuttaa, niin tykkääkö lopputuloksesta vai ei...

Ap

Sä olet säälittävä. 

Miksi olen mielestäsi säälittävä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi totuuden, olisi jo aiemmin ohjannut kyykkäämään. Prostkuja kehiin ja portaita nousua, kyykkyjä, rullaluistelua niin muodotonkin takamus saa muotoja jonkuverran. 

Vierailija
24/25 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep. mies haukkuu riidellessämme läskiksi ja läskiperseeksi . löytyyhän näitä....

Vierailija
25/25 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi niinkään se lättäperseeksi sanominen vaan se, että tarkoituksella haluaa loukata sellaisella mistä tietää toisen olevan epävarma.