Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva

Vierailija
17.11.2017 |

Enpä olis uskonu et tuun tänne kysymään.. Vaimolle en nyt soita enkä mutsillekaan.. Pitäs pikkujäbälle laittaa talkkia.. Riittääkö et taputtelee vaan ja vaippa päälle. On vähän dorka olo. Mies 40

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti ripottelet sieltä purkista ja sitten levittelet vaan tasaisesti eli juuri noin miten itekin ajattelit et se laitettaisi, tsemppiä!=)

Vierailija
2/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyesti ripottelet sieltä purkista ja sitten levittelet vaan tasaisesti eli juuri noin miten itekin ajattelit et se laitettaisi, tsemppiä!=)

Joo ok. Kiitos paljon. Isyyslomaa vietän tässä ja ei tää kyl niin helppoa olekaan. Nyt ymmärrän naisia miks väsymystä ja muuta mistä äijät alkaa narisee jos jotai ei saa..... Mun asenne muuttu nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä laittanut vauvalle talkkia ja mulla on sentään neljä omaakin lasta.

Vierailija
4/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuon 2 viestin kirjoittaja..Me käytettiin vauvalle luomu perunajauhoja talkin sijaan=D Ajoi ihan saman asian. Ja nykyään kun lapsi on 1v3kk niin ei käytetä enää mitään, jotenkin se vaan sitten jäi..

Vierailija
5/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte välttämättä laittaa talkkia jos takamus ei punota. tarpeeksi usein kun vaihtaa vaipan niin voi riittää. sitten voi myös antaa ilmakylpyä eli on ilman vaippaa lattialla pyyhkeen päällä. Varaudu pissasotkuun. sitten voi pitää vähän aikaa ilman vaippaa kun vaihtaa uuden, tuulettuu takamus. pojilla voi pitää pientä pyyhettä päällä ettei pissa suihkua pitkin vaihdettaessa.

Vierailija
6/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitti kaikille.. Kuset on spruitattu päälle. Sen kokemuksen oon kokenu pari kertää täs jo. Nyt lähden vähän ulkoilee purtsille. Vkloput kaikille vaan sit.

Vierailija
7/7 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä laittanut vauvalle talkkia ja mulla on sentään neljä omaakin lasta.

Riippuu yllätys vaan vauvasta tai pikemminkin hänen ihotyypistään, että tarvitseeko talkkia vai ei. Mun vauvalla pienenä herkästi punehtui iho, jos ei käyttänyt talkkia. Oli varsinainen kakkakone ja vaippaa sai olla vaihtelemassa. Nyt on jo reilu 1v. eikä talkkia enää tarvita. Iho pysyy muutenkin hyvänä ja kakkaakin vain kerran päivässä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä