Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimesta työhakemuksesta kun haluaa ilmoittautua sijaiseksi/keikkalaiseksi tai muun tarpeen mukaan

Vierailija
17.11.2017 |

Mitä hakemukseen kannattaa laittaa ( auttakaa minua ihan konkreettisesti)? Ei ilmeisesti tarvitse olla niin jäykkä kuin normaali työhakemus. Voiko tekstin kirjoittaa sähköpostin kenttään?
Entäs liitteeksi cv? Vaiko ehkä tarvittaessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mihin olet sitä hakemusta laittamassa? Johonkin firmaan suoraan vai? Missä et ole koskaan ollut töissä?

Useimmat tietämäni firmat palkaavat keikkatyöntekijänsä vuokrafirmojen kautta. Jokaisella vuokrafirmalla on nettikaavake minkä täyttämällä voit jättää avoimen hakemuksen sellaisiin töihin joista olet kiinnostunut ja joita arvelet osaavasi tehdä. Ja nämä nettihakemukset ovat työläitä täyttää - siellä kysytään ihan kaiiki: koulutus, aiemmat työpaikat, osaaminen, oma arviointi jne. ja liitteeksi ainakin CV.

Jos taas ajattelit ihan vaan lähestyä sähköpostilla jotain yritystä missä et ole koskaan ollut töissä niin tarvitsee ihan varmasti laittaa koulutus- ja työhistoria + se CV.

Vierailija
2/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako ne avoimia hakemuksia sähköpostitse laitettuna.

Cv riittää monille pienen saatetekstin kera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mihin olet sitä hakemusta laittamassa? Johonkin firmaan suoraan vai? Missä et ole koskaan ollut töissä?

Useimmat tietämäni firmat palkaavat keikkatyöntekijänsä vuokrafirmojen kautta. Jokaisella vuokrafirmalla on nettikaavake minkä täyttämällä voit jättää avoimen hakemuksen sellaisiin töihin joista olet kiinnostunut ja joita arvelet osaavasi tehdä. Ja nämä nettihakemukset ovat työläitä täyttää - siellä kysytään ihan kaiiki: koulutus, aiemmat työpaikat, osaaminen, oma arviointi jne. ja liitteeksi ainakin CV.

Jos taas ajattelit ihan vaan lähestyä sähköpostilla jotain yritystä missä et ole koskaan ollut töissä niin tarvitsee ihan varmasti laittaa koulutus- ja työhistoria + se CV.

Sellainen ala missä ei niinkää vuokrafirmoja käytetä vaan otataan suoraan yhteys työpaikkaan.

Vierailija
4/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako ne avoimia hakemuksia sähköpostitse laitettuna.

Cv riittää monille pienen saatetekstin kera

Yleensä siellä firman sivulla on ohjeet, että minne avoimia hakemuksia/ hakemuksia voi lähettää ja miten, että ihan sen mukaan menisin. Jos tarvetta extratyövoimalle ei ole saattavat sivuutta kaikki muut paitsi mainittuja reittejä tulleet hakemukset. 

Vierailija
5/5 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus muotoillut tyyliin "Haen pääasiassa osa-aikaista tai määräaikasta työtä, mutta olen kiinnostunut muunlaisistakin tarjouksista!"

Lyhyt saatekirje missä kerrot mitä osaat ja mitä haluat tehdä + cv