Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tissien väliin panemisen

Vierailija
17.11.2017 |

onnistuminen nykyään edellytys naiselle seksi- tai parisuhteeseen pääsemiselle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onnistuminen nykyään edellytys naiselle seksi- tai parisuhteeseen pääsemiselle?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3025156/anonyymit-kynamunat-osa2?change…

Vierailija
22/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kupittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-kuppikoko on jo liian pieni tissienväliin panemiselle. Isot silarit ja välillä suuhun ja taas tissien väliin. Lastit kaulalle ja naamalle

Mitä ihmettä selität? Kun nainen makaa selällään ja puristaa tissejä yhteen niin A-kupitkin siihen riittävät. Kokeiltu on. Pitää toki maata hajareisiin päällä tissien tasolla että kalu puristuu alavatsan ja tissivaon väliin.

Kiihottava tunne kun pystyssä sojottavat nännit hankaavat pehmeää alavatsan ihoa vasten joka työnnöllä mutta mikä ihmeen körttiläinen pitää tuota jollain tavalla ihmeellisenä juttuna? Taas joku jonka mielestä ainoa "normaali" seksin muoto on 5 minuutin nylkytys pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa papin aamenen jälkeen, sitten aikuisena 37-vuotiaana mutta ehdottomasti vain kerran per hankittu lapsi.

Tuo on yksi versio miehen runkkaamisesta vaikka tässä mieskin voi työnnellä. Siitä ei tule raskaaksi, sitä voi harrastaa vaikka olisi neitsyt tai menkat ja muutenkin mitä suurimmassa määrin turvaseksiä koska tautiakin on aika haastavaa saada ellei nyt ihan suihin ruiski.

Nimenomaan yksi versio miehen runkkaamisesta. Siksi sitä nyt ei naisen kanssa tule hirveästi harrastettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en osaa vastata varsinaiseen kysymykseen, mutta kyllä tämä on kuulunut aina kuvioihin. Olen luomu E-kuppi, joten tissien väliin paneminen onnistuu vallan mainiosti. Ja jokainen kumppanini on myös sinne tykännyt lykkiä. Sama mies on sinne lykkinyt nyt 11v. N35

Enkä minä oikein nyt ymmärrä miten ajattelit, että tuo sun vastauksesi auttaisi minua, mutta kiitos mielenkiinnosta aihetta kohtaan.

No kertoo se jonkin verran siitä, että miehet siitä tykkää. :D Onnea sinulle parisuhteen etsintään, vaikka et tähän seksin osa-alueeseen voi osallistua.

Vierailija
24/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en osaa vastata varsinaiseen kysymykseen, mutta kyllä tämä on kuulunut aina kuvioihin. Olen luomu E-kuppi, joten tissien väliin paneminen onnistuu vallan mainiosti. Ja jokainen kumppanini on myös sinne tykännyt lykkiä. Sama mies on sinne lykkinyt nyt 11v. N35

Enkä minä oikein nyt ymmärrä miten ajattelit, että tuo sun vastauksesi auttaisi minua, mutta kiitos mielenkiinnosta aihetta kohtaan.

No kertoo se jonkin verran siitä, että miehet siitä tykkää. :D Onnea sinulle parisuhteen etsintään, vaikka et tähän seksin osa-alueeseen voi osallistua.

No viitti v*tusti. :D

Vierailija
25/27 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tosinaiseksi kun mies panee tissien väliin, se kiihottaa,varsinkin kun se ei ennen onnistunut mutta laitoin silarit niin nyt toimii.

Vierailija
26/27 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni tosinaiseksi kun mies panee tissien väliin, se kiihottaa,varsinkin kun se ei ennen onnistunut mutta laitoin silarit niin nyt toimii.

Niin ,varmaan minukin olisi parasta vaan hankkia ne silarit, niin ei tarvitse sitten enää kenenkään ainakaan tissien koosta urputtaa.

Vierailija
27/27 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin läpinäkyvää. Homot ne täällä kirjottelee, hävetkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän