ABREU laulelee kärmeenlumoamisesta sekä housujen kiristämisestä
Soo soo
Ihan hyvä biisi mutta noi sanat...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kyl suomalaista poppia kohta enää kuunnella, niin tuubasta kaikki.
Musiikki ei kyllä enää ole taidetta ja sieluntuotosta vaan pelkkää itsensä esittelyä ja paneskelua. Eikä tarvi olla mikään takakireä kukkahattu, mä oikeasti kaipaan "vanhoja aikoja" ja oikeita artisteja jotka osasi laulaa itsensä mieleen ja sydämeen.
Vaadin artisteilta tasoa ja taitoa, kiitos. Tehkää teoksia, lumotkaa meidät, joille biisejä teette ja jättäkää tämä perselevällään-meininki.
Tämä on nyt tätä. Kuka paljastaa pintaa eniten, kuka twerkkaa persusta koviten, kuka heittää övereimmät läpät ja kuka löytää kaapista mauttomimmat vaatteet.
Anna olisi voinut muuttaa taiteilijanimensä Annikiksi, alkaa olla niin käpykylien kesäteatteritasoa tämä musiikki.
Sekunda-Kikka. Pelle mikä pelle. Epätoivoinen yritys päästä takaisin listoille. Viimeinen oljenkorsi vissiin. Tuleeko kellekään muulle tuosta levynkannesta mieleen naisen alapää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi kuunnella tämän suurtaideteoksen?
Varoitus. Se ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sekunda-Kikka. Pelle mikä pelle. Epätoivoinen yritys päästä takaisin listoille. Viimeinen oljenkorsi vissiin. Tuleeko kellekään muulle tuosta levynkannesta mieleen naisen alapää?
Se on varmasti tarkoituskin. Abreu tunkee itseään nyt kyllä ojasta allikkoon. Sääli, sillä hänellä on oikeasti kaunis lauluääni ja laadukkaita biisejäkin enkkuajoiltaan. Mun mielestä hän yrittää uudistua väärään suuntaan (trash-suuntaan).
Ei näitä niin sanottuja ''artisteja'' kiinnosta aito musiikki. Tekevät musaa vain sen julkisuuden, rahan ja nakuilun takia. Mulla on ollut jo pitkään ikävä artisteja, jotka haluaa kertoa jotain musiikillaan. Lyriikat ja se tunne, mikä välittyy laulussa. Ennen oli sanomaa ja tunnetta puhdasta talenttiakin oli enemmän oli kyse sitten pop-, rock-, tai hip hopmusiikista.
Tämä biisi oli järkyttävintä kuraa mitä olen vähään aikaan kuullut. Kannattais vaan lopettaa, mutta kun halutaan väkisin laulaa, vaikka ei taidot riitä. Annan ääni ei ole minun korvaani erikoinen tai erityisen kaunis. Kaikki haluavat olla toistensa kopioita, eikä tuottaa omaa juttua.
Tässä Annan biisissä oli selkeesti kopioitu JVG:n flow, Kikkaa, jenkkimeinikiä yritetty kääntää suomeksi ja sitten toi eksoottisen kuulonen kone träp/edm- droppi.
Pakko vielä ihmetellä tätä hinkua räpätä. Siis tämä on ihan laaja ilmiö musamarkkinoilla ympärimaailman. Ennen räppiä teki vaan ne, ketkä osasivat räpätä. Se on vaikeeta hommaa (flow, lyriikka, freestyle, Mc- taidot, riimit), mutta sitten tuli tämä Träp- musiikki, jossa vain puhutaan laiskasti ja äänähdellään.
Jotta kaikki ymmärtäisi mitä tarkoitan, niin laittakaapa youtubeen esim. artistit Future, Designer, lil uzi vert, Migos, Cardi B yms. Nää on jenkkiräppäreitä, jotka tekee samaa settiä samalla kaavalla. Ja nyt Suomessa on nousemassa/ nousussa tämä sama juttu. Kun ei taidot ja mielikuvitus riitä, niin mennnään sieltä, mistä aita on matalin. Täällä tota samaa kakkaa tekee mm. DeezyDavid, Slim mill, Django ja nyt yrittää nousta uus suomalainen naisräppäri Etta tällä samalla kaavalla.
Mutta ei levy-yhtiötkään nykyään vaadi aitoa lahjakkuutta, koska ihmiset on tyhmistynyt niin paljon. On se helppoa panna valtaosaa kuulijoista halvalla, kun on aivopesty tottumaan ja kuuntelemaan tällaista. ''Tehdään tyhmille tyhmää musiikkia''.
Kriteereiksi riittää nykyään se, että on jo valmiiksi jonkinlainen fanbase, lookki ja se kuuluisa '' tekee mitä vaan rahan takia'' asenne. Halutaan nopeasti julkisuutta, listoille ja pöhinää päälle. Halutaan elää sitä '' unelmaa''.
Tämä mahdollistaa myös sen, että näitä uusia(kin) tulokkaita on niin helppo käyttää hyväksi. Levy-yhtiön etu siis tämä kaava, ei artistin, vaikka niin nämä multilahjakkuudet haluavat itselleen uskotella.
Suomen Idols on tällä hetkellä kelpo esimerkki siitä, millaiseksi musiikkimaailma on muuttunut.
Kaiken tämän mediarummutuksen keskellä tämäkö on lopputulos???? Aivan järkyttävää scheissea, kamalinta mitä olen kuullut vuosikausiin. Tämän rinnalla Jenni Vartiaisen Turvasanakin on taideteos. Nyt menee kyllä Abreulta viimeinenkin kunnioitus ja ura on goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän mediarummutuksen keskellä tämäkö on lopputulos???? Aivan järkyttävää scheissea, kamalinta mitä olen kuullut vuosikausiin. Tämän rinnalla Jenni Vartiaisen Turvasanakin on taideteos. Nyt menee kyllä Abreulta viimeinenkin kunnioitus ja ura on goodbye.
JA tuohon päälle pimperoa muistuttava sinkun kansi. WHITE TRASH, tyylittömyyden huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Repesin nauruun tätä lukiessa sillä tuohan on totta. Turvasana on tämän rinnalla taideteos!
EIhän hän enää Abreu ole vaan Heiskari.
Viihdealalla naisen ura loppuu aika lailla naimisiinmenoon ja harvalla nimenvaihtajalla on uraa sen jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
EIhän hän enää Abreu ole vaan Heiskari.
Viihdealalla naisen ura loppuu aika lailla naimisiinmenoon ja harvalla nimenvaihtajalla on uraa sen jälkeen. :)
Höpöhöpö. Silloin käytetään etunimeä taiteilijanimenä. Abreu entistä sukunimeä. Ja kommentti biisiin - oksennus.
Vähä ku Tippa-T. Tippa on aidosti kieli poskella niin siksi myy, luulisin. Mahtipontisena comebackina tää ei kyl toimi.
Haha, pakko myöntää että ajattelin "Nooh perus AV vaan lyttää ja haukkuu taas, ei mitään uutta auringon alla" mutta nyt kun kävin kuuntelemassa niin hirveähän tuo on :D
Olen aina tiennyt että Abreu on aika yksinkertainen ja tyhmä sekä lapsellinen, mutta tässäs haastiksessa onnistuu vielä tuonkin riman alittamaan.
Ei tarvi kyl suomalaista poppia kohta enää kuunnella, niin tuubasta kaikki.
Musiikki ei kyllä enää ole taidetta ja sieluntuotosta vaan pelkkää itsensä esittelyä ja paneskelua. Eikä tarvi olla mikään takakireä kukkahattu, mä oikeasti kaipaan "vanhoja aikoja" ja oikeita artisteja jotka osasi laulaa itsensä mieleen ja sydämeen.
Vaadin artisteilta tasoa ja taitoa, kiitos. Tehkää teoksia, lumotkaa meidät, joille biisejä teette ja jättäkää tämä perselevällään-meininki.