Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa kun sanotaan että "Cheek on saavuttanut kaiken"?

Vierailija
17.11.2017 |

Onko esim Mick Jagger saavuttanut kaiken ja hänen pitäisi lopettaa? Mites oli Leonard Cohenin laita, hän lopetti kuolemaansa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin ihmetellyt sitä, että suomalaisten mielestä Cheek on nyt "rikas".

On se ainakin varakas, kun tulot on jotain 150 000 e vuodessa tai ehkä vähän enemmän.

Vierailija
22/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että on saavuttanut kaiken sen, minkä tältä alalta haluaakin, ja motivaatiota enempään ähräämiseen ei ole. Jollakulla toisella voisi olla tavoitteita tämän jälkeenkin ja samallakin henkilöllä voi olla tavoitteita jollain toisella alalla - mutta miksi pitäisi puurtaa pakolla, jos ei enää kiinnosta?

Cheek sai musauraltaan sen mitä toivoi ja enemmänkin, kuten sanoi. Kaikkensa antoi ja takki tyhjä.

Nyt kohti uutta uraa ja elämää, kauemmas parrasvaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Jong Un on saavuttanut kaiken. Hänen palvontansa on ehdotonta ja yksimielistä. Cheek on pelkkä amatööri.

Vierailija
24/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikuvat sitten yleensä kuolevat huumeisiin tai ammutaan hengiltä ja oikein esikuvaa miten lopettaa.

Vierailija
25/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on saavuttanut kaiken sen vähän ja näkymättömän, mitä on saavuttanut.

Vierailija
26/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei saavuttanut yhtään laulua jonka olisin kuunnellut.

Vierailija
27/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätä minäkin olen ihmetellyt. Toisaalta kai sen on oltava moni miljonääri kerran Robinillakin on jo eka milli kasassa. Onkohan Sillanpää noita rikkaampi? Luulis että Cheekille ängetään ihan arvotavaraakin ilmasiks kun kaikenmaailman neverhööd blogaajien koditkin sponsorit sisustaa. Sitä mä vasta ihmettelenkin!

Vierailija
28/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että on saavuttanut kaiken sen, minkä tältä alalta haluaakin, ja motivaatiota enempään ähräämiseen ei ole. Jollakulla toisella voisi olla tavoitteita tämän jälkeenkin ja samallakin henkilöllä voi olla tavoitteita jollain toisella alalla - mutta miksi pitäisi puurtaa pakolla, jos ei enää kiinnosta?

Cheek sai musauraltaan sen mitä toivoi ja enemmänkin, kuten sanoi. Kaikkensa antoi ja takki tyhjä.

Nyt kohti uutta uraa ja elämää, kauemmas parrasvaloista.

Vähäks aikaa..

Vierailija
29/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutti kaiken sen, mikä hänellä oli haaveena. Minusta aika selkeästi on monessa yhteydessä tämän kertonut. Se olympiastadion oli niin iso juttu, ettei isompaa enää haluakaan.

Vierailija
30/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä minäkin olen ihmetellyt. Toisaalta kai sen on oltava moni miljonääri kerran Robinillakin on jo eka milli kasassa. Onkohan Sillanpää noita rikkaampi? Luulis että Cheekille ängetään ihan arvotavaraakin ilmasiks kun kaikenmaailman neverhööd blogaajien koditkin sponsorit sisustaa. Sitä mä vasta ihmettelenkin!

Rikkaus riippuu siitäkin kuinka hyvin rahat on sijoitettu. Cheek kuluttaakin paljon. Mutta varmasti tulee toimeen jatkossakin.

Vierailija
31/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on niitä artisteja joiden paras mahdollinen saavutus voi olla muutama vuosi hyvää levymyyntiä, stadionkeikat, leffat, kirja jne. Paikallisen tason julkkisstatus ja voi rahoilla todennäköisesti elää ylemmän keskiluokan elämäntasoa lopun ikäänsä tai aika pitkään, ellei tee virhesijoitusta tai sorru huumeisiin.

Enempään ei ole rahkeita tällä tuotteella. Eli siis suomeksi = Saavuttanut kaiken.

Vierailija
32/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouuu vittu mä oon lahesta ymmärrätsä äpärä? Lahen fuking chicagosta jouuu ghetto booogiii.

Vierailija
33/33 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa Cheekin saavuttaneen kaiken mitä näillä rahkeilla on saavutettavissa. Kukaan ei odota häneltä enempää, eikä herra itsekään usko muuta.

Vaatii taiteilijalta tosi paljon pystyä elämään ajassa mukana ja kehittymään jatkuvasti uuteen. Harva siihen pystyy. Voisi tietysti rallattaa näitä samoja renkutuksia vuodesta toiseen. Taitaa vaan itsekin nähdä minkälainen umpikuja uran kannalta se vaihtoehto olisi hänelle. Kehäraakkina samoilla festarilavoilla vuodesta toiseen.