Ihastunut mies haluaa kanssani sänkyyn - häpeän vartaloani
Olen tapaillut miestä reilun kuukauden, ja hän vaikuttaa olevan ihastunut minuun. Itsekin pidän hänestä paljon. Tapasimme lasten harrastusreissulla, joten kiinnostus ei syntynyt haku päällä -mielessä vaan muuten.
Jos tämä tästä jatkuu, niin seksi tulee kuvioihin jossain vaiheessa. Siinä se ongelma sitten onkin: häpeän vartaloani. Olen vuoden aikana lihonut joitakin kiloja, ja tajusin sen juuri oikeasti. Käyn kyllä liikkumassa säännöllisesti ja vaatteet päällä näytän ihan ok:lta, mutta alasti.. lisäksi taustalla on kaameita kokemuksia miesten kommenteista vartalostani, niin pelko on valtava.
Miten te muut olette päässeet vastaavasta yli?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana A-tissit, nekin eriparia, olin tosi laiha. Lähempänä 40v paino nousi muutaman kilon laihasta normaaliin ja rinnat kasvoi B-kokoon - edelleen erikokoisina. Samoihin aikoihin jouduin isoon leikkaukseen josta muistona kastemadon näköinen arpi navasta rintalastaan saakka. Lisäksi tietty näkyy päärynänmuotoinen alue siinä missä 4 raskautta on vatsaa venyttänyt, muuten kun on ihan sopivan timmi.
En ole koskaan osannut hävetä vartaloani ja sen merkkejä. Tietty tähän vaikuttaa se että miehet on aina suhtautuneet mun vartaloon hyväksyvästi ja nauttien. Koskaan ei kukaan ole maininnut sanallakaan em "virheistäni".
On toki asioita joihin itsekin voi vaikuttaa mutta toivottavasti ap kohdallesi osuu mies joka pitää sinusta kokonaisuutena.
Ehkä minulle on osunut huono tuuri. Joku ketjussa mainitsi myös, että kuvankaunista kaveria ovat miehet arvostelleet.
En mielestäni ole mitenkään poikkeuksellisen kamala. Lihakset erottuvat ja ovat olemassa, vaikka rasvaa onkin enemmän. Rinnat eivät ole olleet ikinä isot, peppu ja reidet sen sijaan ovat, vyötärö on selkeä.
Ap
Mulla oli nuorempana A-tissit, nekin eriparia, olin tosi laiha. Lähempänä 40v paino nousi muutaman kilon laihasta normaaliin ja rinnat kasvoi B-kokoon - edelleen erikokoisina. Samoihin aikoihin jouduin isoon leikkaukseen josta muistona kastemadon näköinen arpi navasta rintalastaan saakka. Lisäksi tietty näkyy päärynänmuotoinen alue siinä missä 4 raskautta on vatsaa venyttänyt, muuten kun on ihan sopivan timmi.
En ole koskaan osannut hävetä vartaloani ja sen merkkejä. Tietty tähän vaikuttaa se että miehet on aina suhtautuneet mun vartaloon hyväksyvästi ja nauttien. Koskaan ei kukaan ole maininnut sanallakaan em "virheistäni".
On toki asioita joihin itsekin voi vaikuttaa mutta toivottavasti ap kohdallesi osuu mies joka pitää sinusta kokonaisuutena.