Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko niskan jäykkyys aiheuttaa huimausta??

Vierailija
16.11.2017 |

Välillä huimaa, kun käännän päätä tai oon vain paikallaan. Niskat ja hartiat on jatkuvasti iumissa vaikka yritän venytellä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse kävin huimauksen vuoksi lääkärissä, niin ekana tarkastettiin niskan ja yläselän lihakset. Oma huimaus ei johtunut lihaskireydestä.

Vierailija
2/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huimauksen syy ole korvassa olevassa tasapainoelimessä? Eli jotain sisäkorvavikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimas kyllä aika paljon eilen, voi kai johtua myös runsaista menkoista? En mä lääkäriin kyllä vielä viittis mennå..

Ap

Vierailija
4/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Käy fysioteripiassa. Eikä mitään rentoitouttavaa hierontaa vaan kunnon fysioterapeutti, joka osaa avata lihasjumit.

Vierailija
5/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Täällä kans niskat jumittaa ja huippaa.

Vierailija
6/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohuimaus tulee asentoa vaihdettaessa. Helposti korjattavissa muutamalla täsmäliikkeellä. Ohjeet löytyy netistä. Mulla ollu sitä silloin tällöin 20 vuoden ajan, lähtee samantien sillä liikesarjalla. Johtuu siis sakasta sisäkorvassa.

Vierailija
7/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen maannut vuoteella ja koko huone on pyörinyt ympäri. Todella inhottava tunne ja hyvä muistutus siitä, että niskajumppa on minulle tarpeen säännöllisesti jos aion pitää huimauksen loitolla. Jumppa on vaan niin helppo unohtaa silloin kun huimaus ei vaivaa.

Vierailija
8/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, kun ei kerran veri kierrä kunnolla.

Vierailija
9/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen maannut vuoteella ja koko huone on pyörinyt ympäri. Todella inhottava tunne ja hyvä muistutus siitä, että niskajumppa on minulle tarpeen säännöllisesti jos aion pitää huimauksen loitolla. Jumppa on vaan niin helppo unohtaa silloin kun huimaus ei vaivaa.

Tuo kuulostaa asentohuimaukselta. Sen saa pois niillä muutaman liikkeen sarjalla.

Vierailija
10/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huimas kyllä aika paljon eilen, voi kai johtua myös runsaista menkoista? En mä lääkäriin kyllä vielä viittis mennå..

Ap

Minua huimaa aika-ajoin niskajumin vuoksi, tosin huimaus ei ole niinkään jatkuvaa vaan mikrohuimausta ja keskittymisväsymys tulee nopeammin erityisesti lukiessa tai päätteellä työskennellessä.

Fysioteratia auttaa omaan vaivaan, mutta voisiko tuo sinun kohdallasi johtua myös matalasta verensokeritasosta? 

Vierailija
11/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä teillä tuntuu jäykkä niska? Voiko niska olla jumissa, vaikka se ei tunnu mitenkään erityseltä tai ole kipeä? Minuakin välillä huimaa vähän ja päätä särkee joka päivä ja kärsin usein migreenistä. Niska ei ole mitenkään kipeä tai jäykän tuntoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi