Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumeilijan puoliso: "Koska olen kiltti ja rakastan Emmaa, pelkään että taivun. En voi poissulkea mitään, koska elämässä ei vain voi päättää mitään lopullisesta"

Vierailija
16.11.2017 |

Pudistelin epäuskoisena päätäni tälle kynnysmattomiehelle, jolta vaimo ihan suoraan erolla uhkailemalla kiristää viidettä lasta: https://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus/vauvakuume/vauvakuumeilijan-puol… Ja tuossa parisuhteen irvikuvassa ei ole ollut neljään vuoteen aikaa edes yhdelle elokuvaillalle!

Tälle Tomakselle sanoisin, että mies todellakin VOI päättää asioita lopullisesti, ja niin hänen kannattaakin päättää, itsekkäästi omista lähtökohdistaan. Itsekin päätin kolmikymppisenä, että minä en tuollaiseen kotileikkiin ryhdy, ja siitä pitää vasektomia huolen.

Hyvä haastis kyllä, pisteet siitä toimitukselle. Kiinnostava näkökulma.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, etteivät miehet osaa päättää, mitä he itse omalta elämältään haluavat?

Vierailija
2/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ei taivu vastoin tahtoaan ja sitten myöhemmin katkerana valita, miten vaimo pakotti.

Tosiaan, miksi se vasektomia ei ole ratkaisu. 4 lasta on jo ihan todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kummatkin vanhemmat vaikuttaa vähän yksinkertaisilta... 

Vierailija
4/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan oli siinä erilaisissa äideissä. Nainen oli ennen pitänyt enemmän naisista. Ainakin nimet mätsää.

Vierailija
5/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lapseton.

Vierailija
6/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo painostamiselta kuulostaa naisen puolelta. Neljä lasta on jo ihan tarpeeksi, etenkin jos nainen ei itse edes työelämässä ole eikä hänellä ole rahallista vastuuta. Miehelle varmasti kova vastuu ja paine pystyä elättämään noin monta ihmistä yksin. Eikö nainen halua muuta elämäänsä? Onko lapsienteko keino paeta kouluttautumiselta ja työelämältä? Miten hän pärjäisi yksin, tai sen uuden, viidennen lapsen isän kanssa rahallisesti?

Vierailija
7/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsia. Isä ei olisi halunnut yhtäkään ja äiti kiristää viidettä. Kyllä hävettää taas olla mies, kun lukee näitä juttuja. "Vaimo oli yhtäkkiä raskaana". Niinpä, mikähän tähän voisi olla syynä. Tuo kaveri ei kyllä käy ihan kaikilla pytyillä.

Vierailija
8/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä ä- nainen... "Ei järkeä tartte käyttää, kun se on tunneasia!"

Tsiisus. Eikö nuo osaa käyttää ehkäisyä kun raskaudet on tulleet ainakin ukolle jotenkin yllätyksenä?

Vierailija
9/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihan oli siinä erilaisissa äideissä. Nainen oli ennen pitänyt enemmän naisista. Ainakin nimet mätsää.

Taidan muistaa myös. Eikö tämä isä tullut jaksossa moottoripyörällä kotiin? Ja tämä heidän poikansa leikki kanssa pihalla pikkuautoilla, mopoilla tai vastaavilla? Odottivat ohjelmassa tuota toista lastaan?

Vierailija
10/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiaan vaan. Vaimolle ei tuollaissa kiristystilanteessa tarvitse mitään edes kertoa, kunhan on lähtevinään vaikka miesten viikonloppumökkireissulle tms.

Olen sivumennen myös sitä mieltä, että jos mies on sitä mieltä, että vauvoja vaan tehtaillaan tulemaan, viis ehkäisystä, saa nainen käyttää salaa ehkäisyä tai hankkia sterilisaation. Normaalia tällainen ei ole, mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta valita normaalia parisuhdetta.

Vaihtoehtoja on, ne pitää vain itse selvittää ja ottaa käyttöön.

Vierailija
11/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eikö isä sanonut haastattelussa, että "olisihan se toinen poika kiva"...

Vierailija
12/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vaimoi jaksoi kärttää lasta useamman vuoden. Puheet loppuivat, kun kerroin soittaneeni itseni vasektomiajonoon. Minä en ala elämääni pilaamaan kenenkään vauvahaaveiden takia.

Vierailija
13/17 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka. Vaikutti ihan symppikseltä joskin tossukalta. Naisen halu saada vauvoja kuulosti jotenkin ihan sairaalta ja pakkomielteiseltä. Naisena en lainkaan kykene ymmärtämään tuota.

Vierailija
14/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko jos ei halua!

Vierailija
15/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparka. Vaikutti ihan symppikseltä joskin tossukalta. Naisen halu saada vauvoja kuulosti jotenkin ihan sairaalta ja pakkomielteiseltä. Naisena en lainkaan kykene ymmärtämään tuota.

Ihan täsmälleen sama tuli minullekin mieleen..

Vierailija
16/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko jos ei halua!

Vierailija
17/17 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin eikö isä sanonut haastattelussa, että "olisihan se toinen poika kiva"...

Harmi, että aika isona riskinä on neljäs tyttö. Mitäs sitten? Roskiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän